Ga naar inhoud

Becky :15 oktober 2011 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Even terug van (lang) weggeweest. In dec 2009, bijna 2 jaar geleden, heb ik een BVG gedaan bij Mediconsult. Bij mijn linkerborst is vrijwel meteen een lichte kapselcontractie ontstaan en dat is daarna zo gebleven. Ik heb me steeds voorgenomen (hoewel ook nog wat getwijfeld) om wel een herop te doen, omdat ik anders het gevoel zou houden er niet alles aan gedaan te hebben. Het is niet zo dat ik er heel erg last van heb, maar het is wel zichtbaar (vooral als je het weet, dan blijf je erop focussen) en het stoort me gewoon. Nu is het dan eindelijk zover: over een week ga ik opnieuw onder het mes. Erg spannend wel! Maar ik kijk er ook naar uit en hoop op een goed resultaat.

Ik heb twee foto's in mijn album gezet die nieuw zijn.

Ik wil het graag met jullie delen, hoewel ik lang niet meer op deze site ben geweest. Destijds heb ik er ontzettend veel steun en info aan gehad.

Liefs!

Becky

(Enneh... Mocht ik dit topic verkeerd geplaatst hebben dan hoor ik het wel!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik ben erg blij dat ik een herkenbare situatie heb gevonden!

Bij mij is ook vrijwel vanaf het begin links (hihi toevallig) te veel kapsel ontstaan :( maar wel in lichte mate

Net als jou loop ik er toch mee rond en je kunt het wel een beetje zien (je moet er wel op letten anders echt heel mooi :D)

- deze borst oogt ronder en voelt stugger

- Ook doet buikiggen me pijn

Toch durf ik niet voor een her omdat ik liever pas met een wissel onder het mes wil!

Zou ik je ww mogen om te kunnen kijken?

Ik ga je volgen meid succes!!

Ps: hoe word dit bij jou vergoed? Ben er vandaag achter gekomen dat het alleen vergoed gaat worden als het 1 van de ergste vormen is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net gekeken meid en aan het uiterlijk zie ik ook niet zo veel?

Alleen deze borst ligt veel hoger maar lijkt ook al na 1 dag na de operatie?

Ik vind het erg moeilijk om te beslissen of ik het wel of niet ga doen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik ben erg blij dat ik een herkenbare situatie heb gevonden!

Bij mij is ook vrijwel vanaf het begin links (hihi toevallig) te veel kapsel ontstaan :( maar wel in lichte mate

Net als jou loop ik er toch mee rond en je kunt het wel een beetje zien (je moet er wel op letten anders echt heel mooi :D)

- deze borst oogt ronder en voelt stugger

- Ook doet buikiggen me pijn

Toch durf ik niet voor een her omdat ik liever pas met een wissel onder het mes wil!

Zou ik je ww mogen om te kunnen kijken?

Ik ga je volgen meid succes!!

Ps: hoe word dit bij jou vergoed? Ben er vandaag achter gekomen dat het alleen vergoed gaat worden als het 1 van de ergste vormen is :(

He maris,

Haar ww staat onder haar link!

Hoi Becky,

Heb je foto's bekeken, en het was eigenlijk al vanaf het begin te zien inderdaad dat de linkerborst achterbleef.

Hij was eerst ook erg blauw zag ik.

Wat lijkt me dat balen zeg!!! Hoor je net bij die 1 tot 4 %.

Gelukkig wordt je binnenkort geholpen en krijg je alsnog een setje mooie boobs!

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Marisjuh: mijn ww staat in mijn profiel hoor, je kunt gewoon kijken!

Het verschil is idd niet zo groot, maar toch zit de linker hoger. Als je goed kijkt zie je ook dat ie meer van het midden verwijderd is en er een duidelijkere 'rand' te zien is dan rechts. Ik dacht eerst dat ie niet goed geplaatst was ofzo, omdat dat vanaf dag 1 al zo was, maar de PC zei meteen 'het is kapsel'. Hij voelt ook wat harder / stugger aan.

