Ga naar inhoud

Inkie: 18 november 2011: Lange Land: Zoetermeer


Aanbevolen berichten

Nou heb de uitslag binnen en die is goed. Het schijnt een hele grote lymfklier te zijn, waarschijnlijk heb ik toch een hoge luchtweg infectie die aan het sluimeren is.

Nu gaan ze nog niets doen aan die klier omdat het winter is en het toch een goeie afremmer is voor ziektes, maar als het zomer is en ik heb er nog steeds last van gaan ze het toch nog weghalen, maar dat zien we dan wel weer hoor, het belangrijkste voor me nu is dat mijn bvk gewoon door kan gaan :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou pfff das echt goed nieuws...ik hoop voor je dat je gezwollen klier stopt met zwellen en minder wordt..nog 1 week en dan heb je je operatie :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Zit nu nog ff aan de thee, dat mag tot 8 uur. Ff laatste strijk zo wegstrijken en dan ben ik er klaar voor. Ik hoop dat mijn verkoudheid geen roet in het eten gaat gooien nu, nies en hoest als een gek af en toe en het water loopt ook soms mijn neus uit.

Zogauw ik kan geef ik jullie een verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zit er op nu. Nu een beetje pijn, maar na de operatie was het wel pijnlijk en was ook erg misselijk. Zit nu op de comp in het dagerblijf.

En nu zijn jullie benieuwd hoeveel eraf is toch, sckrik niet, 634 en 614 gram als ik het goed onhouden heb. Het was iig wel in de 600 gram.

Morgen gaan de verpleegsters me uitpakken en zal ik vragen of ze fotoos willen maken ervan en daarna lekker naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben weer een uurtje thuis nu.

Heb redelijk geslapen in het ziekenhuis, weinig pijn gehad en gelukkig niet misselijk vannacht. Heb ook gewoon op mijn zij kunnen slapen, ff je plekje zoeken dat het zo min mogelijk pijn deed en hoog met mijn hoofd en schouder zodat er weinig druk op was.

Gisteravond bijna hele avond in dagverblijf gezeten met verpleegsters en lekker kunnen roken, elektrisch dan he tuurlijk.

Ze stonden er versteld van dat ik al zo bij was en actief.

Zo vlak na de operatie in de uitslaapkamer had ik wel veel pijn en dan vooral een brandende pijn en daar was ik ook goed misselijk. Voor en tijdens de operatie had ik al iets ingespoten gekregen voor die misselijkheid omdat ik daar meestal last van had en ook in de uitslaapkamer weer gehad tegen misselijk zijn en veel pijnstilling gehad.

Wat me wel opviel dat alles steeds dubbel gecheckt wordt, zo van wie ben je, geboortedatum en waar kom je voor en dat er steeds 1 iemand mee moest luisteren met de vraagsteller, zelfs tot in de operatiekamer aan toe deed de pc het nog een keer. Wel een veilig idee toch.

Vantevoren was in de voorbereidkamer nog de pc geweest om af te tekenen op mijn borsten en ik denk dat de helft er wel af is.

aardige vent hoor die dr vd Werff, kan hem aanbevelen aan iedereen die nog moet en die niet lang willen wachten, kijk maar in mijn handtekening, totaal nog geen 4 weken.

Ben wel lang weg geweest van zaal, werd om 11.30 gehaald en was pas om 16.00 terug, maar dat kwam doordat ik ruim 1,5 uur op de uitslaapkamer heb gelegen met de extra pijn en misselijkstilling. Om 12.30 lag ik op de operatietafel.

Wat me opviel was dat ik helemaal niet zenuwachtig was, ik liet het echt heel rustig over me heen komen allemaal.

Nou wat kan ik er nog meer over vertellen?

Heb 1,5 week die Arnica D6 tabletjes geslikt en dat blijf ik nog wel een tijdje doen en ik heb al een gevoel dat er een hele last, echte lichamelijk last van mijn schouders af is, het voelt echt licht nu, ja logisch bijna 1300 gram minder mee te zeulen en dat het totnutoe allemaal heel erg meevalt allemaal

En neem maar een kijkje op mijn foto album om mijn nieuwelingen te bewonderen, want ik vind ze nu al mooi.

