Ga naar inhoud

Booby : 18 juni 2009 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Nou, ik ben al weer 3 dagen verder en mag vandaag de tape eraf halen. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.

Iemand nog tips hoe ik dat het beste kan doen? Er gaan ook schone gaasjes op de hechtingen.

Slapen gaat niet echt lekker maar dat heeft iedereen las ik al.

Heb echt zin om ff te douchen, heerlijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!

Helaas kan ik je geen tips geven, want ik moet nog..

Toevallig bij dezelfde kliniek en chirurg.

Ik ben erg benieuwd van naar jouw ervaringen daar! Heb je ook foto's?

Volgens mij is dit je eerste bericht..of kijk ik met m'n neus? :1:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Jij kijkt idd met je tiet...ehhh, neus, hahaha!!! Ik heb al een paar keer gepost, niet te vaak hoor, ik heb de 18e mijn bv gehad en een dag van te voren had ik zoiets dat ik een account aan durfde te maken. Ik vind het toch wel een beetje prive allemaal.... Ik heb ook niks gezegd tegen vrienden, alleen naaste familie.

Er zijn wel foto's gemaakt in de kliniek maar die heb ik nog niet. Ik ben ook niet in het bezit van een digitale camera :(

Over dr. Koopmann en MCS kan ik je wel zeggen dat ik er heel tevreden over ben! Heel aardig en schoon, netjes, heb niet te lang hoeven wachten, werd netjes gebeld de volgende ochtend hoe ik de nacht was doorgekomen enzo. Ik zag erg op tegen het verwijderen van de drains maar de verpleegster was heel rustig en viel 100% mee!

Ik heb wel een borstband, die krijg je standaard en dat zit niet echt lekker maar ja, alles voor mooie boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is morgen een week geleden dat ik de operatie heb gehad en ik moet zeggen, het gaat steeds beter!!

Ik merk alleen nog bij (te) zware bewegingen dat ik 'dat' nog even niet moet doen.....

Vannacht voor het eerst weer 'laag' geslapen en dat was ook een stuk beter, ik hoop vandaag overdag dan ook niet zo moe te zijn. Ik heb zelfs heel voorzichtig even op mijn zij gelegen, heerlijk hoor, even een andere houding!!

Ik ben wel vrij moe nog overdag maar dat zal door de narcose komen en het feit dat ik 's nachts gewoon niet mijn optimale nachtrust krijg.

De borsten zien er ook goed uit, zijn nog wel erg hard maar het model word steeds beter, ik heb dan wel bijna 24 uur per dag die borstband erbij om. Ik heb hem alleen vannacht afgedaan ff lucht, haha!!

Ik ben heel blij dat ik voor medium profile heb gekozen, ik had eerst low profile......, maar denk echt dat die te breed was geworden, ik voel nu met de binnenkant van mijn bovenarmen heel iets de borst, denk dat het met low erger geweest zou zijn.

Denk dat de volle C wel gaat lukken!!!

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je mols1234 ;)

Ik merk nu aan mijn linkerborst, ter hoogte van de oksel, dat hij warm is en wat meer opgezet. Ik heb ook meer last van links maar ik ben rechts....

Zou dit wat kunnen zijn of hebben jullie dit ook gehad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bo!

Ik reageer maar even hier, kan je andere topic zo snel niet vinden!

Hihi ik ben ook van de filetjes hoor, :D hoop dat het dus ook niet zo op gaat vallen! Heb het wel aan mn meeste vrienden verteld, maar niet iedereen natuurlijk.

Wat balen he dat het vet altijd als eerste van je borsten afgaat. Nu heb je natuurlijk geen klagen meer, ideaal ;)

Nou heb ik nooit ' iets' gehad dus het kon er ook niet af haha. Hoe kwam het dat je zoveel afgevallen bent? Of was dat bewust?

Ik werk af en toe vroege diensten in de zorg, vandaar dus zo vroeg op;) maar daar ga ik zeker een hele tijd mee stoppen na mn BV.

Ook werk ik bij een gezin thuis, zij hebben een gehandicapt dochtertje. Super leuk maar ook daar moet ik helaas een hele tijd mee stoppen.

Ze is nu al zwaaar om te tillen laat staan straks!

Dat wordt dus een partijtje vervelen.. Hoe heb jij dat gedaan met werk en alles?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey May!

Ik was gestopt met roken en daardoor 15 kg aangekomen. Toen ben ik gaan lijnen maar kon het niet goed volhouden. Om een lang verhaal kort te houden ben ik weer begonnen met roken :blush: en daardoor wel de kilo's weer kwijtgeraakt ..... Maar dat is niet de manier waarop ik het graag had gezien. Ik heb altijd al last van een schommelend gewicht gehad, heb al over de 100 kg gewogen en nu 58 kg. In de afgelopen 5 jaar ook alles daar tussen in gewogen. Niet echt bevordelijk voor je borsten...........

