Ga naar inhoud

Becky :15 oktober 2011 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

HOI!! ja ik heb idd ook garantie, maar ik hoop m natuurlijk nooit nodig te hebben, ik ben superblij met mijn boobs, ik vind ze GE-WEL-DIG !!! hahahaha

nooit geweten dat dat zo een invloed op mij zou hebben, ik zit letterlijk en figuurlijk beter in mijn vel sinds de BV.

Ben ook heel blij met Mediconsult en Dr de Boer.

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi ladies,

Alweer zo'n 7 weken na de herop... ben al met al heel blij!! Weinig last gehad van pijn of wat dan ook. Vandaag voor het eerst een beugel bh aan! Gekregen van Sinterklaas :-) Heb wat nieuwe foto's toegevoegd.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Ben eens gaan kijken naar je nieuwe foto's, meid ze zijn echt prachtig geworden, mag je terecht trots op zijn hoor! Geniet ervan meis, en mooie sexy bh ook hoor hihi :D

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Ben eens gaan kijken naar je nieuwe foto's, meid ze zijn echt prachtig geworden, mag je terecht trots op zijn hoor! Geniet ervan meis, en mooie sexy bh ook hoor hihi :D

Veel liefs, :53:

Thanks Eefje, leuk van je te horen! Ben d'r echt blij mee hoor. Meestal vind ik het in het echt ook mooier dan op de foto's trouwens, die kunnen soms nog een vertekend beeld geven. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Eefje, leuk van je te horen! Ben d'r echt blij mee hoor. Meestal vind ik het in het echt ook mooier dan op de foto's trouwens, die kunnen soms nog een vertekend beeld geven. Liefs!

Hey Becky,

Nou dat is dan nog beter als ze in het echt nog mooier zijn, dan zijn ze helemaal geweldig! :D Ben ook blij voor jou hoor, eindelijk kun je ook gaan genieten!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid wat leuk. on te horen dat het zo goed met je. gaat :D ik. ga strakjes even spieken naar je fototjes. ben benieuwd!!! Heb je niet de eerst 6 weken het. idee gehad datje. die arm niet omhoog mochtdoe n ? hihi zou ik hebben:p

Geniet er van meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid het is super geworden!! Door jou ga ik stiekem wel twijfelen of ik het ook niet moet doen :D

Hij is mooi rond en gezakt! Voelt ie ook zachter?

Die rode bh is sexy zeg! Waar heb je die gehaald als ik mag vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Marisjuh! Die bh is van de hennes :-)

Die arm mocht ook niet omhoog hoor! Had de arts expliciet gezegd, niet boven je schouder uit tillen de 1e zes weken.

Het voelt echt veel zachter, aangezien het hele kapsel eruit is gehaald. Een verschil echt!! Hij zal langzaam wel gelijk trekken met rechts denk ik, want er komt toch weer een kapsel omheen natuurlijk. Maar echt, ik ben zo blij dat ik het toch gedaan heb! Het zat me toch steeds een klein beetje dwars, en nu is dat gevoel weg. Kan ik er meer tevreden mee zijn. Niet dat ik er niet mee kon leven, zo erg was het echt niet, maar toch, maar toch! Dit is echt beter, zachter en mooier :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hi ladies!

Even een kleine update, in mijn fotoalbum, 13 maanden na de 2e operatie (bijna 3 jr. na de eerste). Volgens mij zijn ze toch nog wel veranderd in het afgelopen jaar. Ik ben er iig blij mee!! :)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.