Als ik niet gelijk reageer op je pb om een wachtwoord te geven, (moet tuurlijk rustig aan doen deze dagen) kijk dan even hierboven naar iemand die hem al heeft, dan mag zij het aan je geven, want ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.

groetjes

Inkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het weer reuze meegevallen allemaal. Lekker gedoucht en de nieuwe boobs bewonderd. Ze zijn wel klein geworden hoor, maar dat zou wel wennen zijn. Wat me wel opvalt is dat ik zo'n dikke buik heb nu onder een truitje/vestje. Normaal stond het tuurlijk gespannen van boven en gleed het naar beneden af, nu is het het omgekeerde, kleinere borsten en een grote buik waar het nu spant haha. Wordt dus tijd voor buikspier oefeningen als het straks allemaal genezen is.

Bijna geen lekkages bij de wonden, 1 stukje maar. Had ik al verteld dat ik geen drains had gehad? Vandaag bij schoonma op verjaardag en iedereen was reuze enthousiast hoe het er uit zag zo met een vestje aan dan he. Ik voel me gewoon super goed en fit eigenlijk en oh wat merk ik het al bij mijn schouders, zoveel minder te dragen er is echt een last van me af gevallen.

Slik nog trouw mijn arnica D6 pilletjes en ben nog steeds niet blauw geworden, ook niet in mijn handen van het infuus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je foto's gezien en het ziet er echt super uit!

En wat een verschil zeg, heb er geen ander woord voor dan 'wow' ;)

Fijn dat je herstel tot nu toe zo goed verloopt, kan je tenminste lekker genieten van je nieuwe boobs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-3BTDDILT.jpg

Is dit normaal? Het lijkt net of er teveel huid is geweest aan de ene kant en dat het genaaid is zoals je vroeger een broek naaide, met een beetje smokkelen hier en daar zodat het toch nog past.

Dit is onder mijn arm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie,

Ik heb 2 weken geleden een verkleining laten doen en ik was nog even aan het rondlezen en toen zag ik jou foto.

Ik heb ook zo,n litteken als jij hebt,onder m,n rechterborst richting oksel(niet onder de oksel hoor).

Ik vind het ook er niet uitzien! Maar goed het kan natuurlijk met de wondgenezing te maken hebben,dat ze eerst gaan opzetten of zo. Maar het gekke is links heb ik het niet.

Ik vind het model nu ook nog niet geweldig,een beetje vierkantachtig en putterig en aan de onderkant zo recht. Maar misschien veranderd dat nog. En mijn rechtertepel is gedeeltijk zwartachtig,is nog niet zeker of dat gedeeltelijk afsterf,t is afwachten.

Zijn ze bij jou wel al mooi qua model? En voel je je verder goed? Het is toch ook een hele ingreep he?

Groet Marlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch wel tevereden er mee hoe ze nu zijn, ik denk dat ze een beetje ongelijk zijn maar dat kan nog aan de zwellingen liggen tuurlijk en ik vind mijn ene tepel niet echt mooi op z'n plaats staan, maar dat is ook ff afwachten nog.

Morgen ga ik wel mijn ha bellen want de littekens gaan pijn doen en een beetje ruiken. Er zitten nog een paar hechtpleistertjes op onder en op mijn tepel en ik weet niet of ik die er af mag gaan halen, want daaronder zit volgens mij een kleine ontsteking. ook doet het best wel pijn onder mijn armen soms en dat was in het begin niet.

Maar ik stuur je mijn ww ff dan kan je in mijn album kijken en het met eigen ogen zien dat ze best wel mooi zijn geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie,

Ik denk niet dat dat helemaal hoort dat litteken wat je plaatst.

Ziet eruit als bij elkaar getrokken overgbleven vel.

Zal het even aan je ha laten zien als je daarheen gaat, zeker als je zegt dat de wonden gaan ruiken. Toch een teken van een infectie/bacterie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-3BTDDILT.jpg

Is dit normaal? Het lijkt net of er teveel huid is geweest aan de ene kant en dat het genaaid is zoals je vroeger een broek naaide, met een beetje smokkelen hier en daar zodat het toch nog past.

Dit is onder mijn arm

Hoi Inkie,

Zoiets heb ik ook, maar dan precies tussen mijn borsten, waar de voorsluiting van de BH soms irriteert. Daar is het wat roder en dikker en lelijker genaaid lijkt het. Mijn arts zei dus dat dit dikkere gewoon normaal was en weg zou gaan trekken. 's Avonds gaat het daar ook iets meer irriteren en gevoeliger worden en wat meer opzetten heb ik het idee.