Het werken in de zorg lijkt me idd erg zwaar, lichamelijk. Ik kan me voorstellen dat je dat even niet kunt doen. Misschien kun je wel op visite gaan bij het gehandicapte meisje? Hou je toch contact....

Ik heb geluk wat werken betreft, ik werk partime op kantoor met een heel flexibele baas. Hij is heel begripvol en ik mag 3 weken thuisblijven! B) Ik heb nu hulp van mijn moeder en schoonmoeder, die vangen de kids op en helpen in het huishouden.

Ik moet wel zeggen dat ik links toch best pijn heb sinds gisteren, heel gek want ik ben rechts en doe ook eigenlijk alles met rechts. Links rust veel meer...... Ik weet niet of dat nu juist goed is of dat ik links meer moet gaan gebruiken??? Het is ook net of ze kleiner worden, ik hoop het niet eigenlijk, ik vind dit wel een mooie maat. Ietsje erbij had ook gemogen :125:

Weet jij dat misschien? Worden ze na de operatie groot vanwege de zwelling :blink: en slinken ze dan in? Of komen ze juist naar voren naarmate de huid oprekt? Ik lees wel dat ze voller worden na verloop van tijd?

Moeilijk allemaal hoor.........

Fijne dag trouwens!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bo!

Wat vervelend dat links ineens zo'n pijn doet! Ik heb verschillende verhalen gelezen over het groter/kleinder worden na de operatie.

Bij sommige meiden zijn ze na de operatie groter en neemt daarna de zwelling af waardoor ze weer wat kleiner worden.

Aan de andere kant is het zo dat de prothese nog in de cup moet zakken, waardoor je meer volume aan de onderkant krijgt. Daardor kunnen ze dus wat groter worden/lijken. Bij plaatsing achter de borstspier moet de spier en huid ook nog rekken, en kunnen ze naar verloop van tijd voller worden.

Aangezien dat bij is gebeurd moet je denk ik nog even geduld hebben..Misschien dat links alvast oprekt ;) En een qoute van het forum: als er 1 tiet gaat volgen er meerdere:P

Jeetje je hebt inderdaad geschommeld met je gewicht! Roken is natuurlijk niet gezond maar dik zijn ook niet dus snap dat het een lastige keuze is ;)

Ik merk wel dat ik ook een paar kilootjes aan het kwijtraken ben. Heb het nu nog heeel druk (is maar goed ook) maar tussendoor begint te spanning te komen! VOlgende week vrijdag bellen hoelaat ik maandag moet komen, ik hoop vroeg!

Op mijn werk denken ze nu dat ik aan mn rug geopereerd wordt:P. Iemand vulde dat zelf in en dat heb ik maar zo gelaten hihi

Maar wat heerlijk dat je 3 weken vrij bent en goede hulp hebt!

Nu hopelijk is de pijn al minder. Leuk om zo contact te hebben :)

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey May!

Komt dichtbij nu he??? Een weekje nog :lol: !

Ik merk nu wel dat de borsten zachter worden, heb wel veel jeuk aan de zijkanten en merk het ook wel als ik teveel doe :unsure:

Ik heb gisteravond voor het eerst even heel voorzichtig op mijn zij gelegen, heerlijk! Maar wel stil blijven liggen anders voel je gelijk een steek.

Ik heb ook wel veel rugpijn, van het slapen of het extra gewicht (2 x 350 cc :lol: ) dat weet ik niet..............

Ik heb mijn rug ook de schuld gegeven, hihi!! Nou ja, je hoeft ook niet alles te zeggen , toch?

Weet je al hoe laat je moet maandag?

Groetjes Bo

Lekker weer trouwens he, ik baal er alleen errug van dat ik die super aantrekkelijke :107: sportbh aan moet houden, geen spaghettibandjes voor mij...... *zucht*......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag 2 sportbh's gekocht en kwam uit bij de Triumph Tri Action, die zat het lekkerst.

Ik heb 2 verschillende maten meegenomen omdat het ook allemaal nog kan veranderen want ben bijna 1.5 week po.............. Ik heb maat 70 F en 75 E meegenomen! :D Die zitten allebei lekker, ik was bang dat de 70 zou gaan knellen maar de 2 verkoopsters vonden hem toch echt het beste zitten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meloenen ;), ja klopt maar moet zeggen dat ik het er niet zo groot uit vind zien. Ik had eigenlijk zoiets van, het had nog wel wat groter gemogen, hihi!!

Ik ben er dan ook wel blij mee! Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe de maat over een maand of 3 is, of het nu nog door zwelling ofzo komt dat ze groter zijn.........

Groetjesssssss!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Booby!

Reageer net in mijn eigen topic op je berichtje;)

Wat toevallig, heb ook net de sportbh van triumph tri action gekocht. Ik was er naar op zoek op advies van t forum, kon em nergens vinden dus toen maar ' een' gekocht. Wat blijkt, ik heb gewoon die van Triumph gekocht had het alleen niet in de gaten:P haha lekker bezig dus weer.

