Ga naar inhoud

Joseeee : 11 november 2011 : Dr. Luijendijk : Diaconessehuis Utrecht


Aanbevolen berichten

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat.

Volgende week voel je je alweer heel anders als vandaag! :D

Zo'n goed gevoel, herken je verhaal.

Lekker ff ontspannen vanavond, is ook belangrijk om af en toe de deur uit te gaan.

Dr.Luijendijk is een kei in kleine littekens ;). Dat viel mij na mijn ok ook op.

Fijn weekend!

Liefs Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Maartje!

Vandaag is het alweer 10 dagen geleden, wat gaat dat snel!

Ik heb vannacht voor het eerst weer in bed durven slapen en het ging redelijk :)

Helaas weer slecht geslapen, maar ik had niet meer zoveel pijn.

Met de pijn gaat t beter maar het is helaas nog niet weg hihi ongeduldig.

Donderdag moet ik op controle, spannend!

Ik heb nieuwe foto's in m'n album gezet.

Het lijkt alsof m'n borsten groter zijn geworden ipv. kleiner hihi niet dat dat zoveel uitmaakt :3:

Ik had 2 sport BH's waavan 1 te groot was, maar die past nu....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herken het gevoel helemaal !

De dagen slepen zich voort , tijdens de nachten zie je bijna elk uur passeren en toch ... als je terugkijkt gaat het weer wel best snel :rolleyes:

Donderdag draadjes eruit , das meteen een pak minder trekkerig en dan krijg je weer een boost in je herstel .

Nog even doorbijten , voor je't weet kan je gewone bh's aan :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ben ik voor het eerst op controle geweest.

Het ging erg goed, zag er mooi uit, hechtingen eruit gehaald :1:

5 minuutjes ofzo en toen was ik alweer klaar.

De PC vond wel dat ik een goede sport bh had gekocht. Hij heeft opgeschreven waar ik m gekocht heb en het merk enz.

Ik begin me steeds beter te voelen! slapen gaat weer goed, kan nu ook weer plat liggen en opstaan hihi

Moet zelfs een beetje oppassen dat ik niet teveel doe, met name tillen......

Heb alleen vrij veel last van mijn rug, maarja als dat alles is B)

Paracetamol pak ik alleen nog voor het slapen gaan en denk dat ik dat ook ga afbouwen.

Nog even en dan kan ik alweer bh's gaan passen :3: daar heb ik echt zin in!!!

Alhoewel de sport bh me nu wel lekkerder zit, nu de zwelling bijna is afgenomen. maar toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josseee,

Ik zal waarschijnlijk ook een 2de sportbh moeten aanschaffen, (krijg er 1 mee van de kliniek, welke heb jij aangeschaft waar de arts zp content mee is??/ En je borsten zien er super mooi uit, even je foto gezien heel mooiiiii

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty

Ik heb ook 2 sport bh's is wel fijn als je ze moet uitwassen.

De mijne is van Fila en die heb ik besteld via de webshop van V&D (was bij v&d langsgeweest, maar daar hadden ze geen bh's met voorsluiting)

Kost €40,- dus dat valt ook nog mee.

Thanksss !!!! Ik ben er echt onwijs blij mee :D

Wanneer is jou big day??

xx José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Joseee,

Dan ga ik hem ook bestellen als ik weet welke maat ik moet bestellen?? dat weet ik dus nog niet ik denk zelf 75/c/d even afwachten hoe groot ze worden :-), bestel ik hem meteen als ik thuis ben, en je kan hem zo wie zo nog steeds gebruiken voor te sporten heb nu 1 van 80/d met achtersluiting die was €55 euro maar weet niet of ik die ga passen???

Mijn datum is 19 dec, krijg ik dus borst-lift+implantaten en een buikwandcorrectie, dus gaat erg pittig worden, maar ik denk maar zo ben in goede conditie dus we gaan er positief in!!!!