Ik heb echt getwijfeld om met maar zo te laten (je gaat tuurlijk niet voor de lol steeds onder het mes) maar toch stoor ik me er steeds aan. Ik hoop dat het verholpen kan worden en dat ze straks symmetrisch (en beide even zacht) zijn!

Trouwens wordt dit wel vergoed bij mij! Dat scheelt een hoop! De garantie duurt 5 jaar, da's wel heel goed geregeld.

Nog even een stomme vraag misschien maar: gaat die chirurg nu iets van de protese afhalen of zit dat kapsel in mijn lichaam vast, en schraapt hij het daar weg ofzo? Ik weet wel dat ie het destijds verteld heeft maar ik lees nu weer allerlei verschillende dingen erover :-)

En is zo'n operatie nu minder pijnlijk? (ga ervan uit van wel eigenlijk maar misschien iemand uit ervaring?)

Groetjes,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

je arts zal de prothese eruit halen en sneetje in het kapsel malen zodat er weer wat meer ruimte komt en de prothese goed kan inkapselen hihi dat zei mijn arts ;) ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren, zelf stoor ik me er in periodes aan heel rot!! Ik wil dolgraag na kinderen wisselen maar of het met de zwangerschap in de weg kan zitten?:( dat is voor mij dan wel een doorslag. fijn dat het vergoed word meid! bij mij word het ook vergoed maar het moest wel een bepaald niveau kapsel zijn anders word het niet vergoed hoorde ik gister .... :( succes meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

Gister de operatie gehad! Het viel alles mee. Toch heb ik wel een paar uur wakker gelegen vannacht (ben geen rugslaper). Mijn dochter is bij opa en oma dus ik kan lekker rustig aan doen.

Hij heeft toch het hele kapsel verwijderd en de pocket verplaatst (meer naar het midden toe).

Het resultaat heb ik nog niet eens gezien, ga zo kijken....

Grtz,

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

en heb je al gekeken??

ik ben benieuwd hoe alles is gegaan........

heb je nog veel napijn?

ikzelf laat ook mijn kapsel verwijderen...........

nog eventjes en ik ben aan de beurt.

beterschap daar.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky

dat is lang geleden dat ik je sprakrolleyes.gif

je staat gewoon nog in me hyves hoor,en je kapsel hebben we het toen veel over gehad,maar je wou het nog aankijken toen he,heel fijn dat je nu toch eraan geholpen werd meid!

zal ik je verhuizen naar wisseltopic? als je me dan even exact je datum doorgeeft en alles wat erbij hoord,arts,kliniek enz

hebben ze kapsel verwijderd en je eigen prothesen terug geplaatst,of was het zo in een stadium dat je meteen nieuwe prothesen kreeg? en valt het gewoon nog binnen de garantie van kliniek ???

welcome back43.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Welkom terug, al is het voor minder leuke dingen! :(

Fijn dat alles goed is verlopen en wens je een voorspoedig herstel! Ziet er al heel mooi uit op je foto's, echt al een heel verschil! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Becky!!

gelukkig heb je de wissel nu gehad, hoe voel je je? en heb je al gekeken?? ik ben reuze benieuwd!!

Ik ben ook door dr de Boer geholpen en het ziet er tot nu toe mooi uit.

wel heb ik de laatste dagen wat meer pijntjes, zelf denk ik dat ik eens moet investeren in goede bh's ? (het is niet erg hoor)

wel fijn dat je niets hoeft bij te betalen, heb je veel pijn gehad van de inkapseling???

Ben je nog wel tevreden met Mediconsult en dr de Boer?

Ik heb even naar je foto's gekeken en grappig om te zien dat we dezelfde bh met bloemetjes en band hebben gehad!!

heel veel beterschap en houd ons op de hoogte!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

en heb je al gekeken??

ik ben benieuwd hoe alles is gegaan........

heb je nog veel napijn?

ikzelf laat ook mijn kapsel verwijderen...........

nog eventjes en ik ben aan de beurt.

beterschap daar.

liefs vlindertje

Hi vlinder,

Thanks, Ja was even schrikken dat kijken!! alles is wel goed gegaan en ik heb bijna geen enkele pijn gehad (zo heerlijk echt)! Vond het erg meevallen allemaal. Wanneer ben jij?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky

dat is lang geleden dat ik je sprakrolleyes.gif

je staat gewoon nog in me hyves hoor,en je kapsel hebben we het toen veel over gehad,maar je wou het nog aankijken toen he,heel fijn dat je nu toch eraan geholpen werd meid!

