Ga naar inhoud

is plastische chirurgie VERSLAVEND??


jolly

Aanbevolen berichten

HOI!!

sinds mijn zeer geslaagde borstvergroting denk ik veel na over "nog meer te doen"

ik wou wel al een hele tijd ook een ooglidcorrectie, maar ik betrap mezelf erop er nu veel makkelijker/lichter over na te denken dan voorheen!!

Komt dat omdat me alles zo is meegevallen?? pijn viel mee en resultaat is prachtig!!

Ik ben bang om "door te slaan" ik denk regelmatig : o ik zou dit nog willen, en dat nog willen......

Ik moet er wel bijzeggen dat ik in januari 44 word, dus ja alles word wel wat minder.... toen ik jonger was dacht ik er eigenlijk helemaal niet over na (behalve de boobs dan)

Misschien komt het door mijn leeftijd????

ach ik ben gewoon ijdel denk ik dan maar........

hebben jullie dit ook, of juist helemaal niet?? en zeg er ff bij hoe oud je bent, zodat ik een goed beeld krijg!!

thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, ik herken het best wel... Ik heb dus een buikwandcorrectie en borstlift (en vergroting) laten doen, en omdat ik door het vele afvallen veel huidoverschot heb op armen en benen zijn die ook echt nodig. Maar ik vind van mezelf ook dat ik nogal een diepe neus-mondplooi heb, voorheen zou ik misschien niet snel denken over die plooi opvullen, maar ik ga het nu toch wel laten doen (4 januari). Dus inderdaad heel herkenbaar! De stap is al een keer genomen, en dan terug minder moeilijk he..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja beetje wel!!

Als ik geen volle lippen had liet ik die ook doen, misschien een x liposuctie als ik echt geen zin meer heb om te sporten :P

en me oogleden wat op laten trekken idd,

en ik wil mijn oorbelgaatjes in mijn oor dicht hebbem. ze zijn nu bijna helemaal uitgescheurd en met plastische chirurgie kun je laten hechten... alleen kost weer veel geld, misschien word het ook vergoed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant zou ik ook wel mn oogleden, buik , rimpels willen laten doen, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, laat maar lekker, dat zijn de tekenen van het leven en dat hoort er nou eenmaal bij.

En trouwens, ik heb het geld er ook niet voor, dus ik hoef er ook niet over na te denken.

Ik ben 47 en dan weet je nou eenmaal dat de zwaartekracht gaat werken. :rolleyes:

En als ik het geld zou hebben, weet ik niet eens of ik het wel zou durfen, de meeste vrouwen worden er niet mooier op vind ik (als ze dingen in hun gezicht laten doen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben 39.

Soms vind ik het inderdaad niet zo heel mooi als er grote aanpassingen in het gezicht zijn (zie die voor en na foto's van bekende sterren), maar een subtiele verandering kan wel heel mooi zijn. Ik erger me nu al een hele tijd aan die neus-mondplooi, en het vet komt toch vrij tijdens de arm/beenlift dus dan heb ik zoiets, waarom niet...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja beetje wel!!

Als ik geen volle lippen had liet ik die ook doen, misschien een x liposuctie als ik echt geen zin meer heb om te sporten :P

en me oogleden wat op laten trekken idd,

en ik wil mijn oorbelgaatjes in mijn oor dicht hebbem. ze zijn nu bijna helemaal uitgescheurd en met plastische chirurgie kun je laten hechten... alleen kost weer veel geld, misschien word het ook vergoed?

Sluit me aan bij mii, denk hier net zo. Heb men navelbreuk na men eerste bv laten corrigeren en heb een smalle bovenlip en die laat ik volgend jaar opspuiten :11:

En net wat mii zegt in de toekomst misschien de oogleden (familie kwaaltje hier).

Zou voor de oorgaatjes even informeren bij de huisarts mii, niet geschoten is altijd mis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly ,

ik ben 41 en heb op mijn 38ste mijn bv laten doen .

Ook ik zit over een ooglidcorrectie te denken :rolleyes: al is dat voor binnen een jaartje of 4,5 denk ik . 'k Heb ook al jaren last van spataders op mijn benen . die wil ik ook aanpakken !

Mijn herstel na de bv was best zwaar en ik heb me eigelijk ook mentaal flink moeten aanpassen (wat niet zo is bij de jongere generatie heb ik de indruk) maar het rezultaat maakt me zooooooooooo gelukkig !

't Is ook niet allemaal onbetaalbaar meer en we kunnen ervaringen lezen en rezultaten zien van anderen die 't lieten doen . Tegenwoordig is het ook niet zo'n taboe meer . Ik ken verschillende vrouwen die 't lieten doen en dat zijn geen kenissen hé . Er wordt echt openlijk over gepraat (net iets meer als bv) en mss dat dat ook allemaal wel meespeelt .

Het zit ook wel in je persoonlijkheid dat je er graag goed voorkomt , niet ?

Iedereen kan zich een moderne haarsnit aanmeten en zich vlot kleden én op de lijn letten .

Ik krijg dikwijls te horen 'jij moet niet klagen' (met nijdige ondertoon) omdat ik nog steeds slank ben : ze moesten eens weten ! Ik kan me daar echt boos over maken :angry:

Sommigen noemen dat 'ijdel zijn' , ik noem dat 'me verzorgen' :6:

Het leven is al zo kort en ik heb geen zin om lelijk en onverzorgd in mijne zetel te zitten wegkwijnen . Néh !

