Ga naar inhoud

Lijstje: wat mee te nemen bij een borstverkleining ?


Aanbevolen berichten

Heeey allemaal!

Ik zag dat hier op het forum nog geen topic was aangemaakt met een lijstje met dingetjes die je in je tas kunt/moet stoppen (of ik ben blind). Erg handuggg voor sommige mensen denk ik :106: Ik zet er wat dingetjes bij die ik in mijn tas heb gedaan, en dan kunnen jullie nog dingen toevoegen. Zo krijgen we de ideale super 'bagagelijst' :101:

  • Pyama (met voorsluiting, ojaaa!)
  • Badjas
  • Ondergoed
  • Sokjes
  • Toiletspulletjes (shampoo, deo(roller), tandpasta en - borstel, medicijnen(met doosje))
  • Verfrissingsdoekjes
  • Sportbh in je nieuwe cupmaat (als je er geen aangemeten krijgt)
  • Dingetjes om je te vermaken (mp3, boek, puzzelboekjes)
  • Mobiel (niet in elk ziekenhuis mag dat, ff navragen!)
  • Ponsplaatje
  • Verzekeringsgegevens
  • Camera?
  • Joggingbroek en vest met rits
  • Labello/Vaseline voor de droge lipjes
  • Potje dagcrème
  • Kussen voor de reis terug naar huis
  • Oordopjes tegen snurkende medepatienten :)
  • Een knuffel(tje) eventueel
  • Pakjes drinken of een Aquariusflesje (of iets in die trand) om makkelijk op je rug te kunnen drinken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ook heel fijn om mee te nemen: een pot dagcreme en iets van vaseline of labello voor je lippen. Ik voelde me na de narcose behoorlijk uitgedroogd: droog gezicht en kapotte lippen door alle plakkers die op je gezicht gedaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Oordopjes zijn inderdaad erg slim, had er zelf niet aan gedacht tot ik echt naast een ronkende rund kwam te liggen, maar de verpleegster had gelukkig oordopjes voor mij :) Ga het er even bijzetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gewoon pyamajasje en een vest erover,, niemand die het ziet, oja ook mijn jas want het was koud..

En die van dat kussen, erg goede tip.

Wat ik ook mee had is een flesje aquarius, niet om de sportdrank maar ook omdat daar zo'n fijn dopje op zit. Kan je toch op je rug dringen zonder dat je moet gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 4 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.