Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo damens en heer...

Ik heb heb een vraag, ik ben bijna 3 weken po en ik mag gaan masseren.

Nu staat in de papieren dat ik alleen de bovenkant mag masseren, van boven naar onder. Maar mag om de onderkant en zijkant ook masseren, om het zo soepel mogelijk te maken? Ik ben trouwens dual plane druppel geopereerd.

Nu heb ik ook dat het gaat jeuken als ik klaar ben met masseren, hebben jullie dat ook?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Mag jij nu pas beginnen met masseren? Ik mocht afgelopen maandag al beginnen. Ik mag ook alleen nog maar de bovenkant masseren, vanaf 6 weken PO mogen we pas de rest masseren volgens de verpleegkundige van ACCZ.

Die jeuk begint bij mij als ik mijn bh weer aan doe. Ik doe er nu steeds een katoen shirtje onder, dat maakt de jeuk minder bij mij.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door van Onselen wordt het wel aangeraden om te gaan masseren. Ik heb ook gevraagd waarom hij vindt van wel en heel veel vinden van niet bij ruwe protheses. Hij ziet toch veel minder kaspelvorming bij meiden die gemasseerd hebben vanaf de 2weken. Ik doe het dus toch maar wel als mijn PC dit zegt. Blijft een verwarrend onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ruwe (wel ronde, half onder de spier) en moest al dag 3 a 4 beginnen met masseren... het idee daarachter is dat je de spier soepeler maakt daardoor.... het in kapselen gaat toch gewoon door en kapselconstractie is tot op de dag van vandaag niet echt te zeggen waarom de een dat wel krijgt en de ander niet... toch?

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht vorige week al beginnen... Maar nu pas had ik deze vraag . Dus over 3 weken mogen we alles masseren?

Na mij weten heb ik ruwe prothesen. Ik doe nu wel trouw de bovenkant , tot aan me tepel . Wel raar dat de 1 het wel mag en de ander niet ( masseren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.