Ga naar inhoud

Marina : 2 november 2011 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Al lang verlangt naar een borstvergroting. Ik ben 20 jaar en ben eigenlijk nooit tevreden geweest met de omvang van mijn borsten! Altijd gedacht, die groeien nog wel.... maar nu heb ik de leeftijd bereikt en mijn zelfbeeld ging naar beneden..

Lang nagedacht en toch maar naar mijn ouders gegaan met dit verhaal. Hun reactie: Hier moet wat aan gedaan worden, als jij niet lekker in je vel zit... Ik blij, ik had een 'akkoord' gekregen.

Door omstandigheden pas op 29 september een afspraak kunnen maken bij mijn huisarts voor een verwijsbrief! Ze gaf me dit gelijk, ik wist namelijk via kennissen al precies bij welke dokter ik me wilde laten behandelen. Dokter Kolkman. (ze vertelde me wel dat ik uit moest gaan van een wachttijd van ongeveer 6 maanden)

Bij de plastisch chirurg wilde ik eigenlijk 10 oktober terecht maar dat zat er niet in, ik belde de assistente op en die kwam zelf al met de datum 6 oktober. DOEN!

Een heel fijn consult gehad waarin alles al snel duidelijk werd, mocht zelfs mijn afspraak voor de operatie zelf plannen. 2 november kwam voor mij met mijn studie het beste uit, dit was 'm dus (wow dacht ik, dit gaat wel heel snel.. nooit verwacht maar apentrots)..

Nu 2 november, typ ik dit om tijd te doden.. Ben al dagen vroeg wakker en nu ik ook niets meer mag eten omdat ik nuchter moet blijven leek dit me een goede opvulling van mijn doelloze tijd! Toch valt het qua de zenuwen nog wel mee, maar dat komt vast wel als ik me echt ga voorbereiden om naar het ziekenhuis te gaan. Ik moet om 11 uur aanwezig zijn en wordt ergens rond 1 a 2 geopereerd. Ben zo benieuwd naar het resultaat, kan echt niet wachten..

Ik zit nu zelf met een 75A cup, ik kan af en toe wel een 70C aan maar het stelt niks voor. Ik moet straks nog wel even goed over de grootte gaan praten. Het wordt waarschijnlijk een volle C maar de precieze hoeveelheid CC is nog niet duidelijk! Ergens tussen de 330CC en 360CC zal het zijn, hij kijkt wat mooi past bij mijn lichaam en ik vertrouw daar op. Mijn plastisch chirurg werkt met The Natrelle Collection, die hij eigenlijk altijd achter de borstspier plaatst.

Hou jullie op de hoogte! BIJNA!!! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

He Marina!

Heel veel succes vandaag! En wat een goed idee om hier te schrijven om je tijd te doden ;-) Nog even aftellen en dan is het zover!

Ik kan zelf ook niet wachten, maar moet helaas nog een kleine 2 maanden wachten... Hoop dat de operatie alles meevalt bij je en dat

je met een brede glimlach het ziekenhuis verlaat :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marina!

Wat fijn dat jouw ouders zo lief reageerden!!

En ook erg prettig dat alles zo snel kon gaan!

Je hebt ze nu al, dus van harte met je nieuwe borsten!

Een fijn herstel toegewenst :116:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.