Ga naar inhoud

slappe, hangende borsten --->ronde of anatomische protheses ?


Aanbevolen berichten

Even een vraagje dames!

Is het zo dat een pc eerder ronde dan anatomische protheses adviseert voor slappe hangende borsten? Ik sprak namelijk wat dames die ook een BV hebben gehad na een zwangerschap en die pc's van hun adviseerde eerder ronde dan anatomische.....daar heeft mijn pc het niet eens over gehad!!!

Hmmm die bolling die ik dus wilde, en nu niet naar mijn zin heb, had dus wel gekunt?

Advies!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ga ik bellen voor een afspraak....heb 4 januari controle maar tot dan ga ik niet wachten!

Ik leg het voor en dan zal ik wel zien wat ze erop zeggen....miss dat ik ook aan een andere pc zijn opinie kan checken....of zou dat weinig zin hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ook ik kreeg 2 verschillende adviezen.

De PC bij de Bergmankliniek zei anatomische en bij de Parkkliniek ronde....ik heb mijn BV gehad bij de Parkkliniek en heb nu dus ronde siliconen.

Aangezien ik ook al wat "hang" in mijn borsten heb (na 3 kids en 3x borstvoeding geven)heb ik na mijn BV weinig bolling vind ik zelf :-(

Maarrrrr....aangezien mijn borsten niet gelijk zijn ondanks dat mijn PC in de ene borst 30cc meer gedaan heeft...ga ik volgend jaar voor een wissel.

Ik wil ze gewoon gelijk hebben en een stukkie groter :-)

Liefs, Supergirl XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook slappe hangende borsten (kijk maar in Album)

Ik ben bij 2 pc geweest. Ik vertelde dat ik niet groot wil, maar een ronde vorm met volume die er nu niet is.

De eerste raade ronde protheses aan, een kleine van 180 cc.

De tweede wilde anatomische erin zetten dan met meer cc`s.

Dus idd heel verschillend, maar net als jij wil ik wel wat bolling, dus ik ga voor pc nummer 1, niet alleen daarom, maar bij deze pc heb ik meer vertrouwen.

Toch altijd wel goed om er meerdere te bezoeken,

Groetjes, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook bij verschillende pc's geweest. hier in NL raden ze me anatomisch aan (veel klinieken werken hier alleen met anatomisch) en in belgië raden ze mij ronde aan.

ik heb nu ronde en daar ben ik erg blij mee, heb nu wel de bolling die ik wilde!

ik denk echt dat je met rond meer bolling hbet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de velthuiskliniek werken ze met beide maar mijn pc heeft het alleen over anatomische gehad en deze geadviseerd....ik heb wel aangegeven dat ik die bolling wilde.

Dus ben wel benieuwd als ik morgen bel en het voor ga leggen.

Een kennis van een vriendin van mij heeft het ook daar laten doen, ze kreeg precies te horen wat voor resultaat ze kreeg met beide protheses. Ook vertelde ze haar dat ze 2 soorten ronde hadden, 1 en 2. Daar was ook verschil in......daar heb ik geen advies in gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ROND! Als je nu al hangende en slappe borsten hebt, dan word het alleen maar onderstreept door die anatomische.

Als je bolling en vulling bovenin wilt zou ik toch echt voor rond gaan anders krijg je spijt denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies meerdere factoren spelen een rol. Ik heb ook rond maar toch ook minder bolling dan ik achteraf had gewild. Al ben ik heel tevreden, peins niet over een wissel ;-) Dus ik denk dat je alleen met een hoger profiel met rond ook inderdaad de bolling krijgt die je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook van Velthuis ,en daar werd mij echt netjes gevraagd waar mn voorkeur naar uitging toen ik begon over de ronde zei hij gelijk:

ja dat had ik zelf ook bij jou in mn gedachte....lol

en nog goedkoper ook zei hij erbij ..ghehe. :35:

Dus ik bedoel maar een goede arts geeft advies en past t aan aan je wensen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje,

Ik heb dit niet (meer) aangegeven mede omdat ik al 3x terug was geweest met andere klachten (los gevoel, pijnlijke en wat hardere borst). Daar werd redelijk nonchalant op gereageerd (ik zie niets en voel niets) dat ik inmiddels voor een second opinion bij Plovier ben geweest. daar heb ik toen ook maar aangekaart dat ik niet tevreden was over de platte bovenkamt en dat de proteses naar mijn idee ver uitsteken aan de buitenkant.

Gelukkig kon Plovier zich tot zover vinden in mijn verhaal dat hij aangaf dat hij met een ronde prothese, high profile zeker meer bolling kon maken. Niet extreem maar wel meer!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn man zegt van wel. Maar ik ben bang dat hij dan de oude protheses terug wil plaatsen en eigenlijk wil ik dan ook andere protheses.... Verder was hij zooo enthousiast over zijn werk dat ik een beetje bang ben dat hij boos wordt ofzo :wacko: en het dan niet wil doen....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik me niet vergis heeft de pc bij mij gezegd dat door de zwaartekracht ronde protheses ook druppelvorm worden. mss niet zo extreem als de anatomische maar hij heeft dit ook aangetoond. hij hield een ronde prothese bovenaan vast en dan zag je ook de prothese druppelvorm kreeg. ik heb ronde en ben zeker blij met de vorm bovenaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accz werkt met ronde om het op te vullen

en echt vergroting doet hij anatomisch

Ik ben bij accz geweest en die adviseerde me om mijn slappe hangende borsten te liften en op te vullen met anatomisch. Maar ik ben idd bang dat ze dan weer een hang vorm krijgen. Ik wil persee de ronde hebben, want ik wil volume en bolling.

Ik ga naar Global Care Clinic daar had ik een beter gevoel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.