Ga naar inhoud

hebben jullie dat ook?


jolly

Aanbevolen berichten

HOI!!

Toen ik net geopereerd was keek ik natuurlijk erg uit naar het moment dat de sportbh uit mocht en ik nieuwe bh's kon gaan dragen,

ik heb zelfs een tijdje een hekel gehad aan "die lompe, niet sexy" sportbh, hahaha

ook keek ik er naar uit om snachts lekker met de borsten bloot te gaan slapen, zoals ik voorheen altijd deed,

wat blijkt????? ik slaap snachts nog steeds met de sportbh (voelt zo lekker veilig)

en soms heb ik geen zin in een beugelbh en draag ik hem ook gewoon overdag!!!!

Het lijkt wel of ik opeens erg behoefte heb aan comfort!

ik ben heel benieuwd wat jullie doen??

als ik me sexy wil voelen trek ik hem trouwens niet aan hoor, dan kies ik voor mijn mooie nieuwe balconet bh in 80E :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef.... nee... dat heb ik niet, ben 2½ week PO maar ik kijk er na uit om dat ding uit te mogen doen, ik geniet echt van het uurtje per dag dat ik even zonder kan en lekker onder de douche...

Ben benieuwd hoe ik hier over een aantal weken in zal staan hihihi...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jolly,

Nee, dat heb ik nu helemaal niet!

Ik heb zoveel leuke bh's dat ik juist niet kan kiezen welke ik nu weer aan mag doen aan het begin van de dag...

Soms wissel ik zelfs in de avond (vooral in het weekend)... :rolleyes:

Ook zonder bh slapen is zo heerlijk! :D

Maar net wat B-cupje zegt, misschien heb jij wat langer nodig.

Geen probleem :35:

En een goede ondersteuning kan natuurlijk nooit kwaad!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook hoor! Ik moet hem dan wel dragen, maar ik heb hem al 9 weken dag én nacht aan.

Voelt wel lekker veilig, en het is makkelijk! Geen moeilijke keuzes in de ochtend hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag soms savonds thuis zon elastisch bhtje van de V&D/C&A ,zitten zalig.

Echt een aanrader voor erbij dus,en kosten geen drol. Laie_11.gif

Verder wel mooie bhs overdag,ik hebt trouwens geen enkele sportbh in huis,lolol.

Die van de kliniek heb ik weggegooid,wat een dramadingen waren dat gewoon veel te klein! ph34r.gif

Snachts lkkr niets ,vind vooral me man zo lekker,ghehe blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.