Ga naar inhoud

negativiteit dr. Plovier


Rianne1977

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vind het toch erg jammer dat er nu toch veel negativiteit naar buiten komt over dr. Plovier.

Vooral omdat ik over 2 weken er heen moet voor een BV. Ik begrijp het allemaal wel maar

elke arts maakt fouten (ook in het ziekenhuis dit heb ik zelf meegemaakt) en we maken allemaal onze eigen keus waar

we naar toe gaan en we weten wat de risico's zijn.

Laten we vooral al die goede resultaten en positieve dingen van Plovier niet vergeten want

dat zijn er altijd nog meer!!

Ik ga er toch met een goed gevoel naar toe en ik hoop meer met mij!

Sorry maar ik moest dit toch even kwijt!!

Groetjes,

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Tja... Ik heb me er nog niet eerder over uitgelaten, en ben er van overtuigd dat deze man hele goede dingen heeft gedaan...

Maar ik ben bang dat bij hem de maten net zo snel "wennen" als bij de dames die een borstvergroting hebben ondergaan... en dat hij wel van grote borsten houdt... en je geeft wat je wilt ook al is dat esthetisch gezien niet altijd verantwoord....

Ik denk dat hij een beetje doorgeslagen is en dat resulteerd nou eenmaal... hoe spijtig ook... in negatieve ervaringen, en die lees je elders gelukkig vaker dan hier op het forum, want hier zitten wel heel veel dames die er goed door geholpen zijn...

Ik heb het even overwogen om naar hem te gaan... maar durfde het niet aan, en ik ben daar uieindelijk heel blij om...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er teveel meiden hier zijn met een complicatie, de laatste tijd.

En als ik lees hoe onbeschoft hij Aardbeitje heeft toegesproken, ongelofelijk.

En bij Piepke er veel meer cc in heeft gedaan dan afgesproken is, klopt ook voor geen meter.

En bij Glamrock, nu dr pockets verkeerd heeft geplaatst, ik weet het niet hoor.

Misschien een beetje dollar tekens in zn ogen???????????????

Dit is mijn mening over plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne, ik begrijp je reactie. Ik ben zelf door plovier geopereerd en ben heel erg tevreden (hadden groter gemogen maar indd dat went zo snel). Ik weet nog hoe mijn PC- voorkeur-lijstje steeds korter werdt toen ik voor een bv koos. En dat is best moeilijk, totdat ik dr plovier tegenkwam op dit forum... Blij dat ik eindelijk een knoop kon doorhakken qua PC keuze dus ik snap gevoel.

Nogmaals ik ben heel tevreden en vele andere met mij. Er zijn nu eenmaal risico's aan verbonden en dat moet je voor jezelf afwegen. Dr plovier opereerd veel en dan is de kans op complicaties ook groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Rianne gelijk. Ok ik heb nu geen negatieve ervaringen maar je noemt er hier 3 op?? Is een beetje kort door de bocht niet? Er zijn minstens tientallen hier op dit forum die geen complicaties hebben gehad. Hij heeft trouwens bij alle 3 een goeie service geleverd na het opkomen van de complicatie of ontevredenheid. Wat het verhaal van Aardbeitje betreft, ok dat was niet netjes wat hij heeft gezegd maar we weten sowieso niet het ganse verhaal dus kunnen we ons daar ook niet over uitspreken, niet naar Aardbeitje toe, maar ook niet naar Plovier toe. Er zijn meerdere complicatieverhalen hier op het forum en beslist niet allemaal door Plovier.

De positieve verhalen worden blijkbaar direct vergeten, maar ja, zo zijn mensen nu eenmaal zeker :134::D

Ik ben nog altijd heel tevreden van Dr Plovier en als ik voor een wissel moet gaan binnen 10jr, dan kies ik resoluut terug voor hem. ^_^

Dus Rianne, ga er gerust met een goed gevoel naartoe. En zeg wat je wil, ik wou ze niet TE groot, en hij heeft naar mij geluisterd :)

Lfs, Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr plovier opereerd veel en dan is de kans op complicaties ook groter.

Dat ben ik helemaal met je eens! Hoe meer er geopereerd wordt, hoe meer dingen er mis kunnen gaan.

Maar ik heb echt héél uitgebreid gegoogeld op dr Plovier, en echt gericht gezocht op negatieve verhalen en die waren er toen gewoon echt NIET!

Je hebt gelijk iedereen maakt zijn eigen keuze, en kiest zelf voor het risico. Ik koos toen voor NUL risico, omdat er geen enkel negatief verhaal was.

