Ga naar inhoud

cindy1973 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

He meiden,

Afgelopen donderdag ben ik naar het accz in zevenaar geweest en had ik een gesprek met Charlotte en Dr. van Onselen. Helemaal top was het. Ik heb een afspraak gemaakt voor 12 december en dan krijg ik mijn mooie nieuwe boobs. Nog 6 weken aftellen. Kan neit wachten. Het was een heel leuk gesprek maar met veel emoties van mijn kant. Na 15 jaar is het dan eindelijk zover. :1big_boobs:

Foto's van voor en straks ook na komen nog.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 450 CC dual plane. Ik begreep dat dat dus achter de borstspier is. Het moet uitkomen op een mooie grote D

gefeliciteerd met je datum!!

Hoeveel cc ga je krijgen? En voor of achter de spier?

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 450 CC dual plane. Ik begreep dat dat dus achter de borstspier is. Het moet uitkomen op een mooie grote D

Hoi Cindy,

gefeliciteerd! Uitstekende keuze! Ik ben 24 oktober door van Onselen een paar nieuwe boobies aangemeten en ziet er helemaal top uit, 460 cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat leuk dat jij ook 12 decemeber moet ,ik moet dan ook. jij ook in boccholt.

ik krijg 350 cc of 375 cc. wat spannend he ik kan ook niet wachten man, hoop dat die 6 weken zo overzijn. ik vind het wel super eng hoor eerlijk

hoop dat ik stel herstel. heb jij ook kids in je huishoude.

daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy.

Gefeliciteerd met je datum :43: , de weken zullen voorbij vliegen!

Voordat je het weet is het jouw dag :5: !

Kan me voorstellen dat je emotioneel was...een droom die uitkomt.

450cc gaat heel mooi worden! Heb ik ook gekregen! En het ziet eruit als een D vind ik! (kijk maar in mijn album)

Moet wel een grotere cupmaat dragen qua BH (70F en 75E). Maar ben nu een maand po, dus wie weet veranderd de maat nog.

Welke cupmaat heb je nu?

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet ook in Boccholt. Ik krijg 450 cc en ook ik kan niet wachten. Ja ik heb 2 kids (8 en 10) in de huishouding en mijn man is bijna de hele week van huis dus als ik daarna niets mag doen wordt het wel zwaar maar vriendinnen helpen me.

Ja over herstel hoor ik veel verschillende verhalen dus we moeten maar afwachten.

Succes met aftellen...ik hoor wel als je een tijd weet.

Liefs,

Cindy

hey

wat leuk dat jij ook 12 decemeber moet ,ik moet dan ook. jij ook in boccholt.

ik krijg 350 cc of 375 cc. wat spannend he ik kan ook niet wachten man, hoop dat die 6 weken zo overzijn. ik vind het wel super eng hoor eerlijk

hoop dat ik stel herstel. heb jij ook kids in je huishoude.

daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Ja het is echt een droom die uitkomt. Ik hoop dat de weken snel voorbij gaan. Elke dag maar veel plannen dan vliegen ze zo om haha. Ik vind het van jouw echt heel mooi. Ik heb nu een kleine 75B.

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy.

Gefeliciteerd met je datum :43: , de weken zullen voorbij vliegen!

Voordat je het weet is het jouw dag :5: !

Kan me voorstellen dat je emotioneel was...een droom die uitkomt.

450cc gaat heel mooi worden! Heb ik ook gekregen! En het ziet eruit als een D vind ik! (kijk maar in mijn album)

Moet wel een grotere cupmaat dragen qua BH (70F en 75E). Maar ben nu een maand po, dus wie weet veranderd de maat nog.

Welke cupmaat heb je nu?

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb nu 75B. Nog 6 dagen dan is het echt aftellen dus!! Spannend hoor. Ik begin nu wel nerveus te worden en ik droom alleen nog maar van mooie grote borsten en zit de hele nacht in de hunkemoller.

Ik hoor het wel van je hoe het is gegaan. Wens je veel succes.

Liefs,

Cindy

Hoi cindy,

Hartelijk gefeliciteerd met je datum.... spannend he :D

Zelf moet ik nog 6 dagen wachten...pfff ben zo onrustig en zenuwachtig heb jij dat ook???

Welke cupmaat heb je nu??? Ik heb nu 75 Aen krijg ook 450cc........

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wildcat,

Bedankt voor je felicitaties. Ben zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Ik hoop dat die 6 weken zo voorbij zijn. Hoe is je bv verlopen??

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy,

gefeliciteerd! Uitstekende keuze! Ik ben 24 oktober door van Onselen een paar nieuwe boobies aangemeten en ziet er helemaal top uit, 460 cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb nu 75B. Nog 6 dagen dan is het echt aftellen dus!! Spannend hoor. Ik begin nu wel nerveus te worden en ik droom alleen nog maar van mooie grote borsten en zit de hele nacht in de hunkemoller.

Ik hoor het wel van je hoe het is gegaan. Wens je veel succes.

Liefs,

Cindy

Thanks jazkrr, khou je op de hoogte.., :D :D :D

Jij ook he!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Leuk joh zitten we straks met z'n 3en in de wachtkamer of gaan we na elkaar. Ja heel erg spannend. Hoeveel cc ga jij krijgen en wat voor een cup maat heb je nu??

Liefs,

Cindy

Hey wat leuk!

Hier ook 1 die 12 december door van Onselen geopereerd gaat worden.

Spannend he! Nog ''maar'' 6 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik krijg 380 cc,daarmee hoop ik op een goeie c cup uit te komen. Ik heb nu 80aa.

Inderdaad erg grappig! Wie weet liggen we straks naast elkaar in de uitslaapkamer met zn allen,haha.

En jij? Wat heb je en wat ga je krijgen?

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Ik heb nu een kleine 75B en ga voor de 450cc en hoop dan uit te komen op een grote D. Ik hoorde hier al dat ik dan zeker op een E uit kan komen. Ik vind het helemaal prima.

Kunnen we straks lekker naast elkaar snurken hahah. Zodra ik een tijd weet laat ik het je weten.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.