Ga naar inhoud

ACCZ Kliniek Haren/ Zevenaar/ Bochelt


marije79

Aanbevolen berichten

Beste forum lezers,

Ik wil mijn ervaring met de ACCZ Kliniek graag met jullie delen, dit vooral voor degene die vragen of twijfels hebben met het maken van de juiste keuzes.

5 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan. Dit is gebeurd in Azie waar ik op dat moment woonde. Het klonk goed, was relatief goedkoop en dacht ach wat kan me gebeuren.

Nou niets is minder waar.

Na ongeveer 1,5 jaar besefte ik me dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Ik was te weinig geinformeerd en was niet blij met mijn borsten.

Ik had me erbij neergelegt en in de gedachte dat ik mijn protheses toch na 10 jaar moest vervangen. Eigenlijk per toeval heb ik via mijn werk een leuke groet leren kennen. Zij had ook een borstvergroting laten doen, en het zag er zo mooi uit. Ook zij vertelde me dat ze het nu inmiddels voor de 4e keer had gedaan maar de laatste keer door de heer Van Onselen.

Haar borsten waren zo ontzettend mooi, en dat na een 4e operatie!!!!

Eigenlijk had ik vrijwel direct het idee hij moet mijn borsten zien en beoordelen wat te doen. Het bleek dat er ongeveer 1.5 cm verschil zat qua hoogte van de prothese. Ook waren ze via de oksel geplaatst waardoor ik een borstkas had met 2 bulten waar gewoon nog 2 theezakjes voor hingen. Ook het de noodzaak dat protheses na 10 jaar vervangen moeten worden is niet meer van toepassing. Ze zijn van levensduur.

Eenmaal voor het eerste consult geweest "geheel vrijblijvend" was ik overtuigt.

Een maand later kon ik terecht. Ik was erg gespannen vooral voor de narcose. Ik vond het heel spannend en was tegelijkertijd ook helemaal hyper.

Eenmaal in Bochelt aangekomen waar we de auto onder de kliniek in de parkeergarage konden zetten begon mijn dag.

Ik werd super ontvangen, mooie kliniek, mooi interieur, en alles zag er schoon uit.

Ik kwam terecht in een " chillroom" ontzettend mooi. Ik kreeg daar het eerste pilletje om een beetje crocky te worden.

Na ongeveer een half uurtje kwam ik voor de laatste check bij de anesthesist en heb daar aangegeven dat ik erg bank was. Hij vroeg me of ik wel eens ziek was geweest van een narcose. Nou dit was dus het geval. Normaliter ben ik gewoon 2 dagen aan het spugen van een narcose. De anesthesist vertelde mij dat dit bij hun uitgesloten was. Ze hadden een medicatie in hun narcose waardoor je echt niet ziek werd.

Het was werkelijk een ontzettende bergrip volle man en nam alle tijd om me van a tot z alles uit te leggen.

Nou het moment was daar...... de ok in.

Eenmaal op de tafel heeft de beste man (anesthesist) me gewoon in slaap gepraat met een verhaaltje en mijn slapen gemasseerd totdat ik weg was.

Echt niet te geloven.

Nou eenmaal wakker.......het eerste wat ik riep is"ik heb honger" de zuster begon te lachen, en ik besefte me ik ben niet misselijk.

Nadat ik had uitgeslapen kwam ik op de kamer, ik kreeg eten en drinken en dokter van Onselen kwam langs om te vragen hoe ik me voelde.

Na alle checks mocht ik naar huis.

Het gaat super en het resultaat is geweldig.

Ik heb dit allemaal op dit forum geschreven puur om het feit dat ik als een prinsesje ben behandeld en om te laten weten wat een fantastisch resultaat het heeft opgeleverd.

groetjes Marije

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marije,

Uiteraard heb ik mij al helemaal ingelezen over het accz etc. Ik wordt 12 december door van Onselen geopereerd en ik moet je wel even zeggen dat ik toch altijd weer een beetje gerustgesteld ben als ik positieve ervaringen lees over accz en van Onselen :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik wordt net als Mir83 geholpen bij het accz op 12 december en ik ben ook blij dat ik positieve verhalen lees. Het is toch een hele stap die we gaan doen.

Dank je voor dit mooie verhaal.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marije,

Uiteraard heb ik mij al helemaal ingelezen over het accz etc. Ik wordt 12 december door van Onselen geopereerd en ik moet je wel even zeggen dat ik toch altijd weer een beetje gerustgesteld ben als ik positieve ervaringen lees over accz en van Onselen :rolleyes:

Liefs

Ik kan niets anders zeggen als vertrouw op hem!

Ik had totaal iets anders in gedachten qua formaat, heb zelfs dit aan hem overgelaten met een fantastisch resultaat!

Succes en geniet straks van je nieuwe body!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik wordt net als Mir83 geholpen bij het accz op 12 december en ik ben ook blij dat ik positieve verhalen lees. Het is toch een hele stap die we gaan doen.

Dank je voor dit mooie verhaal.

Liefs,

Cindy

Hi Cindy,

Uiteraard is dit een enorme stap! Iedereen die dit doet wil er uiteindelijk mooier van worden. Het is goed dat je je inleest en je verdiept in de verschillende klinieken.

Ik hoop dat dit je een beetje een gerust gevoel geeft.

Je hebt de juiste keus gemaakt.

