Ga naar inhoud

Microdermal / dermal anchor piercing


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Hey meiden ,

na enkele tat's en een piercingske wou ik weer wat 'anders' proberen .

Afgelopen vrijdag ben ik een microdermal gaan laten steken .

Eerst wou ik die aan de binnenkant van mijn pols , net in het midden van m'n tattoo daar . Het is me afgeraden omdat er pezen lopen waar de anchor zou op drukken .

Dan heb ik vreselijk getwijfeld tussen

*net onder sleutelbeen : rechterkant

*iets boven mijn lies/heup , onderbuik

en ben voor't eerste gegaan .

Het is me zo bevallen dat ik overmorgen toch maar die tweede ga halen :rolleyes:

Ik heb er eigelijk niks last van moet ik zeggen . Het inbrengen was best een venijnige prik wat enkele minuten nazinderde , that's it ...

Het zou 4 tot 6 weken nodig hebben om te genezen . Mij is aangeraden de eerste 2 dagen pleister erop laten (heb ik gedaan) , daarna nog 4 weken 3x/dag ontsmetten . Om te gaan slapen : pleister erop .

Allicht : niet zwemmen , geen zonnebank , sauna enz. ...

Nu vroeg ik mij af of er nog dames zijn hier met dat soort piercing en of 't goed genezen is enz. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ... ergens op mijn onderbuik , vind ik persoonlijk sexy dat plekje (heb ook dat heupbeen dat wat zichtbaar is vandaar).

Zal er een plaatje bijvoegen , de onderste wil ik net beetje meer naar't midden . Daar zou ik na genezing dan een schorpioentje willen laten opdraaien :44: Hopelijk is dat te vinden want heb me er al rot achter gezocht (internet) en ben maar bij ééntje uitgekomen wat niet zo 'fijn' is , dus in mijn ogen niet 'vrouwelijk' ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi b cupje ik had er 1 op me pols hartstikke leuk maar omdat je toch veel met je handen en polsen doet niet zon goed idee stootte hem vaak en zweerde er dan uit... 3 x op nieuw laten zette toen maar opgegeven heb hem nu 10 cm boven het spleetje van me borsten zitte niet tussen me borste maar egt 10 cm erboven hoef geen ketting meer aan nu haha lekker makkelijk en heb nergens geen last van ook zo genezen

Groetjes anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé , dan had ze toch gelijk (hoe noemt iemand die piercings zet ??? :rolleyes:) .

Ze zei dat pols (en vinger) een plek is waar je snel ergens mee blijft 'haken' en dat dus niet ideaal is .

In onderrug én in de nek (vooral populair bij mannen) zou het meeste uitgroeipercentage hebben .

Het ligt ook aan de dikte van je huid enof je't op een 'beweegbare' plek zou zetten .

Tussen de borsten is erg populair (en mooi ook) daarom wou ik onder mijn sleutelbeen :131:

Overmorgen komt er eentje in mijn buik , de afspraak is gemaakt !

Ik heb zo'n spuitbusje ontsmettingsmiddel : heel handig . Elke keer als ik een prikkerig gevoel krijg , spuit ik er wat op .

Nu maar hopen dat het goed wil genezen en niet uitgroeit .

Heb mijn wenkbrauwpiercing om die reden al eens moeten laten 'hersteken' .

Zo'n steentje in mijn neus heb ik er ook na 3 maanden uitgelaten : dat ding bleef maar zweren :19:

Een littekentje meer of minder , daar komt het ni op aan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij is onderrug wel zon plek waar hij snel uitgroeit,

maar heb t de laatste keer bij een goede piercingshop gedaan en die zit echt nog heel netjes,

dus straks die andere ook nog daar laten zetten en dan hoop ik dat ze voor altijd blijven zitten

Doet wel een beetje zeer elke keer weer opnieuw in het litteken weefsel, auuwww!

Ja ik zou er ook nog eentje willen ergens, maar ik weet niet waar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou dames , mijn 2de dermal zit er ondertussen ook al een week in !

'k Moet zeggen dat de prik in de buik venijniger was dan net onder mijn sleutelbeen ... Toen bleek het ook niet diep genoeg te zitten waardoor ze 't er terug uitrok en herstak AUW ! Ze wou dat persé juist hebben , geen mm boven de huid want dan zou ik er overal (pull / broek) mee achterhangen zei ze . Okay , weer maar diep inademen :rolleyes:

Maar ik moet ook zeggen dat ik nu van geen van beide nog last heb :126: En die 'last' was eigelijk maar een prikkerig gevoel af en toe .

