Ga naar inhoud

Elaaa: 10 november 2011 : Dr. decoopman : Cosmipolis clinic : Brugge


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Ella,

Ik ben 26 jaar. Volgende week is het aan mij. Ben overdreven zenuwachtig. Ik heb een A cup (draag meestal 70B met vulling) en wil een grote C .

Ik word geopereerd door dr. Decoopman in Brugge via een incisie in de oksel.

Ben toch zo dom geweest om zo'n operatie te bekijken op youtube en heel de werking van narcose te analyseren.

Nu ben ik helemaal bang. Maar ik wil ze echt hebben.

Heb ook niet veel mensen terug gevonden die door hem geopereerd zijn of via de oksel.

Nog 7 dagen... iemand tips tegen stress?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Na een beetje research ga ik dan toch niet bij dr Decoopman gaan. En ook dat via de oksel zie ik niet goed zitten. Ik zoek nu een andere chirurg. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk een afspraak maken. Kan je me iemand aanraden? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ellaaa,

Welkom hier op het borstenforum :D

En wat een omslag ineens!

Hoeveel cc's zou je krijgen?

En waarom was er door Dr. Decoopman gekozen voor een incisie via de oksel?

Zelf heb ik nu pasgeleden een paar filmpjes gekeken van BV's, want ik durfde het echt niet aan voor die tijd... :rolleyes:

Ik ben erg tevreden over Dr. Nio en zijn resultaten bij mij en andere meiden hier op het forum :36:

Anders moet je zelf even kijken in de gallerij en van daar uit beslissen welke borsten jij het mooiste vindt en dan op consult gaan bij de desbetreffende plastisch chirurg ^_^

Succes met beslissen! :71:

En veel plezier hier op het forum :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

bedankt :1:

Ja ik ben op het laatste moment beginnen twijfelen vooral door wat negatieve recensies die ik hier en daar heb terug gevonden over andere vrouwen die geopereerd zijn door dr. Decoopman.

De meeste vonden hun borsten nog wat te klein(wel mooi en natuurlijk) en diegene die dan voor een tweede keer onder het mes gingen voor grotere implantaten waren ofwel niet tevreden van de vorm en ook een vrouw die beweerde dat haar borst moest afgezet worden.

Er zullen wel nog andere zijn die wel tevreden zijn maar ook het prijs verschil op korte tijd voor de zelfde operatie veranderde nogal. Voor mij zelf zou het 5900 euro kosten. Ook zei hij niet hoeveel cc hij precies ging nemen hij ging zorgen dat ik een c cup ging krijgen.

En door dat alles samen vertrouwde ik het niet meer.

Hij opereerd iedereen via de oksel waarschijnlijk kan hij dat het best .

Ik ben smal gebouwd dus ik wil geen borsten die niet in verhouding zijn. Een grote c zou goed zijn denk ik. Ik hou wel van grote borsten maar ik wil dat ze natuurlijk vallen.

Ik was aan het denken aan dr. Plovier . Rotterdam is een beetje ver voor mij. Ga nog even verder kijken en eens bellen voor een afspraak.

Nog een beetje geduld zeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

bedankt 1.gif

Ja ik ben op het laatste moment beginnen twijfelen vooral door wat negatieve recensies die ik hier en daar heb terug gevonden over andere vrouwen die geopereerd zijn door dr. Decoopman.

De meeste vonden hun borsten nog wat te klein(wel mooi en natuurlijk) en diegene die dan voor een tweede keer onder het mes gingen voor grotere implantaten waren ofwel niet tevreden van de vorm en ook een vrouw die beweerde dat haar borst moest afgezet worden.

Er zullen wel nog andere zijn die wel tevreden zijn maar ook het prijs verschil op korte tijd voor de zelfde operatie veranderde nogal. Voor mij zelf zou het 5900 euro kosten. Ook zei hij niet hoeveel cc hij precies ging nemen hij ging zorgen dat ik een c cup ging krijgen.

En door dat alles samen vertrouwde ik het niet meer.

Hij opereerd iedereen via de oksel waarschijnlijk kan hij dat het best .

Ik ben smal gebouwd dus ik wil geen borsten die niet in verhouding zijn. Een grote c zou goed zijn denk ik. Ik hou wel van grote borsten maar ik wil dat ze natuurlijk vallen.

Ik was aan het denken aan dr. Plovier . Rotterdam is een beetje ver voor mij. Ga nog even verder kijken en eens bellen voor een afspraak.

Nog een beetje geduld zeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben geopereerd door dr. De Frène, Veurne. Hij opereert ook in Brugge. Als je een natuurlijk resultaat wil, is hij zeker aan te raden. Zeer vriendelijke en professioneel chirurg. € 3600 alles inbegrepen, met een 3-tal naconsultaties.

Ik ben van een Acup naar C cup gegaan met 270CC.

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo two4two, ik ben naar hun site gaan kijken ( dr Defrène en dr Casaer) en heb direct een afspraak gemaakt. Het is hier ook dichtbij dat is gemakkelijk. De 21 ste november is mijn eerste consultatie. Ik hoop echt dat het positief zal zijn en dat ik dan zo vlug mogelijk kan geopereerd worden. Bedankt voor de tip :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

... Decoopman. Want na een tweede opinie bij Dr. Defrène heb ik meer vertrouwen. Ik zou druppelvormige

prothese krijgen boven de spier via de borstplooi. Hij heeft zijn tijd genomen om alles goed uit te leggen. 5 december nog een passessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eindelijk staat het vast. Ik wil gewoon niet dat er iets mis gaat dus spaar ik mijn enthousiasme tot na de operatie. Kan niet wachten tot alles achter de rug is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.