Ga naar inhoud

Tanden Bleken..


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

Heeft iemand dit laten doen & wat hebben jullie ervoor betaald..??

Ik zou dit graag laten doen maar het moet wel de moeite waard zijn!

Dus echt zeker flink wat tinten witter, maar het ligt ook aan je eigen kleur tanden en ik heb nooit witte tanden gehad.

Je moet ook stoppen met roken toch? Anders is het resultaat voor korte duur.

Wat is nu een normale prijs?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Je tanden worden nooit witter, als je eigen tandkleur heb ik me laten vertellen.

ik wil het ook erg graag laten doen!

Hier in veenendaal is het €150,-

ik ben er ook erg over aan 't twijfelen..

maar ik heb t bij iemand anders gezien, en het maakte niet veel verschil..

dat zou ik jammer vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het heel lang geleden laten doen, was geloof ik 200 euro toen (denk 6, jaar geleden ofzo)

mijn tanden waren wat minder geel, zijn nooit echt stralend wit geweest, na een paar maanden waren ze gewoon weer hetzelfde.... dus er flink mee opschieten doe je niet!

misschien zijn de technieken nu verbeterd????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden, ik werk als tandartsassistente.

Je krijgt mooiere witte tanden door het over-night bleken van je tanden. Je laat dan een passend bitje maken wat je snachts draagt, (dat vul je dan met een bleker)

Die draag je de eerste tijd een paar nachten na elkaar, daarna (als je de gewenste kleur hebt behaald) herhaal je dit voor een nachtje 1x in de zoveel tijd. Schijnt dat deze methode het beste resultaat geeft. Het in 1x bleken van de tanden heeft schijnbaar een minder effect. En bij sommige mensen werkt dit helemaal niet..

Je kan vaak bij je tandarts of bij de mondhygienist een bitje laten maken, en die verkopen vaak ook de bleekgel.

In Amerika doen 9 van de 10 mensen het op deze manier.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tanden 2 x laten bleken. 1 x in Utrecht bij de Bright Smile Companie, daar was na een week het resultaat al niet meer te zien terwijl ik niet rook en geen koffie drink. Een aantal jaar erna wilde ik nog een poging wagen, nu bij Schoonheidsinstituut Dorien in Druten. Ook daarbij had ik na een week tranen in mijn portemonnee, weer terug bij af.

Nu heb ik sinds een aantal jaren een bitje van de tandarts, ik koop het bleekmiddel daar ook voor 10 euro een spuitje en doe ik af en toe een kuurtje. Dit werkt voor mij inderdaad beter. Vraag me nog steeds af waarom mijn tanden na een week alweer terug bij af waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden, ik werk als tandartsassistente.

Je krijgt mooiere witte tanden door het over-night bleken van je tanden. Je laat dan een passend bitje maken wat je snachts draagt, (dat vul je dan met een bleker)

Die draag je de eerste tijd een paar nachten na elkaar, daarna (als je de gewenste kleur hebt behaald) herhaal je dit voor een nachtje 1x in de zoveel tijd. Schijnt dat deze methode het beste resultaat geeft. Het in 1x bleken van de tanden heeft schijnbaar een minder effect. En bij sommige mensen werkt dit helemaal niet..

Je kan vaak bij je tandarts of bij de mondhygienist een bitje laten maken, en die verkopen vaak ook de bleekgel.

In Amerika doen 9 van de 10 mensen het op deze manier.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

x

Hey Tjuks,

Dat klinkt wel aantrekkelijk..

Mijn tandarts heeft mij echter verteld dat mijn voortanden niet gebleekt kunnen worden omdat deze nep zijn (vaak afgebroken).

Weet jij misschien of het waar is wat hij mij heeft verteld of dat hij mij gewoon aan de (veeeeeeel duurdere) facings wil hebben en dus zegt dat het niet kan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh Parkiet nou je het zo zegt, bij mij is ook een stukje van me voortand afgebroken en hebben ze een stukje aangezet, zou dat dan wel mee verkleuren..?

@Tjuks, waar koop je dat en hoe duur is het?

Bij mij zijn ze dus allebei aangezet voor 2/3 ongeveer. Maar hierbij heeft mijn tandarts een tint te geel gekozen en loop ik nu rond met voortanden die geler zijn dan mijn 'eigen' tanden :121:

Ik hoop dat ze mee kunnen bleken maar volgens mijn tandarts dus niet :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou fijn zeg van je tandarts !!!

Kan hij hier niks meer aan doen?

Heb het meerdere keren gevraagd maar hij blijft erbij dat facings plaatsen de enige optie is.

Maarja dat is ontzettend duur.. dat wordt m dus niet!

Ik wil binnenkort een nieuwe tandarts (ivm dit en nieuwe woonplaats) dus misschien dat een andere tandarts er wel wat aan kan/wil doen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt hoor! Jou voortanden zijn ws opnieuw opgebouwd met composiet, hierbij kiest jou tandarts dmv een staaltje met kleuren de kleur die het dichtst bij de kleur van je originele tand komt. En helaas..composiet bleekt niet mee.... De enigste oplossing is dan om dat composiet te vervangen, indien mogelijk uiteraard..

Facings zijn idd erg duur! Maar je kan altijd een second opinion opvragen bij een andere tandarts, mss kan hij dat composiet wel vervangen door een lichtere tint. Wel lastig als je daarna gaat bleken, kom je zometeen weer op een andere kleur uit.. Geloof dat dit jaar nog best wat vergoed wordt, (qua vullingen en daar valt dat composiet onder) en vanaf volgend jaar is dat weer anders.

heb je hier wat aan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.