Ga naar inhoud

Myairbags : november 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Gezien het tijdstip was er vast drank in het spel :P

Ik kan er helaas ook niet veel uit opmaken, maar volgens mij ben je blij met je boobs.. en daar gaat het uiteindelijk om! :4:

Nope geen drank,

Je wordt alleen aardig jolig als je probeert in te loggen na 4 jaar en je krijgt te maken met de bekende " wachtwoord on juist" en " wachtwoord komen niet overeen " discussie laat op de avond..

Daarbij zit er soms een randje van sarcasme en luchtigheid om heen... Was niet m'n bedoeling om een boek te schrijven misschien meer een collumpje ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ben geloof ik niet de enige die het erg chaotisch vind!!

Snap geen f%%k van het verhaal...

Maar hoop dat je blij met je boobs bent!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaammaaaaaaaiii...da was zware lectuur zo laat op de avond nog zenne,wauw... :45:

Kheb er niet veel van begrepen,heb nochtans goed men best gedaan maar girl,jij schrijft van den hak op den tak een volledig boek waar ik geen sikkepit van snap hahaha...ik voel me een beetje gemined fucked door dit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jooo jij bent gewoon nog gaotischer als mij, super!

Ik vind het een leuk verhaal om te lezen,

hou wel van puzzelen :P

Fijn om te lezen dat je er blij mee bent.

En lekker door schrijven,

help Moeder de saaie nachten door ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaammaaaaaaaiii...da was zware lectuur zo laat op de avond nog zenne,wauw... :45:

Kheb er niet veel van begrepen,heb nochtans goed men best gedaan maar girl,jij schrijft van den hak op den tak een volledig boek waar ik geen sikkepit van snap hahaha...ik voel me een beetje gemined fucked door dit :D

Whahaha Barb geweldig moest ff lachen om jou bericht!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.