Ga naar inhoud

Orientatie borstvergroting


Mirre88

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb dit forum vandaag ontdekt en denk erover om m'n borsten te laten vergroten.

Mijn naam is Mirre, ik ben 38 jaar en heb 2 kleine kindjes.

De reden dat ik me aan het orienteren ben is ....omdat ik m'n beide kindjes borstvoeding heb gegeven zijn m'n borsten in volume gezakt en vind ik ze niet zo mooi meer.

Graag zou ik weer een mooie, volle cup hebben ..zoals het er nu ook wel uitziet als ik een BH aanheb.

Ik denk dat ik maar 1 cup groter hoef te gaan, heb nu een D cup maar het is allemaal nieuw voor me en weet nog niet wat er allemaal mogelijk is.

Lees hier van alles....voor...achter.....welke status high....hoeveel CC,s etc.

Een bekende van me heeft haar borsten laten doen bij de WelnessKliniek en het resultaat mag er zijn.

Na een beetje orienteren lees ik best goede berichten over Dr Visser en Dr Verdonck.

Indien alles gaat zoals het gaat...zou ik begin volgend jaar Januari of Februari een BV willen laten doen.

Graag hoor ik hoe lang de meesten van jullie moesten wachten voordat de ingreep kon plaatsvinden en hoe een consult in zn werk gaat .

Maak je daar een afspraak voor en betaal je deze los?

Ohja in theorie zou via de oksel ook een mogelijkheid zijn (lijkt me het mooiste) wie oh wie heeft dat gedaan bij de WK?

Ik zal de komende tijd (de vrije tijd die ik heb naast werken en 2 kleintjes) mee lezen om wijzer te worden van al jullie info.

Liefs Mirre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirre,

Welkom hier!

Ik ben zelf bij de Wellnesskliniek geweest, dr. Visser heeft mij geopereerd en ik ben erg tevreden!

Ik heb de kliniek gebeld eind mei, had begin juli een consult en werd op 4 augustus geopereerd. Dit had ook eerder gekund maar zo kwam het voor mij goed uit.

Je kunt gewoon naar de kliniek bellen om een consult af te spreken, dan hoor je ook wat de wachttijden zijn.

Na het consult betaal je de kosten aan de balie, heb ik contant gedaan.

Veel lees en oriëntatieplezier gewenst!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een tevreden patiente van de WK , al is het voor mij al 3,5 jaar geleden .

Langs de oksel wordt vrijwel niet meer gedaan en zeker niet in de Wellnesskliniek : langs de tepel (zoals bij mij) of borstplooi , dat laatste wordt in de meeste klinieken gedaan .

In de WK ga je niet onder volledige narcose maar krijg je een slaaproes in combi met plaatselijke verdoving .

Voor verdere algemene info lees je best even dat topic door . Klik ook even de mogelijke complicatie's aan .

Bij de operatieverslagen lees je ervaringen van dames die in de WK geopereerd zijn , je ziet het meteen in de titels staan waar en door wie ze geopereerd zijn .

Veel succes met de zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier op het forum!

Zelf ben ik helemaal niet zo WK-achtig, maar er zijn genoeg tevreden meiden hier!

Via de oksel word eigenlijk nooit meer gedaan idd..

Je hebt zelf al een D ? Zijn ze dan gewoon slap geworden en gaan hangen ?

Hoop dat er geen lift nodig zal zijn..

Heel veel succes en veel plezier hier op t forum!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier op het forum!

Zelf ben ik helemaal niet zo WK-achtig, maar er zijn genoeg tevreden meiden hier!

Via de oksel word eigenlijk nooit meer gedaan idd..

Je hebt zelf al een D ? Zijn ze dan gewoon slap geworden en gaan hangen ?

Hoop dat er geen lift nodig zal zijn..

Heel veel succes en veel plezier hier op t forum!

Liefs!

Hoi dank voor je reactie.

Tja ik las idd dat vaak na zwangerschappen een lift gedaan moet worden. Nou als dat zo blijkt te zijn ...dan kan ik kort en krachtig zijn en zeg ik: NEE.

Dat vind ik het zelf persoonlijk niet waard, daar vind ik m'n borsten dan toch nog echt te mooi voor ...om flinke littekens erop te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.