Ga naar inhoud

Kunnen jullie je bh's van 6 weken PO nog aan?


Aanbevolen berichten

Hai dames,

Ik heb voor mijn verjaardag heel wat bonnen gekregen voor livera en hunkemöller en deze wil ik natuurlijk heel graag over twee weken (dan ben ik 6wk PO) inwisselen voor mooie bh's, maar ik lees vaak dat je borsten na die 6weken nog flink kunnen veranderen.

Nu is mijn vraag hoeveel dames zijn er bij wie de maat echt nog een cupmaat veranderde na 6 wk PO. Het is natuurlijk zonde als ik nu voor 100euro bh's ga kopen en ik deze over een 3maanden niet meer pas.

En als je reageert wil je dan ook aangeven of je cupmaat groter of kleiner werd.

Dank jullie wel dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bij iedereen verschillend,mijne waren nog aan t indalen en leek wel of ze groeide,ik begon met een D cup en eindigde met ene F cup,dus beter ff wachten ja.

Ik wist ook totaal niet welke maat ik had ,ging er gewoon vanauit dat ik een D had ,omdat ik die gevraagd had aan mn chirurg,lolol.

blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ik ben nu bijna 3 maanden en heb ook met 6 weken bh's gekocht, en ik pas ze nog steeds, er is weinig veranderd wat dat betreft,

ik geloof dat ik 1 cm ben geslonken!

ik heb wel op de spier en rond, mediumprofile, wat ik heb begrepen is het bij dualplane in iedergeval anders, daar duurt het dacht ik langer om in te dalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Schorpioen,

Na 6 weken PO had ik een 75E aangeraden gekregen van een verkoopster bij de Hunkemöller, maar een week later kreeg ik bij een andere Hunkemöller-shop een 75F aangeraden... Toen snapte ik de knellende pijn pas die ik elke avond had in m'n 75E bh's... :rolleyes:

En nu draag ik nog steeds 75F!

Ik heb ze wel voor de spier laten plaatsen, dus dat is wel ietsjes anders ^_^

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maat is dik 3 jaar later nog steeds hetzelfde als daags na mijn bv :-)

Had 80(lege)B

Vanaf dag 1 PO : 80(volle)C

*eigelijk is mijn onderwijdte 76cm maar een 75 knelt me net iets te hard en dan is de cup © te klein .

Tja , enkel mijn omvang was door zwelling wel enkele weken 7cm meer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Schorpioen! :D

Ik heb ondertussen al drie bh's gekocht (2X 70D van Sapph en 1X 75D van de Hunkemoller). Ik vind dat die van mij al helemaal goed ingedaald zijn, dus ik denk niet dat ze nog verder in gaan dalen. Door die martelband de eerste drie weken is dat indalen denk ik toch sneller gegaan als bij anderen :-).

Maargoed, ik weet dus niet zeker hoe ze over 3 maanden ofzo zijn. Ik ben nu 6 weken po..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Schorpioen ! Ik heb precies het zelfde ! Ik heb ook bonnen gekregen voor me verjaardag en ik wil het liefst vandaag al gaan shoppen! Ik ben bang dat ik ze koop en over een paar weken dat ik ze niet meer aan kan. Heb van de week een 80 E gepast en die zat wel erg goed..... We zijn pas 5 weken PO . Ik moet 21 nov terug en dan vraag ik aan van onsselen of ze nog groter of kleiner worden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht echt 5 weken.... Snik snik!!!

ik lees hier vaak over indalen enzo , maar daar heeft mijn plastisch chirurg niks over gezegd. ik ben nu anderhalve week na operatie ! en volgens de chirurg gingen ze niet meer veranderen, dus ben wel eens benieuwd eigenlijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste bv groeide ze eerst en daarna gingen ze slinken. Zie hieronder. Of ze slinken is per persoon verschillend natuurlijk.

2 weken PO - cup 75D

Bovenmaat 94 cm

Ondermaat 76 cm

4 weken PO - cup 75D/E

Bovenmaat 94 cm

Ondermaat 74 cm

7 weken PO - cup 75E/F

Bovenmaat 95 cm

Ondermaat 73 cm

9 weken PO - cup 75F

Boven: 96cm

Onder: 73cm.

4.5 maand po - cup 75E

Onderwijdte: 73cm

Bovenwijdte: 94cm

5 maanden po - cup 75E

Onderwijdte: 73cm

Bovenwijdte: 93cm

7 maanden - cup 75D

Onderwijdte: 73cm

Bovenwijdte: 92cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht mijn eerst bh's 75d joepii blij dat ik was! na 3 maanden echt een 75e maar na 1 jaar zijn ze wat geslonken en zit nu weer op 70e/f(75d/e) pas dus sommige oude nog,ben een halve cup geslonken en heb veel meer hang :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.