Ga naar inhoud

slappe, hangende borsten --->ronde of anatomische protheses ?


Aanbevolen berichten

@ Daantje: met de oude bedoel ik de protheses die ik nu heb (anatomische) en ik wil graag ronde.

@ Boke: klopt idd. Dat liet Plovier ook zien maar het zal veel minder plat zijn dan wat ik nu heb. Ik heb ook het idee dat ze steeds platter worden....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Daantje: met de oude bedoel ik de protheses die ik nu heb (anatomische) en ik wil graag ronde.

@ Boke: klopt idd. Dat liet Plovier ook zien maar het zal veel minder plat zijn dan wat ik nu heb. Ik heb ook het idee dat ze steeds platter worden....

Liefs!

Oke....ja miss dat je wat bij moet betalen? Ik ga maandag even bellen....vind het heel moeilijk om het goed aan te geven. Ben ook bang dat ze het onzin vinden en dat ik dan nog geen stap verder ben.

En ik denk ook dat ze wel steeds meer gaan hangen na verloop van tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, ik ben ontzettend benieuwd wat ze gaan zeggen maandag!

Ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat je bang bent dat ze het onzin vinden. Bij mijn PC heb ik dat dus ook :(......

En dat ze meer gaan hangen, dat snap ik wel maar bij mij heb ik het idee dat mn tepels steeds verder gaan zakken (kan je in de galerij wel zien).

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, ik ben ontzettend benieuwd wat ze gaan zeggen maandag!

Ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat je bang bent dat ze het onzin vinden. Bij mijn PC heb ik dat dus ook :(......

En dat ze meer gaan hangen, dat snap ik wel maar bij mij heb ik het idee dat mn tepels steeds verder gaan zakken (kan je in de galerij wel zien).

Liefs!

heej meis!

ben ook heel benieuwd alleen ik denk dat ik maandag nog niet veel zeg en eerst een afspraak plan....vind het face to face prettiger en eerlijker. De consulente zal het wel vragen dus helemaal niks zeggen kan ook niet maar de verdere toelichting geef ik daarna wel.

Maar goed als er naar mij geluisterd wordt ben ik al heel blij.....al lost het natuurlijk niks op maar goed....dat zien we dan wel weer.

Ik heb even naar je foto's gekeken.....ze lijken heel veel op die van mij!! Ze zijn idd wat meer gaan hangen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld met de consulente....

Aangegeven dat ik niet veel bolling heb....en dat mijn rechterborst wat kleiner was dan de linker.

Ze heeft mijn verhaal aangehoord en aangegeven wat te doen...

Ik moet in januari op controle komen....en omdat mijn linkerborst nog wat harder is en ook nog wat gevoeliger is is het miss verstandiger om even die 3 maanden af te wachten en dan te kijken of het nog steeds zo is.

Qua bolling....kon ze vanaf de tel niet beoordelen....er worden na die 3 maanden foto's gemaakt en dan worden de voor en na foto's bekeken en dan kan ik ook aangeven wat mijn visie erop is.

Ik ben gisteren bh's wezen shoppen en kreeg veel complimenten van de verkoopster....had zo'n mooie natuurlijke borsten!!!

Miss moet ik het even afwachten en begin januari verder oordelen.

Ik ben blij dat ze naar mij geluisterd heeft....en niet meteen alles van tafel heeft gegooid.

Ik wacht af tot in januari en dan zien we wel weer.

Met shoppen toch tot mijn grote verbazing 2 bh's gescoord....75E en een 70F!!!!!!!!!!!!!!! Pfffff en ik d8 elke keer dat ik nooit groter zou hebben dan een d'tje hahaha

Al ligt het natuurlijk wel aan de soort bh en het model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey,

Nou, iig fijn dat ze je aangehoord heeft! En fijn dat je dan met de 3 maanden controle kan aangeven wat jouw visie is. Na 3 maanden is ook al goed te zien wat het uiteindelijke resultaat is.

Die complimenten over dat natuurlijke krijg ik ook en dat is ook wel zo maar voor mij helaas niet wat ik wilde (ik wil wel natuurlijk maar geen hangboobs....).

Zooo, een 75E en een 70F toe maar! Klinkt goehoed!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Dus conclusie beter ronde prothese voor een grote slappe cup maat?? Ik ben ook nog steeds in dubio... Ik heb een slappe E cup... Ik ben best klein en slank 53 kilo.. En wil graag weer stevige borsten. Accz kliniek raadde mij anatomische aan.. Maar twijfelde meteen omdat ik al mega anatomisch vormige borsten heb.. Ik wil ze niet perse groter hebben maar mooi opgevuld en niet zo hang! Bleh! Van onselen zegt dat als ik anatomische neem ze alleen worden gelift dus niet groter...mijn tepels hangen 2 cm te laag en de anatomisch brengen ze 2 cm omhoog.. Maar voor hoe lang... Hmm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus conclusie beter ronde prothese voor een grote slappe cup maat?? Ik ben ook nog steeds in dubio... Ik heb een slappe E cup... Ik ben best klein en slank 53 kilo.. En wil graag weer stevige borsten. Accz kliniek raadde mij anatomische aan.. Maar twijfelde meteen omdat ik al mega anatomisch vormige borsten heb.. Ik wil ze niet perse groter hebben maar mooi opgevuld en niet zo hang! Bleh! Van onselen zegt dat als ik anatomische neem ze alleen worden gelift dus niet groter...mijn tepels hangen 2 cm te laag en de anatomisch brengen ze 2 cm omhoog.. Maar voor hoe lang... Hmm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Nona,

Ben je al ergens anders ook op consult geweest? Want van Accz heb ik het idee dat ze veel liever met anatomische prothesen werken. Heb eigenlijk nog niemand gehoord die er ronde kreeg? Ikzelf had hele erge lege borsten (veel afgevallen), maar geen grote cup, een B-ke. Ik heb ronde protheses gekregen onder de spier, maar tegelijk een lift, omdat mijn tepels helemaal onderaan stonden en naar de grond wezen zegmaar. Ik heb nu een mooie fiere E-cup, maar dat ziet er op zicht een kleine D ofzo uit. Je kan foto van mijn borsten in de galerij zien bij de lifts. Ik ben heeeeeel blij met mijn borsten nu, ik zou zeker wel rond adviseren als je zelf al een anatomische vorm hebt, dan krijg je bovenaan meer vulling.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik ook mijn ronde protheses erin. Wat ben ik blij met deze keuze want ik vind ze nu al hangen, laat staan als ik anatomische had genomen!! Dan had ik nu echt weer helemaal hangvorm gehad. Ik heb nu hele natuurlijke uitziende borsten met ronde protheses. Helemaal geen ballen zoals je zou denken met ronde. Ik had echt geen anatomische willen hebben.

Je kunt voor en na foto's zien in mijn album!

Groertjes Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.