Ga naar inhoud

negativiteit dr. Plovier


Rianne1977

Aanbevolen berichten

Ik snap wat je bedoeld hoor meid!!

Maar een arts hoort je te waarschuwen en als je 400 afspreekt hoor je geen 600 te krijgen of zit ik dan fout?

Hij maakt zeker mooie boobs hoor meid begrijp me niet verkeerd wilde eerst zelf ook naar hem toe ;)

Maar ik vind gewoon dat hij niet meer zo kundig is al eerst maar dat is mijn mening!

En als iemand veel cc's wilt ben je als arts toch ook wat dommig als je weet dat het problemen gaat geven dan lijkt het mij meer om het geld te gaan dan om de persoon :blush:

Maar goed rianne komt goed meid er gewoon voor gaan want er zijn ook veel meiden die wel happy zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees hier wel andere verhalen over complicaties, en ook dat er dan dus geen hersteloperatie vergoed wordt! Of dat men afgescheept wordt.

Dat vind ik veeeel schokkender!

Lfs

Ben het daar geheel mee eens Janine! Veel worden inderdaad afgescheept of het wordt inderdaad niet vergoed. Zo sneu voor die meiden :(

Ben zelf niet zo'n hele grote Plovier fan, maar erg moeilijk over een her-operatie doet hij niet.

Maar een arts hoort je te waarschuwen en als je 400 afspreekt hoor je geen 600 te krijgen of zit ik dan fout?

Hij maakt zeker mooie boobs hoor meid begrijp me niet verkeerd wilde eerst zelf ook naar hem toe ;)

Maar ik vind gewoon dat hij niet meer zo kundig is al eerst maar dat is mijn mening!

En als iemand veel cc's wilt ben je als arts toch ook wat dommig als je weet dat het problemen gaat geven dan lijkt het mij meer om het geld te gaan dan om de persoon :blush:

Maar goed rianne komt goed meid er gewoon voor gaan want er zijn ook veel meiden die wel happy zijn :136:

Die mening deel ik dus ook, maar dat is en blijft een mening natuurlijk.

Gelukkig zijn er ook zeer veel gelukkige dames met boobs van Plovier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het niet met je eens Maris, de meeste meiden willen zelf zoveel CC, en je hebt zelf ook verantwoordelijk heid !!

Je kunt je best zelf bedenken dat als je veel cc's neemt op een smal lijfje dat je dan meer kans op complicaties hebt!

Iedereen is blij ook al heeft hij er meer cc in gedaan als afgesproken, want het went toch zo snel!

Ik heb geen negatief woord te zeggen over hem en ik vind hem een toppertje!!!!!

Rianne, trek je van niemand iets aan!

jij krijgt prachtboobs!

Thanx voor je lieve reactie!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer om te lezen dat Plovier erop achteruit is gegaan.

Ik heb mij 23 maanden geleden door hem laten opereren.. en zelf had ik geen mooier resultaat kunnen wensen.

Elke dag als ik ze zie ben ik nog blij dat ik het heb laten doen.

Wilde ook over een aantal jaartjes terug gaan voor een wissel bij hem (vind ze nu toch alweer wat klein worden haha), maar door de verhalen zal ik tzt toch eventjes weer verder gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...
Op 13-11-2011 om 17:51 zei Rianne1977:

ik zou niet twijfelen hoor! Als je de verhalen leest zie je dat het nu 2 keer voor is gekomen en de rest is juist heel positief. Dus laat je niet gek maken door al die verhalen.

Doe ik ook niet en ik moet nog haha!!

Hallo

ik heb een afspraak met dr Plovier en heb cupmaat 85b en hij stelde voor om 400 cc te plaatsen voor een gewone  D cup te krijgen? Ben een beetje bang dat het te veel is , kun jij mij meer info vertellen . Gr Loucy

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei loucy:

Hallo

ik heb een afspraak met dr Plovier en heb cupmaat 85b en hij stelde voor om 400 cc te plaatsen voor een gewone  D cup te krijgen? Ben een beetje bang dat het te veel is , kun jij mij meer info vertellen . Gr Loucy

Met een 85 omtrek heb je meer cc nodig om een D cup te bereiken, dan wanneer je een 70 omvang hebt bijvoorbeeld. Dus niet te vergelijken met anderen ;) 
Als je meer wilt weten, kun je me altijd een pb sturen. Moet ik wel weten welk merk prothesen en welk profile hij wil plaatsen.. (al weet ik niet of Plovier je dat verteld heeft, omdat hij vaak pas bij de operatie kijkt wat bij je past)
Heb je hem laten zien mbv plaatjes, wat je graag wilt bereiken? Plovier is heeeel goed in het 'namaken' van borsten

