Ga naar inhoud

Grummel : april 2008 : Dr Tuinders : AZM Maastricht


Aanbevolen berichten

hoi

ik heb meer dan een jaar geleden mijn bvk gehad,ik ben nog steeds tevreden en heb geen seconde spijt gehad.

Mijn genezingsproces heeft iets langer geduurd dan normaal.

Bij mij heeft het ongeveer 12 weken geduurd.

Ik had tijdens het verschonen van de wond,per ongeluk mijn hechting los getrokken,daarna wilde hij niet meer dicht.

vanalles geprobeerd en uiteindelijk is het dan toch dicht gegegroeitmaar heel langzaam met gaasjes van honing.

Daarna heb ik alleen maar genoten van mijn nieuwe aanwinst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

heeeeeeeeyyyyyyy grummel, daar was je dan al..

ja sl je foto's hebt..........wij zijn er hier gek op hahahaha :125:

bij mij heeft het dus ook bijna drie maand geduurd voor het echt dicht was....het drielandenpunt ging steeds weer open en dat wilde maar niet genezen.

nu is het dan eiiiindelijk mooi dicht en kan ik genieten.......en dat doe ik dus ook!!!!

leuk dat je nu zelf ook een topic hebt, ben je alles al een beetje aan het doorlezen geweest??? en foto's bekeken???

ach ik hoor het ook wel.....toedeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ja ik heb nu eindelijk een eigen topic.

Helaas moet ik jullie teleurstellen ,ik ben heb helaas geen foto's gemaakt.

Qua littekens worden ze heel mooi,vind ik zelf.

Mijn littekens zijn nu niet meer rood en sommige zie je helemaal niet meer.

Waar mijn open wond heeft gezeten is het litteken iets groter,maar je ziet het eigenlijk niet,want hjet zit aan de onderkant.

Ik ben heel tevreden over de littekens,ik had ze anders verwacht.

Als ik een bikini aan heb(ook pas sinds een jaar)zie je helemaal niets van de littekens.

Ja de open wond wAs echt vervelend,vooral het ging allemaal zo langzaam,maar ik ben positief geblevenen naar veel geduld ging hij dicht

grotejes grummel :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden we alleen maar betere mensen ja, van geduld.. Haha!

Maar het woord geduld komt me een beetje de strot uit. Word het nu al zat om geduldig te zijn haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha, ik ben nog net zo ongeduldig als voor m'n bvk. Kan alleen mbt m'n bvk enig geduld opbrengen, maar eigenlijk wil ik daarmee ook gister klaar zijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja geduld is een schone zaak.

Gelukkig hoef ik nu niet meer geduldig te zijn,maar het was de moeite waard.

Ik heb nog steeds geen seconde spijt

groetjes grummel :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo :rolleyes:

Daar ben ik weer.

Ik was even weg op vakantie,heerlijk.

Nu ben ik eindelijk klaar met alles op te ruimen en alles weg te wassen.

Nu de strijk nog,pfff :unsure:

Maar ik heb deze week nog vrij :109:

De vakantie was heerlijk en ik hoefde niet meer op te letten om mijn littekens qua zon.

groetjes grummel :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He grummel,

Welkom terug!

Dat is lekker dat je helemaal niet mee op je littekens hoeft te letten zeg, toppie

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van littekens een jaar oud.

Zou je dat misschien willen plaatsen?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou en zijn we ook topless gegaan dit jaar???????/

volgend jaar doe ik het wel ....het kan me geen ene moer schelen, ik ben trots op het resultaat en dat laat ik zien ook!!!!!!

en ook ik ben benieuwd naar foto's van een jaar na bvk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Het klinkt misschiens preuts (ben ik niet hoor),maar ik ben niet topless gegaan.

ik hou er niet zo van als al die mannen zo naar je kijken.

Ik heb helaas geen foto's van mijn borsten en littekens.

maar de littekens zijn wel mooi en ik vind dat ze steeds mooier,vind ik zelf.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee voorheen was ik ook niet zo, en ik zou het hier in de buurt ook niet op het strand doen, maar in spanje valt dat kijken van mannen heel erg mee hoor.

ik betrap me er zelf op dat ik dat zelf nog veel meer doe en ook deed (daar)en vandaar dat ik toen iets kreeg van....nou die van mij mogen er ook zijn nu !!!!

voorheen schaamde ik me echt daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schaam me er niet voor,maar ik ben er u trots op,maar niet iedereen hoeft het te zien.

ik vind het ook niet prettig als ik dan topless loop en mijn kinderen zien me zo constant.

thuis zien ze me ook als ik uit de douche kom,maar dat is anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de borstverkleining gebeurde het best wel eens dat ik op mijn buik lag en dat het bovenstukje afging. Heel vaak gebeurde dat niet omdat ik eigenlijk zelden tot nooit mijn bikini aantrok. Dat had dan nog meer met mijn buik te maken dan met mijn borsten, maar goed als ik op mijn buik lig is dat dus een ander verhaal dan heb ik er geen problemen mee.

Ook nu kan het best gebeuren dat ik het bovenstukje van de tankini uittrek (volgend jaar want nu houden we de littekens nog mooi bedekt). Maar er mee rondlopen dat zal ik nooit doen. Ik vind het gewoon niet nodig om rond te lopen en dat iedereen mijn borsten en buik bekijkt. Dus zodra ik ga zitten of ga lopen, gaat er mooi iets aan.

In huis zien de kids me best wel eens bloot, maar buitenshuis hoef ik er dus niet mee rond te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het is meestal gewoon het zonnebaden, ga je inderdaad een eindje lopen of zwemmen ofzo dan gaat het topje echt wel weer even aan.

ik verbrand heel snel op de plekken bv het randje boven de bikinitop en bij de bandjes en dat zou dan over zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ben ook niet zo van het topless.. Wordt niet bruin ofzo, dus voor die randjes hoef ik em ook niet uit te doen... Heb het liever een beetje bedekt, dan blijft er nog iets te fantaseren over voor de mannen hahahahaha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ben het helemaal met jullie eens.

blijft hjet tenminste ook spannend voor je partner haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja normaal was ik eerst ook zo aan het denken, maar echt als je daar in spanje op het strand ligt is het eigenlijk doodnormaal en ik kon nu niet maar op 1 of andere manier voelt het wel goed en had ik het dus wel gewild...

mijn man vind het alleen maar leuk , die zei het verleden jaar al, maar met cup f op je buik hangen vond ik niet prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nee met mijn kids erbij hou ik liever mijn bikini aan.

ik ben nu trots dat ik eindelijk een bikini heb ,heb ik nooit gehad

grummel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja

ik had jaren gedroomd van een bikini nu heb ik hem dan laat ik hem ook aan.

haha

groetjes grummel

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.