Als het blijft bij mij, pech....ik heb nu in ieder geval wel mooie kleinere borsten en geen gespannen bovenrug meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames houd wel rekening dat je littekens en vorm van de borsten nu nog de komende maanden gaan veranderen....ik ben nu 2 maanden PO en zie mijn borsten nog wekelijks veranderen in een mooiere vorm....dus tis echt een kwestie van geduld hebben..

Aan de littekens die misschien erg lelijk lijken op dit moment kan er pas iets gedaan worden als je borsten helemaal genezen zijn en dat is pas na een halfjaar tot 1 jaar.. en dan is het nog maar de vraag of ze het zelfde eruit zien dan...het veranderd..

Ik zelf heb ook 2 plekjes voor litteken correctie waar de drains hebben gezeten...ik was er super zeker van vorige maand maar nu slaat de twijfel toe omdat de plekjes aan het bijtrekken zijn....of dat helemaal gebeurt weet ik niet maar tis wel iets wat ik in de gaten blijf houden...

Dus de keywoord hier is geduld ;) ..hoe moeilijk het soms ook is.. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja hoor, begrijp dat ik geduld moet hebben en dat ga ik ook zeker hebben hoor, tis nog zo kort geleden allemaal, maar was gewoon benieuwd of andere ook zo iets geks hadden onder hun arm of waar dan ook.

Maar nu weet ik dat dat weg gaat trekken, ben net bij de verpleegkunige in het ziekenhuis geweest voor die viezige lucht en die zei "komt allemaal goed onder je arm" dus wachten netjes af.

Over die vieze lucht zei ze dat het geen onsteking is maar dat het onder de hechtpleisters zat en dat dat wel meer voorkomt dat dat gaat stinken. Ze heeft de pleisters verwijderd nu en schoongemaakt. Wel iheeft mijn ene borst een grote rode plek rondom de snee naar je tepel en die moet ik in de gaten houden. ook heb ik voor de zekerheid een ab zalfje meegekregen om te smeren. Donderdag moest ik toch terug voor de controle en dan kijkt ze het gelijk ff na.

Verder viel het haar op dat mijn borsten nauwelijks blauw zijn geweest en dat komt echt door die Arnica pilletjes, dus ze werken echt. Mijn sport bh met voorsluiting doe ik niet meer aan, dat ding zat zo vervelend van beneden, ik doe nu die stevige halve sporthemdjes aan, die je nu overal ziet en dat mocht van haar, ze vond het stevig genoeg, want ik had er vandaag al 1 aangedaan.

Ohja en mijn knoopjes van de hechtingen waren er ook al af zei ze, das ook lekker vlot gegaan dan dus, de rest gaat gewoon oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het niet ontstoken was! En ook een geruststelling dat je uit voorzorg wel een AB-zalf hebt gekregen.

Ik was ook bijna niet blauw( wat me echt verbaasde) en ik heb GEEN arnicadruppels of pilletjes ingenomen. Wel slik ik al geruime tijd hooggedoseerde vit. B12 tabletten en hooggedoseerde multivits en vit.C.

Die BH met voorsluiting die ik heb,irriteert ook vreselijk. Vooral als je wat in elkaar gedoken/krom zit, dan drukt de voorsluiting zo lekker in je buik/maag.Ook ribbelt de BH soms wat op aan de voorkant, zodat er een dikke prop stof/elastiek op de wond onder mijn borsten drukt. Ik ga binnenkort ook maar eens kijken naar andere sportBH's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Bij mij is dus de rechterborst wel ontstoken en heb kuur meegekregen voor 5 dagen. De rechtertepel is helaas gedeeltelijk afgestorven,dacht het al wel want was zwart geworden. Was een probleem met de doorbloeding tijdens operatie.

Dat stukje litteken wat bij mij ook op de huid ligt als een soort riggel,zou nog bijtrekken werd gezegd.

Ja, en de vorm van mij is echt nog niet mooi, maar ook dat schijnt goed te komen,een kwestie van tijd.

Ik slik trouwens ook al een tijdjes vit c 1000 mg en vit b-complex. Heb ook niet echt veel blauwe plekken gehad.

Groet Marlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.