Hij is echt 1 van de beste chirurgen van Europa.

En waar gewerkt wordt, daar worden fouten gemaakt, simpel.

Een beetje eigen verantwoording speelt mee, ga niet over the top kwa cc's,ook al wil hij ze plaatsen. Ik denk dat er dan veel complicaties bespaard kunnen blijven.

Ik zou zo weer gaan hoor, zeker met de wetenchap van nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

ik ben zelf niet bij Plovier geopereerd, maar ik denk dat de negatieve ervaringen die nu af en toe naar boven komen niet zozeer te maken hebben met dollartekens in plovier zn ogen (al zou dat goed kunnen), maar vooral met het feit dat er hier érg veel dames door hem geopereerd zijn. Hoe meer ervaringen, hoe meer meningen en gebeurtenissen, dus hoe meer kans dat er iets negatief naar boven komt.

Haalt niet weg dat een aantal complicaties en plaatsingen van onjuist aantal cc´s te voorkomen waren naar mijn idee, en dat het inderdaad iets van de laatste tijd is.

Misschien is hij lakser geworden omdat hij nu zijn eigen kliniek heeft en aan niemand verantwoording af hoeft te leggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad een hoop tevreden meiden, je hebt altijd en bij iedere pc iemand die ontevreden is, maar complicaties of veels te veel cc plaatsen terwijl dat niet wenselijk is lijkt mij een ander verhaal.

Maar ook ik geloof dat het Plovier allemaal een beetje naar z'n bol is gestegen, ik hoop dat hij snel weer down2earth is zeker voor de meiden die nog moeten gaan, wat aardbei betreft laat ik me niet uit, ik ken alleen haar kant van het verhaal. Plovier kan zich hierin niet verdedigen.

Daarnaast zijn het 3 topics tegelijkertijd, waarin Plovier niet in een al te best daglicht word gezet, misschien was de negativiteit iets minder opgevallen als ze zich niet op hetzelfde moment afspeelde.

Rianne laat je niet gek maken en doe gewoon waar jij je goed bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het jammer dat er door bepaalde mensen hier negatief over Dr Plovier gesproken wordt.

Piepke, die ik niet ken, die blijft gewoon het volle vertrouwen in Plovier hebben. Kijk wat een ellende zij heeft gehad.

Ikzelf ben ook geholpen door Dr Plovier 6 maanden geleden en ben super tevreden. Ben ook 1 v/d weinige die volgens mij onder de 400 cc

zit bij Plovier. Ik heb met 360 cc een 70F gekregen van een a70 af.

Ik zelf vraag me ook weleens af of het aantal cc's bij sommige verantwoord is,maar goed ze gaan zelf naar Plovier, juist omdat hij

veel cc's plaatst.

Ik heb ook uitdrukkelijk moeten zeggen dat ik onder de 400 cc wilde blijven.

Rianne volg je gevoel en bij twijfel gewoon nog een keer langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shoompie: ik denk niet dat het de bedoeling is van mensen (van mij iig niet) om negatief over de PERSOON plovier te spreken, maar net zoals bij elke pc mogen er vraagtekens geplaatst worden wanneer er complicaties zijn.

Sommige complicaties zijn niet te voorkomen en kunnen de beste artsen overkomen, in andere gevallen had het misschien wél beter gekund.

Ik denk zelf dat het grootste deel van de complicaties die de laatste tijd bij operaties door dr plovier zijn ontstaan door 'toeval'. Als je zoveel opereert, heb je ook meer kans dat er een keer iets gebeurt.

Aan de andere kant mag het vind ik wel uitgesproken worden als er een vermoeden is dat het wél beter had gekund door de pc. Al is dit maar één van de 10 complicaties zo, is dat er al één teveel vind ik.

Laten we er geen plovier-bash van maken, en vooral geen voor-tegen-plovier-groepjes maken, maar we moeten wel kritisch blijven. Dat is ons recht als patient vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ook ik ben een tevreden klant van Plovier.

Ben iets minder dan 2 maanden geleden geopereerd en heb geen gigantisch grote boobies gekregen zoals de meesten van hem verwachten, maar gewoon 330cc!

Van mij had hij gerust groter mogen plaatsen, het went zo snel he ;-).

Alles is goed verlopen en ook de nazorg en controles heb ik een fijn gevoel bij.

Hij weet echt wel wat hij doet en ik heb het volste vertrouwen in hem.