Esthetische chirurgie is nu voor iedereen bereikbaar dus waarom er geen gebruik van maken als je daardoor beter (of strakker) in je vel zit !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens hoor :)

Zolang het subtiel is, kan het zo mooi zijn & zo'n verfraaiing!! Van een 'plastic' uiterlijk hou ik zeker niet (zeker in Amerika gaan vrouwen op elkaar lijken door overdreven ingrepen), maar een verandering als een meer open oogopslag of geen fronsrimpel of spataderen meer, is geweldig! En het is bereikbaar voor veel mensen tegenwoordig. In Nederland zijn PC's veel meer esthetisch verantwoord bezig, waardoor mensen prachtig & natuurlijk oud kunnen worden. Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly ,

ik ben 41 en heb op mijn 38ste mijn bv laten doen .

Ook ik zit over een ooglidcorrectie te denken :rolleyes: al is dat voor binnen een jaartje of 4,5 denk ik . 'k Heb ook al jaren last van spataders op mijn benen . die wil ik ook aanpakken !

Mijn herstel na de bv was best zwaar en ik heb me eigelijk ook mentaal flink moeten aanpassen (wat niet zo is bij de jongere generatie heb ik de indruk) maar het rezultaat maakt me zooooooooooo gelukkig !

't Is ook niet allemaal onbetaalbaar meer en we kunnen ervaringen lezen en rezultaten zien van anderen die 't lieten doen . Tegenwoordig is het ook niet zo'n taboe meer . Ik ken verschillende vrouwen die 't lieten doen en dat zijn geen kenissen hé . Er wordt echt openlijk over gepraat (net iets meer als bv) en mss dat dat ook allemaal wel meespeelt .

Het zit ook wel in je persoonlijkheid dat je er graag goed voorkomt , niet ?

Iedereen kan zich een moderne haarsnit aanmeten en zich vlot kleden én op de lijn letten .

Ik krijg dikwijls te horen 'jij moet niet klagen' (met nijdige ondertoon) omdat ik nog steeds slank ben : ze moesten eens weten ! Ik kan me daar echt boos over maken :angry:

Sommigen noemen dat 'ijdel zijn' , ik noem dat 'me verzorgen' :6:

Het leven is al zo kort en ik heb geen zin om lelijk en onverzorgd in mijne zetel te zitten wegkwijnen . Néh !

Esthetische chirurgie is nu voor iedereen bereikbaar dus waarom er geen gebruik van maken als je daardoor beter (of strakker) in je vel zit !?

HOI !! jouw verhaal komt me heel bekend voor!! ook ik wil de oogleden laten doen en eens in de zoveel jaar laat ik weer eens mijn spataders wegspuiten!!

ook hoor ik regelmatig dat ik niet te dik ben en niets te klagen heb, omdat ze het zgn niet bij mij zien als ik wat aankom, maar ik heb eerder het id dat als ik afval ik te "bedrijgend" ben?

als ik zeg dat ik ben afgevallen , dan rent de ene "vriendin" naar de sportschool en de andere vraagt of ik niet doorsla!! hahahahaha

deze winter komen de spataders weer ad beurt, ik hoop binnen het jaar de oogleden aan te pakken, maar ik ga eerst eens her en der op consult, en misschien trakteer ik mezelf ook nog wel

op wat wittere tanden binnenkort, hahaha kunnen ze zich weer lekker druk maken.

Ik ga zekers niet alles strak trekken maar ik wil graag op charmante wijze ouder worden!!

En inderdaad zijn een heleboel wat kleinere dingetjes best bereikbaar!

ik vind het is 2011 en als je wilt en kan moet je het gewoon doen!!

thanks voor jullie reacties ik vind het altijd fijn om te lezen hoe anderen het ervaren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar. Veel dingen zijn zo normaal, wat denk je van mensen die nieuwe facings op de tanden hebben, laten bleken etc. Ik zou ook wel wat kunnen bedenken bij mezelf, maar vind ook wel weer dat je gewoon ouder moet kunnen worden. Wat is mooi?? je gaat idd makkelijker nadenken als je eenmaal de stap hebt genomen.

Ik ben al twee jaar bezig met laserbehandelingen voor overmatige beharing op mijn benen. Zeer pijnlijke behandelingen, kostbaar en ik ben er nog lang niet. Nu was dat een stap die ik wel moest nemen omdat door scheren. harsen etc allemaal ontstekingen ontstonden, ik kon mijn benen niet meer tonen, zo extreem.

Maar toch, ik merk dat ik duurdere huidverzorgingsproducten ga gebruiken (van Jetske Ultee, google maar eens) omdat ik het wel steeds belangrijker ga vinden. Ook omdat je toch gaat merken dat je ouder wordt, en ik wil een frisse uitstraling houden!

Ik ben nu overigens 31.

Lippen opspuiten oid gaat mij weer te ver, maar voor ieder is dat anders, ik heb ook volle lippen dus daar nooit over nagedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja ik vind het zeker verslavend!

nu heb ik een borstvergroting laten doen maar ik zit ook al te kijken voor een buikwandcorrectie hahahaha

het blijft leuk vind ik klinkt misschien een beetje stom.

hetzelfde als een tattoo als je er op uitgekeken ben neem je een nieuwe haha

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.