Super dat je zo blij bent met je borsten! En dat je ze nog groter had gewild, dat hoor ik hier heeel vaak haha!

Daarom dat ik toch maar voor de 295cc ga ipv 255cc;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah dat heb ik ook ze mochten wat groter omdat je elke dag ernaar kijkt lijkt het normaal voor ons,

daarom heb ik aan me vriendin laten zien van jammer ze zijn klein geworden verklaarde ze me voor gek

ze zei t zijn gewoon meloenen jij ziet t niet meer maar ander ziet het echt wel hhih.

Na paar maanden gaan ze eruit zien als echte Cup E of F nu zijn ze nog ballen ze moeten nog indalen

dus ogen ze kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Het ging vannacht iets minder, werd wakker van pijn aan mijn borsten en heb toen de borstband afgedaan. Net of het bekneld zat maar hij zat toch niet te strak.......

De Triumph bh zit op zich lekker maar dat kanten randje irriteerde me wel op de huid, dat is heel gevoelig.

Morgen terug op controle en dan gaan de littekens eruit!! Ben zoooo benieuwd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht ook weer last van mijn borsten gehad, ben toch bang dat ik teveel doe, al valt dat best mee.............

Hadden jullie dat ook nog, 2 weken na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He nou ik heb dat van jou ook gelezen hoor maar ik mis het begin denk ik?? Je begint al na de operatie te vertellen nou ja ik weet het ook wel ja.

Ben zo benieuwd naar foto's. Heeft een kennis niet een camera die je even kan lenen hihi.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken po!!!! Op de helft dus!

Nog 1 weekje sportbh en dan mag ik overdag gewone bh's dragen! YESS!!!!!! :101:

Alleen nog ff shoppen............ :5:

Vannacht trouwens wel vaak wakker geweest van pijn op mijn borstbeen en ribbenkast, heb het gevoel dat dat behoorlijk beurs/gekneusd is daar........

Gisteren een beetje steken in de rechterborst gehad maar dat is vandaag weer weg.

Al met al gaat het wel redelijk goed vind ik zelf :14:

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames! :48:

4 weken po alweer........, wat gaat het snel!

Het gaat goed maar ik blijf 's nachts last houden van, ja, ik weet niet of het spieren zijn of borstbeen. Ik vermoed spieren, en dan vooral die van de maag, borst en in of rond mijn oksel. Ik kan 's morgens bijv. mijn armen niet omhoog doen, ik heb best strakke buik/maagspieren, zouden die omhoog richting borsten gaan? Ik heb niet zoveel verstand van hoe en waar alles zit in het lichaam, had toch wat beter op moeten letten op school denk ik, hihi!

Herkent iemand dit, zou ik moeten bellen naar de kliniek?

Overdag gaat het heel goed maar 's nachts en 's morgens ben ik echt geradbraakt.............

Verder gaat het goed, ik vind alleen mijn linkerborst minder ingedaald dan rechts, maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat ik daar geduld voor moet hebben!

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben nu(of eigenlijk gisteren al ;)) 5 weken po!

En het gaat idd steeds beter! Ik slaap ook al weer op mijn buik, de spierpijn is een stuk minder 's morgens, viel me vanmorgen op, en de verdikking van het litteken wordt ook al wat minder.

Verder vind ik dat mijn borsten ook al zachter worden!

Alleen goede dingen dus aan deze kant!!!! :D

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESS!!!!! :43:

Vandaag 6 weken po!! :101:

Over 3 weken weer controle.

Ik vind het best snel gegaan, ik merk wel dat het nog niet 'klaar' is, het zakt nog steeds allemaal maar dat kan tot een jaar duren heb ik gelezen!

Ik vind links nog steeds wat verder uitgedijt richting oksel en hij hangt nog wat hoger.............. Ik heb de band dan ook weer meer om. Geen pretje met die warmte maar ik hoop dat het daardoor wel meer symmetrisch wordt.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken po :43: joepiedepoepie!!

Gaat inderdaad snel!

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken over de symetrie (klopt dit, hihi) van je borsten. Duurt lang he, 3 maanden tot een jaar, pfff!

Heb je misschien foto's of zo? Durf je al beugelbeha's aan?

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johanna!

Nee, ik heb geen foto's, achteraf wel spijt dat ik geen foto's heb gemaakt zodat ik het nog eens terug had kunnen kijken. Maar ja, het is het niet anders, kan het niet terugdraaien, gelukkig, hahaha!!!

Ik durf al een tijdje beugelbh's aan, de een zit wel fijner dan de ander maar dat is nog een kwestie van uitzoeken. Ik heb wel een C/D cup nu volgens mij, ze zijn nu wel iets geslonken :wacko:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nieuwe bh's gekocht!!

Van Sapph, maatje 70 E!! :101:

Ik had er ook graag een strapless bh bij gehad maar die waren uitverkocht....... :blink: Zijn die er eigenlijk ook van Saphh? Weet iemand dat toevallig?

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.