Ik ga voor een wissel binnen 10 jaar zéker terug naar hem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eigenlijk wel eens met (.) (.) :blush:

Ik zit bijna 2 jaar op het forum en toen was hij ook al populair op het forum en toen was het max echt nog maar 500 cc en nog nooit klachten gehad... daarna is hij meer cc's gaan gebruiken en ik merk dat er toch wat meer klachten of complicaties optreden!

Ik heb soms toch het idee dat hij van grote boobies houd maar soms maar wat doet lijkt wel en overal het max in doet :wacko:

Hij maakt zeker mooie borsten echt waar maar vergeleken met 2 jaar geleden is zijn vakkundigheid wel achteruit gegaan vind ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben zeer tevreden over Dr Plovier. De tepellift die hij bij mij gedaan heeft is echt kunstwerk , de littekens zien er prachtig uit.Ook heeft hij gewoon het aantal cc geplaatst wat we besproken hadden 450 . Het is nu bijna 4 weken geleden en ik had geen betere keus kunnen maken :35:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit niemand hem hier zwart te maken.

Er worden alleen feiten verteld.

Het feit is ook dat 90% gelukkig wel tevreden is, maar dat er de laatste tijd best veel complicaties zijn, bij hem.

En het gaat er niet om of hij mooie borsten maakt, want dat kan hij wel, het gaat om de complicaties.

En dat mag OOK best verteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit niemand hem hier zwart te maken.

Er worden alleen feiten verteld.

Het feit is ook dat 90% gelukkig wel tevreden is, maar dat er de laatste tijd best veel complicaties zijn, bij hem.

En het gaat er niet om of hij mooie borsten maakt, want dat kan hij wel, het gaat om de complicaties.

En dat mag OOK best verteld worden.

Hoi Diesel, ik ben nu aan het zoeken naar complicaties, maar ik kan er maar twee vinden.Natuurlijk is elke complicatie er 1 te veel.Maar om nu te zeggen dat het er zoveel zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met diesel eens!

Een het gaat niet alleen om complicaties maar ook over afspraken die hij maakt ;)

De meeste meiden zijn blij met big boobies maar heb ook gelezen dat de afspraak 400 was en ze eindigde met 550 en een dikke F terwijl ze een kleine c wilde dat is dus ook niet alles :blush:

En dit waren complicaties die voorkomen hadden kunnen worden door de arts!! Was het kapsel vorming of noem maar op kan ene arts niet voorkomen maar dit wel degelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Diesel eens.

Deze 2 zijn feiten en of er nou 2 meiden hier hun verhaal vertellen of 10 die het niet durven, complicaties hebben altijd een negatieve invloed.

Ik denk dat als je de topics een beetje hebt gevolgd waar er wel complicaties waren, je vanzelf wel merk dat dit door toedoen van de pc was en voorkomen had kunnen worden! Dat het nu Plovier is, is vervelend maar het had net zo goed een andere pc kunnen zijn. Ik hoop dat dit maar een korte periode is en dat Plovier zich in z'n vakkundigheid snel zal herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door er een topic aan te wijden, wordt het mijns inziens alleen maar negatiever hoor...Want hiermee vraag je indirect toch aan mensen om te reageren en ik voel me geroepen om er wat over te zeggen.

Prachtig werk afgeleverd of niet, roem en drukte door veel klanten te hebben, kan aan de kwaliteit van de operatie afdoen en soms desastreuze gevolgen hebben. Haastwerk, er niet bij zijn met je hoofd...

Het plaatsen van grotere prothesen, terwijl dit niet was afgesproken, het niet goed maken van een pocket, waardoor symnastie ontstaat en het plaatsen van onverantwoord grote prothesen, een patiënt afblaffen, vind ik nou niet iets om van te zeggen: 'iedere arts maakt wel eens fouten.' Tuurlijk kunnen er dingen fout gaan en staan er vele mooie resultaten tegenover, maar dat houdt niet dat we het dan maar niet over de mindere zaken moeten hebben.

Natuurlijk is er goede service, maar wil iedereen uiteindelijk niet gewoon naar tevredenheid geholpen worden?? Voorkomen is beter dan genezen, toch???

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

nou wat een reacties (gelukkig maar) maar ik heb er best wel mee gezeten en er veel over nagedacht en ik vind ook we kennen het

verhaal maar van 1 kant en ik ben van zijn mening als er direct gedreigd gaat worden met een advocaat dan kun je daar ook wel boos om worden.

