Ga naar inhoud

Benthe : oriëntatiefase borstlift/-verkleining


Benthe

Aanbevolen berichten

Hoi dames.

Ik ben nieuw hier, ik loop hier eigenlijk al een tijdje tegen aan te hikken, en vandaag besloten dat ik hier lid word.

Ik moet nog een beetje zoeken, dus excuses als ik de mist in ga, of dingen doe die niet mogen.

Ik heb de regels nog niet gelezen, dus ga ik gelijk even doen.

Ik zit zelf over een borstlift/ verkleining na te denken, ik ben zo ontevreden, ze zijn niet mooi,

ze hangen, en dit ben ik niet, ik voel me geen vrouw hierdoor. Ik vind het echt vreselijk dat ze er zo uit zien. Maar de prijzen

voor deze operaties zijn natuurlijk ook niet niets.

Groetjes,

Benthe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Benthe,

Welkom op het forum!!

Kun jij het niet vergoed krijgen als je voor een verkleining gaat? Bij een verkleining worden ze volgens mij ook gelijk gelift.

Ik zelf ga voor een lift met kleine protheses erin. Ik moet nog onder het mes, dus kan je verder ook nog niet zo veel vertellen.

Overigens als je he tniet vergoed krijg, kijk dan in Belgie daar liggen de prijzen veeeeel lager dan in NL.

Ik ga ook naar Belgie, is ruim 2 uur rijden, maar het scheelt me bijna de helft van het geld, dussss

Succes met je orienteerfase!

Gr, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje.

Dankjewel voor je reactie.

Ik denk het niet, denk dat ze daar ook niet groot genoeg voor zijn, zwaar zijn ze wel.

Maar ik ga zeker binnenkort even informeren, en wie weet. Ga er niet vanuit, en dan kan het altijd meevallen.

Dankjewel voor je tip, dat wist ik geen eens, dus ik ga gelijk even kijken naar de prijzen in Belgie.

Jij krijgt het niet vergoed begrijp ik?

Wat spannend dat je het laat doen, wanneer is het zover? Ah 22 december, sorry dat las ik wat laat. En die paar uurtjes rijden nemen we dan maar voor lief toch.

Ik gok dat ik dan 4 uren onderweg ben, maar dat maakt me niet zoveel uit hoor, mocht die tijd daar zijn haha.

Succes met alles.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Benthe,

Vaak krijg je het vanaf cup E vergoed, maar als je bijvoorbeeld D hebt en je hebt er aantoonbaar lichamelijke klachten van, heb je misschien ook wel kans op vergoeding.

Je kan natuurlijk gewoon ergens een consult aanvragen. Vaak zien die artsen meteen of het wel of niet in aanmerking komt voor vergoeding.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje.

Dankjewel voor je reactie.

Ik denk het niet, denk dat ze daar ook niet groot genoeg voor zijn, zwaar zijn ze wel.

Maar ik ga zeker binnenkort even informeren, en wie weet. Ga er niet vanuit, en dan kan het altijd meevallen.

Dankjewel voor je tip, dat wist ik geen eens, dus ik ga gelijk even kijken naar de prijzen in Belgie.

Jij krijgt het niet vergoed begrijp ik?

Wat spannend dat je het laat doen, wanneer is het zover? Ah 22 december, sorry dat las ik wat laat. En die paar uurtjes rijden nemen we dan maar voor lief toch.

Ik gok dat ik dan 4 uren onderweg ben, maar dat maakt me niet zoveel uit hoor, mocht die tijd daar zijn haha.

Succes met alles.

Groetjes.

Mijn moeder heeft 2 x een verkleining gehad en beide keren vergoed gekregen. Ze had een D cup, bij de eerste weet ik niet, toen was ik nog heel klein, hihi. 2 jaar geleden heeft zxe het weer laten verkleinen, was toch weer gegroeid in de jaren. Ze heeft het op rug en nek klachten gegooit, ook bij een therapeut geweest, wat niet hielp. Waak moet je het wat overdrijven hoor, gewoon erger maken dan het is, het zijn jou centjes!!

Je kunt ff googlen op plastisch chirurgen in Belgie, die hebben vaak de prijzen op de website staan, dan kun je shoppen :136:

Dankje jij ook succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum,

Als je vragen hebt stel die gerust.

Ik zelf ben voor de BVK gegaan en tis echt super :136:

De regel voor de verzekeringen is vanaf een D cup niet E...dus ga zeker naar een dokter om te kijken wat hij voor je kan doen enof je het vergoed kan krijgen.

Mag ik vragen welke cup je hebt?

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, vind ik heel erg fijn.

Ik heb nu een C cup, maar ik heb wss ook een te kleine bh. Als ik mijn bh goed trek, past hij opzich prima. Maar gedurende dag, zie je de helft van mij borst al wel,

dus ik loop toch veel aan mijn bh te scheuren haha, zodat ie weer even goed zit. En ik wilde nooit een D cup, omdat het dan te groot was? En dat wilde ik niet,

super stom natuurlijk. Maar ik gok dat ik de D toch wel haal. Ik ga binnenkort naar mijn huisarts, en ik wil toch eens door verstuurd worden,

mijn borsten zijn sowieso enorm zwaar, en ik heb ook last van mijn nek/ schouders + mijn schouders hangen wat naar voren zeg maar.

Ik heb er gewoon veel moeite mee, ik ben 22 en ik voel me gewoon geen vrouw, of naja ik heb borsten van iemand van 80 ofzo,

en dat hoort gewoon niet. Ze hoeven echt niet perfect, maar dit vind ik gewoon heel erg, het doet me zoveel. Ik ben 22, en ik wil in de spiegel kijken, zonder al die moeite, en schaamte.

Ik kijk ook liever niet, want ik vind het zo erg, ook in een bikini, dan zie je gewoon dat mijn borsten echt ongelooflijk hangen.

Wat zijn aantoonbare lichamelijke klachten eigenlijk, of ik bedoel wat valt daar precies onder :$?

Bedankt voor de tips! Ik ben erg benieuwd.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Ik heb het altijd weg gestopt, en vind het echt fijn dat ik hier nu op het forum zit,

zodat ik er over kan praten.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja aantoonbaar is idd zo'n lekker vaag begrip haha. Bij mij staan bijvoorbeeld m'n schouderspieren continue gespannen, dus die zijn echt keihard. Vaak voel ik daar ook een soort van verkramping. Maar vaak hoofdpijn hebben kan ook door zware borsten komen. Ik voel het regelmatig vanuit m'n nek doortrekken naar m'n hoofd. Maar ja, hoe toon je dat soort klachten aan? Met mijn E/F cup hoefde ik m'n klachten verder niet te bewijzen ofzo, maar ik kan me voorstellen als je C/D hebt, dat de verzekering pas wil vergoeden als je er ook lichamelijke klachten van hebt.

Maar misschien moet je eerst gewoon een keer je maat laten meten in een lingeriewinkel, wie weet wat voor verrassende maat daaruit komt, waardoor je gewoon in aanmerking komt voor vergoeding.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kir heeft gelijk aantoonbare klachten is een vaag begrip maar met de meeste dames die een bvk overwegen hebben in het verleden een soort medisch historie aan schouder,rug,nek, hoofdpijn klachten...als je een d cup hebt kom je al in aanmerking..ga langs bij een lingeriezaak en laat je opmeten en ga dan naar je HA die dan een goede verwijsbrief moet schrijven voor de PC..

Ga gewoon eerst kijken wat je opties zijn... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.