Ga naar inhoud

Helena_1975 : 31 oktober 2011 : ... : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou, gistermorgen was het zover... Ik kon me om 8:45 uur melden bij de Bergman kliniek. Mijn vader had me gebracht. Ik was helemaal niet zenuwachtig, zo maf....

Ik werd al gauw door een verpleegkundige geroepen om nog even wat gegevens door te nemen. Daarna kwam de anesthesioloog kennis maken. Niet veel later werd ik naar de OK gereden, alwaar een infuus werd aangelegd.

Binnen een paar minuten was ik vertrokken... Rond 11:30 uur kwam ik weer bij. Ik voelde op dat moment geen pijn, maar wel enorm gespannen borsten. Ik kreeg mijn sport-BH aangemeten en er werd een band om mijn borsten gespannen om de implantaten op hun plek te houden.

Ik had behoorlijk last van de narcose. Ik bleef maar overgeven en opstaan lukte niet. Ik viel steeds weg. Mijn bloeddruk was erg laag (105/65), dus moest ik van de verpleegkundige nog even op het bed gaan liggen.

Na anderhalf uur kon ik dan toch naar huis. Tegen die tijd was de verdoving ook uitgewerkt. Wat een pijn! Ik kon geen 'boe' of 'ba' meer zeggen... Iedere beweging deed pijn. Ik was blij dat ik naar mijn bed kon. Eetlust had ik niet, alles kwam er meteen weer uit... Waar was ik aan begonnen? Nu, 1 dag later is de pijn iets minder geworden (dankzij Diclofenac en Paracetamol), maar pijnvrij ben ik nog niet. Hopelijk gaat het elke dag iets beter...

Kan ook nog niet zien wat het uiteindelijke resultaat is, want ik heb mijn sport-BH nog niet afgedaan.. Morgen eerst maar eens voorzichtig douchen... Over een tijdje zal ik eens een foto plaatsen.

Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden :-)

Heel veel succes voor alle dames die nog onder het mes gaan!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis!

Heb je dual plane gekregen? Dat is meestal wel het pijnlijkst.

En hoeveel cc is er geplaatst?

Nou ben benieuwd naar je eerste foto's!

Lekker rustig aan doen de eerste dagen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat vervelend dat je zo ziek was...:-( Hoop dat het inmiddels een stuk beter met je gaat! Het gaat gewoon ook elke dag beter hoor! Ik ben nu 9 dagen po en voel me steeds beter, helaas dit weekend wel een griepje gehad, maar nu gaat het met de borsten een stuk beter!

Even doorbijten dus..

Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.