Ga naar inhoud

negativiteit dr. Plovier


Rianne1977

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

nou wat een reacties (gelukkig maar) maar ik heb er best wel mee gezeten en er veel over nagedacht en ik vind ook we kennen het

verhaal maar van 1 kant en ik ben van zijn mening als er direct gedreigd gaat worden met een advocaat dan kun je daar ook wel boos om worden.

En misschien is dit zijn frustatie geweest tegen aardbeitje?? Tuurlijk mag hij zich zo niet uitlaten maar dat overkomt ons allemaal

toch wel eens?? Hij is net vader geworden (slechte nachtrust haha). Het is alleen zo jammer hij kan zich niet verweren.

Als ik naar het verhaal van Piepke kijk dan vind ik dat hij het super oplost allemaal en haar niet laat vallen ondanks alle complicaties!

En ik begrijp ook als iedereen maar op het laatste moment even zijn BV intrekt dan kan ik mij voorstellen dat daar kosten aan verbonden zijn.

Hoe dan ook het verhaal horen we nu van 1 kant en er zijn op dit momen helaas wat negatieve verhalen en dit vind ik erg jammer want ik

ben ervan overtuigd dat het een geweldige arts is!!!!

En aardbeitje fijn dat je ook nog reageerd op toch een positieve manier!

Maar ik ga er toch lekker naar toe en hoe me vast aan alle positieve verhalen zoals Janine ed! Joehoe nog een kleine 2 weken wachten en

dan horen jullie mijn verhaal!

En toch vind ik het super dat er een borstenforum is want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en maken allemaal hetzelfde mee

en delen zo wel elkaars verhalen positief of negatief!

Liefs,

Rianne

Het verhaal van Piepke, had waarschijnlijk nooit gebeurt, als hij zich aan max. cc had gehouden wat zij graag wilde.

En ja natuurlijk lost hij het nu op (zal wel moeten he)En natuurlijk laat hij haar niet vallen, moest er nog eens bijkomen zeg.

En als hij een slechte nachtrust heeft door zijn baby, moet hij lekker een paar weken vrij nemen, en geen risico nemen met de dames en hun borstoperatie.

Maarja dat kost hem geld he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat bedoel ik dus met zwart maken.....

je weet de kant van Plovier niet ,dus is lastig oordelen erover.......toch?

je kan zeggen dat t daar doorkomt...baby of weet ik veel wat...

maar het kan ook gewoon zo zijn dat het ergens anders door komt....geen idee wat dus....

je kiest voor hem of je kiest niet voor hem..

eng blijf ik het wel vinden ,

maar ben je bang om bij hem onder het mes te gaan,kies dan gewoon een andere arts..

En ik snap Rianne haar verhaal zkr wel,en vind het ook geen vreemd topic ofzo,

Daar is t forum ook voor,om je te kunnen uiten. :35:

En als ze daar beloftes maken die ze niet nakomen zoals wordt beweerd...

mja dan zullen ze daar wel hun reden voor hebben neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder:

Ik weet niet zeker of je nu op mij reageert?

Maar het maakt niet uit waardoor het komt, het feit is gewoon DAT het gebeurt.

En wat ik van die baby zei, dat was een reactie op Rianne.

Want dat mag toch absoluut niet gebeuren (als het zo is) omdat hij dan een slechte nachtrust heeft, dat zijn patienten dan de dupe zijn.

Dat vind ik dan erg onprofessioneel.

Je komt niet een broodje kopen bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen...je hebt het al besproken en als je het nog een keer zegt komt het zeker goed...heb idd een beetje vertrouwen in je PC :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens vlinder :7:

@ chadiva...de pijn zal mee vallen met de tijd dat is niet waar je nu druk om moet maken...het is voor iedereen anders en we moeten een beetje pijn lijden om mooi te zijn straks...alles komt goed ;)

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens vlinder :7:

@ chadiva...de pijn zal mee vallen met de tijd dat is niet waar je nu druk om moet maken...het is voor iedereen anders en we moeten een beetje pijn lijden om mooi te zijn straks...alles komt goed ;)

Liefs,

Yanet

ahh dankjewel Yanet!! ja de zenuwen vallen tot nu toe ook best mee ik heb zoiets van gewoon mijn verstand op 0 zetten. Ik wordt uitendelijk toch geopereerd haha!

ik ben benieuwd maar ik ga stoppen met het lezen van al die negatieve verhalen hahaha daardoor wordt ik dus wel zenuwachtig!!!

