Ga naar inhoud

weegschaal : 24 oktober 2011 : Dr. Van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

hallo...

ik ben hier al eventjes aan het meelezen met jullie verhalen en wil me nu eens voorstellen.

Ik ben 33, mama van 3 en ga 24/10/11 EINDELIJK voor een borstvergroting! Ik twijfel nog over de grootte, want ik heb al vaak gelezen dat je snel spijt hebt dat je niet groter gegaan bent...

Ik kijk er enorm naar uit, hoe dichter de datum komt hoe meer opgewonden ik ben :-))

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo...

ik ben hier al eventjes aan het meelezen met jullie verhalen en wil me nu eens voorstellen.

Ik ben 33, mama van 3 en ga 24/10/11 EINDELIJK voor een borstvergroting! Ik twijfel nog over de grootte, want ik heb al vaak gelezen dat je snel spijt hebt dat je niet groter gegaan bent...

Ik kijk er enorm naar uit, hoe dichter de datum komt hoe meer opgewonden ik ben :-))

groetjes!!

Hey Weegschaal, (dat ben ik ook..)

ik mag ook de 24e, ben wel benieuwd waar je je laat helpen. Ik in Waalre! Spannend he! Maar heb er wel heel veel zin in!! Ik ben mama van 2...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga mij laten opereren in Beaucare, door dokter Van Zele.

Ik heb nu een A-cupje en ik twijfel tussen 260-300 cc. Ik zou graag uitkomen op een grote B-kleine C. De prothese zou onder de borstspier komen.

Ik heb al foto's van mooie borsten klaarliggen, zodat de chirurg een idee heeft van hoe groot ze mogen zijn :-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Weegschaal, ik heb me ook laten opereren in Beaucare, 4 juli dit jaar, bij dr Stefanie Bosselaers. Ik heb 340 cc voor de borstpier gekregen en zit nu op maat 70E. Ben er erg blij mee.. Spannend voor jou, ik zelf ben zeer tevreden over Beaucare.. Groetejs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft 250 275 en 300 besteld, hij gaat tijdens de operatie kijken wat het mooist zal zijn met een pasprothese. Ik heb idd ook foto's laten zien hoe ik het graag zou willen hebben, en foto's laten zien hoe ik het absoluut niet zou willen! Ben erg benieuwd! Ik denk zelf dat het 275 gaat worden.

Begin wel al nerveus te worden hoor! Ben er (bijna) de hele dag mee bezig! Zo spannend, ik vind de narcose echt het engst, ben blij als dat achter de rug za zijn en ik weer veilig wakker ben haha. (hoezo controlefreak)

Ik heb 2 weken opvang voor de kids, en hoop dan ook weer aan het werk te kunnen! Ik heb gisteren nog even mn bh gevuld met waterzakjes om te kijken naar het aantal cc (ml)

Hoe gaat het met jou weegschaal..?

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo

ik heb 2 weken geleden een borstvergroting laten doen door dr Van Zele, Beaucare kliniek in Machelen.

Ik heb in de linkerborst 330cc gekregen en in de rechter 300cc. Mijn borsten zijn evengroot en staan echt hééééééél mooi! Ik ben super tevreden!

Ik ben net naar de huisarts geweest om de draadjes te laten verwijderen. Mijn huisarts had nog nooit van dr Van Zele gehoord.

Toen hij mijn borsten zag, was hij echt enthousiast! Hij zei dat het zéér mooi gehecht was, heeft dit meerdere keren herhaald. Hij zei dat je er niets meer van zal zien als alles genezen is.

Hij vroeg hoeveel ik betaald had en ging hem zeker aanraden bij andere patiënten die bij hem info komen vragen over een bv.

Gewoon, voor mensen die nog zouden twijfelen over dr Van Zele: niet doen!

De service in de kliniek zelf is misschien niet 100%, maar 't is uiteindelijk het resultaat dat telt, nietwaar??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Hooi

Ik word pas over een maand behandeld door dr Van Zele en heb heel erg veel getwijfeld, (een bv vind ik namelijk best wel een grote ingreep),

maar jouw post stelt me heel erg gerust. Heel erg bedankt en ik hoop dat ik net zo blij zal zijn met het resultaat als jij dat bent!!:D

x Keelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.