Ga naar inhoud

450cc


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik krijg 450cc dual plane anatomisch (druppelvorm) en ik heb hier een hoop tieten haha zitten bekijken die ook 450 cc of net iets minder of meer hebben maar er zit zo'n hoop verschil tussen de grote. Waarom is dat?? Heeft dat echt te maken met je bouw, borstbeen en weet ik wat al niet meer.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zal in deze dagen eens een foto van nu erop zetten. Ik niet welk profiel ik krijg.

Liefs,

Cindy

quote name='Konientje' date='10 november 2011 - 13:59' timestamp='1320929964' post='117579']

Ja, valt te zien welk profile je krijgt en hoe je borsten eruit zagen voor de operatie! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! het eind resultaat is echt afhankelijk van de beginsituatie!! daarom zijn er zoveel verschillende resultaten!!! niemand is hetzelfde!! en dat is maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden!!

succes straks!!

jolly :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft echt te maken met je bouw van je borsten maar ook met je borstkas en ga zo maar door ;)

Ik heb met 325 een 70E soms zelfs F bereikt maar en zijn ook meiden kijk maar naar stylista die heeft met 100 cc minder ook 70E heel verschillend dus!!

Aan jou voor situatie kunnen wij dus niet zien wat het word hihi dat is heel moeilijk maar je arts wet het echt wel :D

Denk dat 450 wel een hele mooie maat is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook idd dat het met omtrek,bouw etc. te maken heeft.

Zelf ga ik bij het 2e consult vragen hoe het zit met low,medium en high profile,want daar het ik ook niets over gehoord bij het eerste consult. Ik wil wel graag weten wat erin gaat natuurlijk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Cindy

het is net wat je zegt bij iedereen verschillend.......waar je op uit komt

ikzelf krijg ook 450 cc en ik laat me maar verrassen, je kunt jezelf nooit met een ander

vergelijken................we zullen het zien.

Ik heb nu een c met 310 van mc ghan style 120 en ik krijg dus 450cc van natrell hoop ik als het past............anders 385cc van natrell.

welke inplantaten krijg jij?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beginsituatie staat nu in mijn album.

hoi Cindy!! ik heb even naar je beginsituatie gekeken en ik denk dat jij met 450 cc op een mooie 75E uitkomt!! let wel ze zullen er dan als een volle d uitzien, maar je hebt een grotere bh nodig vanwege de prothese.

HET IS EN BLIJFT EEN GOKJE natuurlijk!! ik heb voor mijn bv de meiden ook laten gokken de meeste dachten dat ik een d zou krijgen, dat klopt wel, ik draag een 80E, maar het ziet er echt uit als 80D !!!

ik zie ook dat je een mooie vorm van borsten hebt en ze zitten nog mooi gelijk, volgens mij gaat het straks prachtig worden!!!!

heel veel succes!! :136: :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ikke dan? :153:

Is er ook goede hoop voor mij? :126: Ik hoop op een volle c uit te komen. Heb hier al een keer gehoord dat het misschien een kleine D zou kunnen worden.

Tis toch altijd afwachten. Maar ik begin inmiddels toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar wat ik zou krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ikke dan? :153:

Is er ook goede hoop voor mij? :126: Ik hoop op een volle c uit te komen. Heb hier al een keer gehoord dat het misschien een kleine D zou kunnen worden.

Tis toch altijd afwachten. Maar ik begin inmiddels toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar wat ik zou krijgen.

HOI!! volgens mij moet die C met 380 cc wel lukken hoor!! ik gok op een 80D die er uitziet als een 80C (natuurlijke borst)

jij ook heel veel succes!! :159: :159: :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg cereform anatomisch 450 cc en ik ben zeker benieuwd hoe het gaat worden hoor.

hai Cindy

het is net wat je zegt bij iedereen verschillend.......waar je op uit komt

ikzelf krijg ook 450 cc en ik laat me maar verrassen, je kunt jezelf nooit met een ander

vergelijken................we zullen het zien.

Ik heb nu een c met 310 van mc ghan style 120 en ik krijg dus 450cc van natrell hoop ik als het past............anders 385cc van natrell.

welke inplantaten krijg jij?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly,

Bedankt voor je positieve reactie. Wordt er helemaal blij van hahaha. Tis nog een maandje en dan zal ik het wel zien. Er zit wel iets verschil in mijn borsten maar dat heeft iedereen. De ene "hangt"iets meer dan de ander maar goed daar is overheen te komen. Als ik voor een E moet shoppen doe ik dat met een heeeeeeele grote big smile.

Liefs,

Cindy

hoi Cindy!! ik heb even naar je beginsituatie gekeken en ik denk dat jij met 450 cc op een mooie 75E uitkomt!! let wel ze zullen er dan als een volle d uitzien, maar je hebt een grotere bh nodig vanwege de prothese.

HET IS EN BLIJFT EEN GOKJE natuurlijk!! ik heb voor mijn bv de meiden ook laten gokken de meeste dachten dat ik een d zou krijgen, dat klopt wel, ik draag een 80E, maar het ziet er echt uit als 80D !!!

ik zie ook dat je een mooie vorm van borsten hebt en ze zitten nog mooi gelijk, volgens mij gaat het straks prachtig worden!!!!

heel veel succes!! :136: :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

het is echt bij iedereen anders, ligt aan je omvang en de stand van je borsten. ik had 80A en heb nu 320cc Cereform small heigt, medium profile gekregen en als het goed is kom ik uit op een grote B/kleine C. (ik had gezegd een b te willen)

Eerst was ik bang dat ik het te groot zou vinden, maar nu een week verder ben ik al helemaal gewend aan het formaat :)

Ik heb vertrouwd op de arts, hij wist wat ik wilde dus dan ging ik er van uit dat hij wel zou weten wat het mooist zou passen. Uiteindelijk heb ik cereform, small height, medium profile anatomisch gekregen, 320cc zou het zijn maar op het paspoort staat 315. (moet nog navragen waarom)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

het is echt bij iedereen anders, ligt aan je omvang en de stand van je borsten. ik had 80A en heb nu 320cc gekregen en als het goed is kom ik uit op een grote B/kleine C. (ik had gezegd een b te willen)

Eerst was ik bang dat ik het te groot zou vinden, maar nu een week verder ben ik al helemaal gewend aan het formaat :)

Ik heb vertrouwd op de arts, hij wist wat ik wilde dus dan ging ik er van uit dat hij wel zou weten wat het mooist zou passen. Uiteindelijk heb ik cereform, small height, medium profile anatomisch gekregen, 320cc zou het zijn maar op het paspoort staat 315. (moet nog navragen waarom)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.