Fijn weekend "Enjoy"

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty

Knap van je dat je het aandurft!!!! Nog maar een paar weekjes :D Het herstel zal dan idd ook snel gaan :)

Heeft de PC niets gezegd over de maat? Ik heb een 75D

Ik vond de bh erg fijn, je kan de bandjes bij je schouders loshalen. Dat was erg fijn de eerste dagen na de operatie, dan hoef je je niet in allerlei bochten te wringen hihi

Succes met alles!!

xx José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Nee, pc heeft eigenlijk nog niks gezegd over de maat bh, komt ook wel omdat nog niet zeker is wat er in gaat ha ha, niet te veel hoor!! En het word wel allemaal spannend en intens, Maar ik ga de bh zowiezo aanschaffen, nou thanks weer voor je bericgt en we houden elkaar op de hoogte!!

Enjoy the weekend

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een update.

vandaag 3 weken en 1 dag po :)

gisteren al 2 bh's gekocht bij Hunkemuller, ff gevraagd welke maat het beste zat en dat was 75D, in sommige zou 70E ook passen zei ze.

Maar het is tot nu toe dus 75D :3:

Zeer tevreden mee, ik begin er ook echt aan te wennen.

Ze zijn ook echt mooi natuurlijk aan het worden :D

Helaas moet ik wel nog een weekje wachten tot ik m'n bh's mag gaan dragen :)

eergisteren heb ik een mailtje naar dr. Luijendijk gestuurd want ik heb al ongeveer een week last van heel veel schilfertjes.

Met name mijn schouders, borsten en buik.

Hij stuurde een mail terug dat ik misschien overgevoelig was voor het desinfectiemiddel die ze gebruikt hadden, was wel zeer zeldzaam volgens hem, maar daar kon je huid ook van gaan schilferen.

Als het niet overging, moest ik nog even wat laten weten.

Toch zit me dit niet helemaal lekker want de eerste 2 weken heb ik nergens last van gehad......

Ik heb ook het idee dat ik 's ochtends en 's nachts meer pijn heb.

Helaas kan ik nog steeds niet echt op mijn zij slapen, dus als ik dan wakker wordt heb ik echt het gevoel dat mn borstkast flink gekneusd is ofzo en ik heb meer spierpijn.

Dan kan ik die spierpijn natuurlijk wel verklaren omdat ik weer meerdere dingen aan het doen ben.

Maar toch.... Hadden jullie hier ook last van?

Wanneer konden jullie weer op je zij slapen?

en heeft er nog iemand last gehad van zo'n schilferige huid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii jose ja ik heb daar na 1 week ofzo veel last van gehad en ook eczeem enzo.. Al ga ik weleens onder de zonnebank mischien dat ik aan het vervellen was ofzo? Gewoon goed insmeren dat helpt ook wel. Op mijn zij slapen heb ik eigenlijk helemaal geen last van, ik sliep na anderhalve week al op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

zo daar ben ik weer.

Gisteren was ik 2 maanden po :D

Het gaat heel goed, ik heb bijna geen last meer van mn boobs

soms als ik op mijn buik slaap voelt het een beetje vervelend, maar het doet geen pijn.

sinds 2 weken draag ik 's nachts ook geen sport bh meer haha dat was in het begin zooo eng

Toevallig heb ik vandaag en gisteren een klein beetje last gehad, maar dat lag aan mezelf:

's ochtends was ik gaan sporten, ben voor het eerst weer krachttraining aan het opbouwen (maar nog geen borst of armspieren)

's middags ben ik 2 uur met de honden naar het bos geweest en thuis nog veel gedaan.

dus ja, dat was too much, hihi

Voor de rest.....

De maat is niet meer veranderd een mooie 75 D :3:

en ik vind ze een stuk natuurlijker geworden. Ik wilde net foto's plaatsten maar het lukt niet...... :unsure: komt nog wel

Ben er echt super blij mee!!! maar ik moet zeggen jeeeee wat wen je er snel aan!! Het lijkt net alsof ze er altijd al hebben gezeten haha

Over n maand moet ik terug op controle en dan worden er ook weer foto's gemaakt.

Ik hoop dan ook de foto's van vóór de operatie mee te krijgen, leuk om te vergelijken.

Groetjes José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.