zal ik je verhuizen naar wisseltopic? als je me dan even exact je datum doorgeeft en alles wat erbij hoord,arts,kliniek enz

hebben ze kapsel verwijderd en je eigen prothesen terug geplaatst,of was het zo in een stadium dat je meteen nieuwe prothesen kreeg? en valt het gewoon nog binnen de garantie van kliniek ???

welcome back43.gif

greetzz moontje

Heej lieve Moontje!

Ik dacht nog aan je gister!! Zeker lang geleden. Het was een vrij spontane actie na lang twijfelen; ineens kon ik een datum krijgen ik ben toen meteen gegaan. Ze hebben het kapsel verwijderd en de protese teruggeplaatst. Het kapsel viel op zich mee denk ik (als ik het vergelijk met sommige anderen) daarom twijfelde ik ook. Ik had vooraf weinig pijn maar voelde het soms wel en het stoorde me vooral dat je de randen wat meer zag en het niet symmetrisch was. die linker borst was ook echt harder. Gelukkig had ik nog garantie!

Tuurlijk mag je de topic verplaatsen: 15 oktober 2011, dr. De Boer, Mediconsult, kapsulectomie.

Hoe gaat het met jou?? Wat een leuke bikini heb je op je foto (en wat een flinke maat hihi, maar super mooi hoor echt!!).

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, Marisjuh & Jolly,

Thanks!

Eerlijk gezegd schrok ik wel toen ik keek gister. Die borst zat helemaal scheef! Heb maar even de kliniek gebeld, maar de arts (Ludlage) zei dat dat normaal was na een kapselverwijdering. En dat het nog weken / maanden kan duren voordat dat bijtrekt :-( Dus nog geduld hebben.

Het ging echt prima, ik heb bijna geen last of pijn alleen van wakker liggen 's nachts elke keer een paar uur alsof ik teveel adrenaline heb ofzo, heel raar. Ben gewoon klaarwakker steeds. Ook onbewust een beetje bang dat ik op mijn zij ga liggen als ik slaap, juist omdat ik zo weinig pijn voel. Dan durf ik toch niet helemaal in slaap te vallen. Verder is het gewoon creatief doen met een kindje van 4 (en geen man) maar dat lukt tot nu toe prima. Overdag lekker lezen en tv kijken, rustig aan doen. Ik heb de pleisters nog even laten zitten, daar had ik echt geen zin in gister, brrr.

Ben best tevreden over de kliniek hoor! Het hangt voor mij nu echt af van hoe het resultaat wordt over een paar weken of maanden, dat die borst zacht blijft en een mooie vorm krijgt :-) Geduld, geduld....

:-) Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Becky

ja was ff lang geleden dat we elkaar spraken,maar je verhaal stond me nog goed bij hoor,want we hadden het er vaak over,en vind het nu toch wel super dat ik je eens terug lees na lange tijd,en dat je toch hebt doorgezet voor een heroperatie,heel fijn,en nu maar een portie flink geduld opzoeken bij jezelf,want het moet allemaal nog bedaren he,maar komt vast en zeker goed,je hebt de operatie in elk geval achter de rug nu.

ja mijn maat,die is enorm ja,teminste lijkt zo,op die foto dan,alles bij elkaar gedrukt hihi maar heb wel geen standaard maat nee,klopt,na 3operatie,s.

afijn als je me album eens wilt bekijken,stuur je me maar een pb,kan je ff meekijken hoe ze zijn,niet zo overdreven als op die foto in me handtekening hoor6.gif

wel lekker proberen te slapen hoor snachtds,als dat lukt,want je slaap heb je nu juist zo nodig,in je herstelperiode71.gif

greetzz moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Moontje,

Gezellig weer ff bijkletsen zo. Dat hyves gebruik ik trouwens nooit hoor. Zal je morgen denk ff een pb'tje sturen, ik ben wel benieuwd natuurlijk naar je foto's. Goh hee, 3 operaties alweer! Ik vind je profielfoto ook mooi hoor, echt Betty Boob boobs zeg maar haha, zo mooi rond en met een sexy bh :-) Ben jij eigenlijk tevreden nu met het resultaat? Weet nog dat je destijds idd niet blij was met de maat vooral....