En misschien is dit zijn frustatie geweest tegen aardbeitje?? Tuurlijk mag hij zich zo niet uitlaten maar dat overkomt ons allemaal

toch wel eens?? Hij is net vader geworden (slechte nachtrust haha). Het is alleen zo jammer hij kan zich niet verweren.

Als ik naar het verhaal van Piepke kijk dan vind ik dat hij het super oplost allemaal en haar niet laat vallen ondanks alle complicaties!

En ik begrijp ook als iedereen maar op het laatste moment even zijn BV intrekt dan kan ik mij voorstellen dat daar kosten aan verbonden zijn.

Hoe dan ook het verhaal horen we nu van 1 kant en er zijn op dit momen helaas wat negatieve verhalen en dit vind ik erg jammer want ik

ben ervan overtuigd dat het een geweldige arts is!!!!

En aardbeitje fijn dat je ook nog reageerd op toch een positieve manier!

Maar ik ga er toch lekker naar toe en hoe me vast aan alle positieve verhalen zoals Janine ed! Joehoe nog een kleine 2 weken wachten en

dan horen jullie mijn verhaal!

En toch vind ik het super dat er een borstenforum is want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en maken allemaal hetzelfde mee

en delen zo wel elkaars verhalen positief of negatief!

Liefs,

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door er een topic aan te wijden, wordt het mijns inziens alleen maar negatiever hoor...Want hiermee vraag je indirect toch aan mensen om te reageren en ik voel me geroepen om er wat over te zeggen.

Prachtig werk afgeleverd of niet, roem en drukte door veel klanten te hebben, kan aan de kwaliteit van de operatie afdoen en soms desastreuze gevolgen hebben. Haastwerk, er niet bij zijn met je hoofd...

Het plaatsen van grotere prothesen, terwijl dit niet was afgesproken, het niet goed maken van een pocket, waardoor symnastie ontstaat en het plaatsen van onverantwoord grote prothesen, een patiënt afblaffen, vind ik nou niet iets om van te zeggen: 'iedere arts maakt wel eens fouten.' Tuurlijk kunnen er dingen fout gaan en staan er vele mooie resultaten tegenover, maar dat houdt niet dat we het dan maar niet over de mindere zaken moeten hebben.

Natuurlijk is er goede service, maar wil iedereen uiteindelijk niet gewoon naar tevredenheid geholpen worden?? Voorkomen is beter dan genezen, toch???

:116:

Helemaal mee eens!!! Dat heb je mooi omschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren "al op de vingers getikt" dat ik er als de kippen :97: bij ben als er iets negatiefs over Plovier gezegd word,dus zal hier maar niet teveel in dit topic zeggen :ph34r:

Geen persoonlijke ervaring met hem iig,maar lees hier op het forum genoeg..

Wat ik kan zeggen is dat ik hoop dat hij een proffesionele houding blijft houden ( de vaak vele cc"s die hij tegenwoordig plaatst t.o.v een aantal jaren gelee bijvbld) en zich aan afspraken met zijn clienten houd.

Enja,complicaties blijven langer hangen dan succesverhalen,maar dit is net zo menselijk als een fout maken...maar als een fout/verkeerde inschatting er meerdere zijn in relatief korte tijd geeft dit stof tot nadenken en discussie.En daarom vind ik het niet vreemd/raar dat er een topic als deze gestart is.

Maar naast deze complicaties zijn er dus iid wel veel meer die wel tevree zijn en een mooi resultaat hebben.

Als ik jou was Rianne zou ik hem gewoon voor de operatie ( je kunt mailen,of nog een keer op consult,al is dat kort dag denk ik ) rustig vertellen dat je het 1 en ander over hem leest en graag wilt dat hij zich ad afspraken houd die je met hem gemaakt hebt tijdens je consult.Dan kun je denk ik zeker met een gerust hart voor je droomboobs gaan bij hem hoor.

Er word ook gezegd dat Plovier zich hier niet kan verdedigen en een verhaal altijd 2 kanten heeft,dit klopt,maar neem maar van mij aan dat hij ( of Valerie) hier veelvuldig lezen hoor, en ik hoop dan ook dat ze van deze verhalen leren en eens nadenken over het ( vrij makkelijk) plaatsen van de 800+ cc"s en de risico"s / compllicaties die dat met zich mee KAN brengen.

Want het is dus niet mijn bedoeling "er als de kippen bij te zijn" bij Ploviers complicatiers,maar ik vind het louter erg vervelend voor de dames die er mee kampen,zeker als het voorkomen had kunnen worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.