Ik heb dus de plakker er bij alletwee 48u laten opzitten .

Daarna dagelijks 3 tot 5 keer met het spuitbusje ('anti-bacteriële oplossing' staat erop , gekocht bij de piercing-artieste) erover that's it !

Na 4 dagen zag het niks rood meer . Op de eerste heeft wel een week een heel klein korstje rond gezeten .

Dus , ik lees overal : genezing tot 6 weken* en ik ondervind er niks last meer van na enkele dagen !

*6weken : het deel dat onderhuids zit moet inkapselen , net als protheses :131:

NEXT ! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslavend zunne , vandaag de derde laten prikken :131:

Eentje bij onder men sleutelbeen :rolleyes:

"Nu moet je maar stoppen hoor , freak !" zei men man . Ach , hij vind het ook wel mooi en 't is mijn lijf ... Zolang ik 't niet echt 'vermink' is't goe zei hij :blush:

Enja , het doet er ook een beetje toe wie'm zet ... en eventuele nazorg (heb ik niet nodig gehad) is gratis .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microdermal incl. juweeltje kost €55 en 2 voor €80 .

Zal beide foto's strax in mijn online album zetten , dan stuur ik je ww via pb . In't echt is't natuurlijk wel mooier en zie je 't in een andere verhouding natuurlijk . Maar goed , je hebt 't zelf gehad dus weet wel hoe't eruit ziet :rolleyes:

Maak me een beetje zorgen over de derde .

Omdat de pleister nogal bebloed was vanmorgen heb ik 'm (na 12u) al vervangen terwijl die andere er 48u opzaten . Had de indruk dat het een beetje scheef zat . Contact opgenomen met de piercing artieste en ze komt morgen even bij me thuis kijken (woont in de buurt) .

't Is wel zo dat ik nu een pas gezette onder eentje staan heb die er al 2 weken inzit wat natuurlijk een verschil is . Denk eerder dat het dat is hoor en er niks aan de hand is al zit er redelijk wat gestold bloed onder de dermal dat ik er zelf toch niet graag onderuit frunnik . Die andere hadden dat niet , dus ja ...

Heb er voor de rest eigelijk geen last van maar die pleister joh : jeuk ! En 't is nochtans ene voor gevoelige huid .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag is mijn dermal nagekeken .

'k Had gelijk : 't was scheefgetrokken > strange !

Ze heeft t'm weer rechtgeduwd , gestold bloed verwijderd (had vanacht toch weer gebleod) en terug ontsmet . Nu moet ik de pleister er 2 dagen oplaten .

Ik ben er ni aangeweest , nergens mee achtergehaakt ... dus waarschijnlijk door in mijn slaap erop te liggen ?

Woensdag moet ik terug naar de shop om mijn juweeltje vaster te laten draaien want dat zit los zei ze .

Mijn man vond , toen ik thuiskwam dat het steentje groter was dan het andere (?) en ook mijn moeder was van dezelfde mening . Ik dacht dat het gestold bloed wat errond hing dat ding optisch vergrootte > zou kunnen , niet ?

Enfin , ik neem het zekere voor het onzekere en laat het maar opvolgen door een kenner en ga er zelf niet aan zitten prutsen :rolleyes:

Ben echt een schijtert op dat gebied , ben altijd bang dat de boel complicatie's gaat krijgen , had ik met mijn bv ook :11:

Wordt vervolgt :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update :rolleyes:

Den derde zit er vandaag een week in .

Afgelopen woensdag ben ik nog eens naar de shop geweest en is ie nog eens verzorgt geweest . Had toch weer wat gebloed en het juweeltje zat wat los .

Nu is 't toch rustig geworden al ziet het mooi groen en blauw er rond maja , dat trekt weg .

Kan dus wel zeggen dat het in orde komt , héhé .

De pleister laat ik er sinds donderdag wel volledig af : kon zelfs 's nachts ni slapen van de jeuk . Kan er ni tegen hé ! Stond vol bobbelkes en zag rood .

Nu voel ik er niks meer van en kan ik pijnloos staan 'blinken' :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.