Ik zal mijn verslagje wel posten na maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar mag ik effe wat zeggen wat is hier nou allemaal aan de hand eerst wil iedereen meer cc en dan doet meneer plovier dat ook en nu is dat in 1 x fout ik weet dat veel mensen naar hem toe gingen omdat hij veel cc weg gaf. maar jullie weten ook allemaal dat te veel cc lijden tot meer bal effect meer complicaties dat is gewoon algemeen bekend. ik kom op dit moment voor niemand op en ik borrrr ook niemand in de grond maar zeg nou zelf hadden we niet laats een tipic over dr plovier met als kop we love dr plovier. iedereen die voor meer cc heeft gekozen bij plovier heeft daar zelf om gevraagdt. ik ben zelf niet geopereerd door meneer. en daar ben ik persoonlijk wel blij mee want als ik meer dan 380cc had gehad had ik lola ferari tieten gehad denk ik. en voor de dames die nu complicatie hebben van plovier zijn werk dames heeeeeel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan iedere bv kunnen risicos zitten.Kijk er zitten hier nou eenmaal veel meiden die door plovier geholpen zijn,als je veel verhalen hoort hoor je ook eerder de negatieve verhalen.

Toen ik mijn bv wilde laten doen door dr Roddi kwam er toeallig ook een negatief verhaal naar boven op het forum.Op internet verschenen er ook wat negatieve verhalen,over zijn houding etc.Toch heeft me dat niet weerhouden om bij hem te gaan en ik ben zeer tevreden over de kliniek en de arts zelf.

Het blijft gewoon een moeilijk kwestie.Ook omdat je nu toch na een tijdje complicaties ziet bij sommige.Maar idd er is op een gegeven moment echt een plovier hype hier geweest omdat hij grote borsten maakt.Ik persoonlijk vond het een beetje door geslagen allemaal.Neemt niet weg dat plovier voldoet aan het vraag en aanbod princiepe.Het is niet zo dat hij zomaar veel cc's plaatste.Vaak word gezegt maakt niet uit u heeft de vrije hand!!Want je leest ook verhalen van meiden waar nadrukkelijk om minder cc's is gevraagd en dat hij zich daar netjes aan heeft gehouden.Hij is hier natuurlijk opgehemeld de er word veel van die man verwacht maar ook deze man kan een fout maken,het is geen wonder dokter maar een arts net als ieder andere in een andere kliniek die ook wel eens een fout maakt!

Over hoe hij zich uitgelaten heeft tegen bv aardbei,daar heeft hij zich netjes voor verontschuldigd.Het was niet proffesioneel maar goed het blijft een mens en hij erkende zijn fout.

Ik ben geen pro plovier,maar vind dat men niet meteen een arts kan afzeiken om dat er 3 negatieve verhalen hier rond dwalen,want kom op ik denk dat hij wel bijna de helft van het forum heeft geopereerd lol

meiden ga naar een arts waar je je goed bij voelt,ook al heb je iets negatiefs gehoord als jou gevoel goed is is dat toch prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het niet met je eens Maris, de meeste meiden willen zelf zoveel CC, en je hebt zelf ook verantwoordelijk heid !!

Je kunt je best zelf bedenken dat als je veel cc's neemt op een smal lijfje dat je dan meer kans op complicaties hebt!

Iedereen is blij ook al heeft hij er meer cc in gedaan als afgesproken, want het went toch zo snel!

Ik heb geen negatief woord te zeggen over hem en ik vind hem een toppertje!!!!!

Rianne, trek je van niemand iets aan!

jij krijgt prachtboobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben het ermee eens dat het een kwestie is van vraag en aanbod!

Hij doet wat de vrouwen vragen, als jij aankomt met voorbeelden van mega-tetten, dan gaat hij daarmee aan de slag.

Er zijn genoeg voorbeelden te noemen die specifiek hebben gevraagd naar 'zo groot mogelijk'.

Het hangt er helemaal vanaf wat jouw wensen zijn.

Wees daar zo duidelijk mogelijk in!

Ik had voor mezelf 4 punten op papier gezet, zodat ik die niet kon vergeten te zeggen voor de operatie.

En hij gaf toen na het horen van mijn wensen aan, dat als ik het natuurlijk wilde houden e.d. dat 450cc voor mij de max was.

Nou daar was/ben in zeer content mee!

Ik ben al met al ERG tevreden over de beclinic! En over plovier!

Vind ze erg kundig, ze nemen ondanks de drukte wel de tijd voor je.

Je krijgt alle tijd om uit te slapen. Je wordt echt keurig verzorgd en ingelicht.

Ik snap wel dat er gediscusseeerd mag worden over complicaties. Heb ik geen enkel probleem mee.

Maar het wordt nu uit zijn verband gerukt, alsof hij aan de lopende band fouten maakt.

Ik lees hier wel andere verhalen over complicaties, en ook dat er dan dus geen hersteloperatie vergoed wordt! Of dat men afgescheept wordt.

Dat vind ik veeeel schokkender!

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.