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-1-2018 om 00:40 zei best_boobie:

Met een 85 omtrek heb je meer cc nodig om een D cup te bereiken, dan wanneer je een 70 omvang hebt bijvoorbeeld. Dus niet te vergelijken met anderen ;) 
Als je meer wilt weten, kun je me altijd een pb sturen. Moet ik wel weten welk merk prothesen en welk profile hij wil plaatsen.. (al weet ik niet of Plovier je dat verteld heeft, omdat hij vaak pas bij de operatie kijkt wat bij je past)
Heb je hem laten zien mbv plaatjes, wat je graag wilt bereiken? Plovier is heeeel goed in het 'namaken' van borsten

 

xx BB

Hallo dank je voor de informatie. Kan ik daar wel op vertrouwen voor op de dag zelf te moeten passen?

Groetjes Loucy

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei loucy:

Hallo dank je voor de informatie. Kan ik daar wel op vertrouwen voor op de dag zelf te moeten passen?

Groetjes Loucy

Plovier bepaalt uiteindelijk wat hij nodig heeft om bij jou te plaatsen en een mooie gevulde borst te bereiken. Jouw taak is het om voorbeelden mee te nemen op papier (foto's) die aangeven wat je wens is, zoals ik al zei :)
Als je naar Plovier gaat, moet je uitgaan van zijn kunde.. Hij kan zelden van te voren aangeven wat hij gaat plaatsen, maar je moet wel heel duidelijk je wensen kenbaar maken. Anders weet hij natuurlijk niet wat je precies wilt, en kan hij alleen handelen naar eigen inzicht.. Dus zorg dat je voorbeeldmateriaal bij je hebt :)

En zorg dat je ingelezen bent over Plovier, hij is gewoon heel goed, maar heeft een manier van werken, waarbij hij niet van te voren kan zeggen hoeveel cc hij nodig heeft.. Net als dr. Demeyere, die werkt ook zo.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei best_boobie:

Plovier bepaalt uiteindelijk wat hij nodig heeft om bij jou te plaatsen en een mooie gevulde borst te bereiken. Jouw taak is het om voorbeelden mee te nemen op papier (foto's) die aangeven wat je wens is, zoals ik al zei :)
Als je naar Plovier gaat, moet je uitgaan van zijn kunde.. Hij kan zelden van te voren aangeven wat hij gaat plaatsen, maar je moet wel heel duidelijk je wensen kenbaar maken. Anders weet hij natuurlijk niet wat je precies wilt, en kan hij alleen handelen naar eigen inzicht.. Dus zorg dat je voorbeeldmateriaal bij je hebt :)

En zorg dat je ingelezen bent over Plovier, hij is gewoon heel goed, maar heeft een manier van werken, waarbij hij niet van te voren kan zeggen hoeveel cc hij nodig heeft.. Net als dr. Demeyere, die werkt ook zo.

xx

Oke zal mij goed informeren over hoeveel cc en foto's meenemen.

Dank je voor de tip.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 21:10 zei best_boobie:

Plovier bepaalt uiteindelijk wat hij nodig heeft om bij jou te plaatsen en een mooie gevulde borst te bereiken. Jouw taak is het om voorbeelden mee te nemen op papier (foto's) die aangeven wat je wens is, zoals ik al zei :)
Als je naar Plovier gaat, moet je uitgaan van zijn kunde.. Hij kan zelden van te voren aangeven wat hij gaat plaatsen, maar je moet wel heel duidelijk je wensen kenbaar maken. Anders weet hij natuurlijk niet wat je precies wilt, en kan hij alleen handelen naar eigen inzicht.. Dus zorg dat je voorbeeldmateriaal bij je hebt :)

En zorg dat je ingelezen bent over Plovier, hij is gewoon heel goed, maar heeft een manier van werken, waarbij hij niet van te voren kan zeggen hoeveel cc hij nodig heeft.. Net als dr. Demeyere, die werkt ook zo.

xx

 

Lol idd :P

Op consult met demeyerr ben ik mijn fotos zelfs vergeten hahaha! Maar ik vertrouwde demeyere blindelings, de borsten die hij tot nu toe gemaakt heeft vond/vind ik super mooi! En hey 1j en 2maanden verder en super super blij met mijn boobs ;)

 

Xx Miss.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.