Ik zag vandaag trouwens dat een bijwerking van de pijnstillers slapeloosheid is, vandaar dus!! Dat ik al 2 nachten amper slaap. Ik heb meer last van die bijwerkingen van pijnstillers dan van pijn want ik voel bijna niets echt. Ik neem ze nog maar even braaf, vanaaf nog een en morgen de laatste. Zal blij zijn als ik daarmee klaar ben (krijg er ook buikpijn van). Gelukkig kan ik morgen nog een hele dag rust houden.

Liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihih ja de bijwerking slapeloosheid van pijnstillers komt me bekend voor,das ff afzien dan ja,maar idd lekker stoppen zodra je ze niet meer nodig hebt,rolleyes.gif

ja als je een slechte nachtrust hebt gehad,kan je ook minder hebben enzo he,best vervelend!

ik ga zo meteen voor het slapen gaan toch is je foto,s ff bekijken,ben benieuwd!

ja ik ben tot nu toe wel tevreden,alleen kropt er altijd nog een maar in me koppie,maar dat is gewoon omdat ik er niet tegen kan dat een ander heeft behaald wat ik heb ,maar dan in 1 keer.

thanks voor je complimentjesblush.gif

xxx moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

becky,heb ff gekeken en ik ben stomweg verbaasd!!! nu al zo kort op po,al zo een verschilbiggrin.gif

super te zien,beloofd dus echt wel veel goeds zeg,heel mooi,wat zul jij je beter voelen nu,kan niet anderscool.gif

Thanks Moon!! Leuk om te horen :-) Ben ook blij hoor. Dat scheve trekt al weg, elke dag een beetje. En gaat zo goed echt, ik voel er weinig pijn van hoor!! "Genieten" ten opzichte van de BVG 2 jaar geleden!

Ik pb je ff voor je ww ok? Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Becky!!

fijn om te lezen dat je zo weinig pijn hebt!! gelukkig heb je nu de operatie gehad, wat ik heel veel lees in verschillende topics is dat meiden die een bv hebben gehad vooral veeel

veel geduld moeten hebben.... ik begrijp dat dat bij jou ook het geval is....lijkt me moeilijk hoor, het liefste zie je meteen het eind resultaat!

Klopt het dat jij verder niets hoeft bij te betalen omdat je kapselvorming had??

ik hoop voor jou dat alles lekker snel "bijtrekt " en je weer van je boobs kan gaan genieten!

heel veel beterschap ermee !!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Becky!!

fijn om te lezen dat je zo weinig pijn hebt!! gelukkig heb je nu de operatie gehad, wat ik heel veel lees in verschillende topics is dat meiden die een bv hebben gehad vooral veeel

veel geduld moeten hebben.... ik begrijp dat dat bij jou ook het geval is....lijkt me moeilijk hoor, het liefste zie je meteen het eind resultaat!

Klopt het dat jij verder niets hoeft bij te betalen omdat je kapselvorming had??

ik hoop voor jou dat alles lekker snel "bijtrekt " en je weer van je boobs kan gaan genieten!

heel veel beterschap ermee !!

liefs, jolly

Hi Jolly,

Thanks! Ik heb inderdaad weinig last deze keer, het valt me echt super mee. Vannacht zelfs weer ongemerkt op mijn zij geslapen. Dat mag officieel over een week pas haha. En ik ben ook best blij met Medi en dr De Boer (zag dat jij daar ook was geweest). Het is idd geduld hebben (pffff) voordat je het resultaat hebt. Met dat kapsel vind ik het wel een beetje eng omdat het toch in je achterhoofd zit, misschien komt het terug. Deze hoefde ik niet te betalen omdat het onder de garantie valt (neem aan dat jij die ook hebt?). Dat scheelt een hoop!

Ben jij ook blij met je restultaat?

Liefs,

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.