Ga naar inhoud

180 cc ronde prothese, wie o wie??


Risje80

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Mijn datum staat nu ook vast :43: 22 december!

Tijdens het consult hadden we gesproken over 180 cc ronde prothese. Hij weet nog niet of het voor of half achter de spier komt.

Ik twijfel of de prothese wel genoeg is, was mijn wens zo klein mogelijk, omdat ik geen grote borsten meer wil (kom van cup E af) heb nu een hangende C, er word bij mij een lift uitgevoerd met dan 180 cc prothese erin. Heeft iemand een idee waar ik dan op uit kom? Ik zou weer een c willen maar dan een volle :rolleyes: Maar zeker niet meer!

Ik Moet nu namelijk opnieuw op concult komen (ruim 2 uur rijden) om te kijken naar een andere maat prothese, daar baal ik flink van! Misschien dat 180 cc toch goed is en hoef ik niet meer op consult.

Thanks lady`s,

Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er hangen natuurlijk veel dingen af van het rezultaat en het is moeilijk te schatten . Heeft de pc geen cupmaat aangegeven ?

Denk toch dat het een D-cup gaat worden dan . Er wordt van uitgegaan dat 200cc ong één cupmaat is maar toch is dat erg individueel .

Iederéén is onzeker over de cc's hoor . Als je je wensen én wat je niet wil als rezultaat duidelijk gemaakt hebt tijdens je intake , dan zit het wil snor joh :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje80:-)

Ja,ik deel de mening van B-cupje...er hangen veel factoren van af,hoeveel weefsel heb je zelf nog,hoeveel

halen ze weg,wat is de natuurlijke vorm van je borsten...ik kan alleen zeggen dat ik een Acupje had en ben gegaan

voor 140CC dual plane.Bij mij is daar een Bcup uitgekomen.Dus ik denk dat de schatting van B-cupje aardig in de

buurt komt:-)

Ik ben benieuwd! :-)

fijne avond nog,liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, dan zou idd die 180 cc toch wel genoeg zijn.

Ik heb nog gebeld maar ze willen toch dat ik nog een tweede keer op concult kom. Gelijk om alles definitief door te spreken. Ik heb ook nog 1001 vragen, dan is te tijd voor de operatie te kort om dat ook nog allemaal door te spreken.

Dus ik rij nog even een keertje op en neer naar Belgie :rolleyes:

Heel erg bedankt voor jullie advies, 180 cc klinkt zo weinig, ik lees hier zo veel tussen de 300 en 500 cc.......

Groetjes, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja je word hier vanzelf gek met al die cc's ;)

Meid 300 of 500 klinkt mooi maar bij iedereen valt het anders uit en de meeste meiden hier willen minstens 3 cupmaten omhoog ^_^

Komt goed 180 is ook heel mooi! kijk maar naar eefje met 200 cc van a naar c!! en nog mooi ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ris,

Ik heb 'maar' 23o cc en ben van een 70AA naar een 70C gegaan..

Vergeleken met het gemiddelde aan cc dat hier genoemd wordt heb ik erg weinig!

Maar je ziet het, bij iedereen vallen de cc's anders.

Daar heeft je pc de beste kijk op :)

Veel pasplezier gewenst op je consult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!! Ik moet er wel bij vermelden dat ik van mezelf weinig weefsel heb. Ik wilde alleen voor een lift gaan, maar de pc raade dat af, het zou veel mooier worden met prothese, Mijn borsten zouden dan erg klein worden en hij kon niet garanderen dat ik die ronde bolle vorm terug zou krijgen, die ik zoooo graag wil.

Waarschijnlijk ga ik 21 of 23 november terug op consult, dus ik ben benieuwd!!! Ik vond de foto`s die hij liet zien, erg super mooi en natuurlijk. Ik heb nooit geweten dat siliconen er zo natuurlijk uit zouden zien, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.