Good luck!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marije,

Was jij niet toevallig mijn buurvrouw op 24 oktober?

Ik was dus wel mega ziek van de narcose en bleef maar overgeven. Maar ook ik heb een supergoede ervaring bij van Onselen. Moest om 11.00 uur aanwezig zijn, om 12.00 uur de operatie en omdat ik zo ziek was, mocht ik pas rond half 7 naar huis, hetzij met tegenzin van hun kant. De anesthesist is zeker wel 6 x komen kijken en heeft me allerlie infuusjes gegeven om op te knappen. Kan niet anders zeggen dat ik alle aandacht heb gekregen. De dag erna ben ik gebeld hoe het met me ging.

Na 2 dagen wilde ik douchen en durfde eigenlijk niet te kijken, maar tot mijn verbazing had ik echt hele mooie boobs, even groot, tepels mooi naar voren, wel vol vocht maar dat is normaal. En nu 2 1/2 week later bewonder ik nog steeds die mooie borsten.

Wel vond ik het jammer dat toen ik afgelopen dinsdag mijn hechtingen moest laten verwijderen, ik het resultaat niet aan van Onselen kon laten zien terwijl hij er wel was. Maarja, zal voor hem natuurlijk gesneden koek zijn.

Ook de hechting ziet er onwaarschijnlijk mooi uit, een dun pennestreepje, that's it!

Kortom, ben erg blij met mijn boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeel leuk om dit te lezen wat een mooi verhaal en fijn om te horen dat hij zo goed zijn best heb gedaan.

ik heb ook wel een goed gevoel bij hem toen ik daar was voor me 2e consult en nam de tijd om uit te leggen wat het best is.

ik ga ook 12 december bij dr van onselen net als de andere 2 damens spannend

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben dus vandaag in zevenaar geweest, heb m'n consult gehad bij charlotte en dokter van onselen..

Eerlijk is eerlijk en kan ik me helemaal vinden in wat er hier beschreven wordt. Het is inderdaad zo dat je een zeer goed gevoel bij hem kan krijgt. Ik krijg a.s. maandag al m'n operatie... ben best wel zenuwachtig maar heb er echt wel een goed gevoel bij!!

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,

Ik heb er bewust voor gekozen het zo snel te doen zodat ik niet al te veel zou stressen zoals mijn bijnaam al weergeeft...

Ik voel me aan de ene kan best opgelucht dat er eindelijk iets gaat gebeuren en hoop op de dagen dat ik beter in m'n vel ga zitten... aan de andere kant op de momenten ( zoals nu) dat ik alleen op de bank zit is er een storm van verschillende gedachtes die door m'n hoofd heen gaan. Veel zenuwen zijn al afgenomen door het goede gesprek evenals het goede advies die van Onselen heeft gegeven maar toch... ze stonden er daar ook wel van te kijken dat ik zo snel wilde.

Vind het nu wel moeilijk om alleen te zijn omdat ik bang ben dat ik me te veel ga frustreren.

Toch bkijf ik bij m'n besluit aangezien ik er echt heel blij ben en er een zeeg goed gevoel bij heb.

Jammer genoeg is m'n vriend het hele weekend druk bezig met zijn eigen dingen wat me best wel kwetst aangezien er andere mensen om mij heen me meer steunen dan dat hij doet. Toch wil hij wel mee naar de operaie en vind het overbodig dat de mensen die me nu steunen elke dag mee gaan. Dit vind ik heel erg egoïstisch van hem en heb het gevoel dat hij alleen maar met de eer wil strijken omdat hij op de dag van de operatie aanwezig is maar de rest van de tijd niet...

Dan gaat hij liever voetballen, bier zuipen, feesten enz... En laat mij stikken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Jee,wat klote voor je dat het zo moet gaan......

Heb jij nu wel genoeg info gekregen voor zo'n kort dag? Ik kan me voorstellen dat er nog vragen te binnen schieten. Gebeurde bij mij wel,vandaar mn 2e consult wat ik binnekort krijg.

Enne,ook niet geheel onbelangrijk:Wat heb je nu en wat ga je krijgen? :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, het is niet anders.. geeft ook verder niet hoor ik kies er voor en do ehet voor mezelf.. dat neemt niet weg dat ik het wel jammer vindt.

Ik had een waslijst aan vragen opgeschreven op een papiertje, omdat ik het ook al jaren wilde heb ik me veel ingelezen, meerdere referenties gelezen, dingen opgezocht op het internet en veel onderzoek er naar gedaan vooral de laatste weken..

Toen ik mijn lijstje op tafel legde pakte ze het uit zichzelf om te kijken wat er op stond en hebben we alle vragen punt voor punt goed door gesproken.. dit beviel me zeer en gef me zeker niet de indruk dat het snel werd afgehandeld het was meer dat zij zich verbaasde over hoe veel ik me had ingelezen enz.. dat ik zegmaar niet uit de heldere hemel een besluit had gemaakt omdat het zomaar een impuls was..

Ik had een 80 a krappe b cup..

Vanwegen mijn breedere postuur en het zwaar missen van het borst volume ga ik naar een d/e cup..

Dit hebben we samen besloten omdat ik ook niet een overdreven cup maat wilde maar het meest natuurlijke, echter kon van Onselen zich er helemaal in vinden en zei dat het een goede keuze was.

Als het kleiner was geweest was de bv weer in het niets gevalen en dan had ik betaald voor niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.