Ga naar inhoud

Kelly71 : 30 juli 2009 : Dr. Bauland : Via Sana


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Kelly, ben 37 jaar en heb na 2 zwangerschappen en borstvoeding niet veel meer over van de mooie C cup die ik een paar jaar geleden had. Ik heb nu nog een hangende b over en wil dus graags nieuwe boobs. Ik heb 26 juni een intake gesprek bij kliniek Via Sana in Mill. Ik wil graag een beetje rondkijken hier en me orienteren om mijn nieuwe boobs, vorm, cupmaat e.d. Ik vind het geweldig dat een aantal van jullie foto's geplaatst hebben want dat is natuurlijk het belangrijkste van alles, hoe komen mijn nieuwe boobs er straks uit te zien. Hopelijk kan ik hier binnenkort vertellen hoe mijn bv is geweest.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly! :D

Welkom op het forum! Hier zal je veel antwoorden krijgen op je vragen :D

Heb je al een idee, hoe groot je wilt? Ik bijv had nog een lege C over en brulde altijd, dat ik ' alleen de lege ruimte opgevuld wilde hebben' . Maar eenmaal flink rondgeneusd te hebben, toch besloten dat groter eigenlijk ook wel mooi was voor me hihi ;)

Ben nu van die lege C naar DD/E gegaan. Het is nog geen week geleden, dus mijn boobs zullen nog veranderen, maar ben dik tevreden ;)

Succes met orienteren en als je vragen hebt, gewoon hier neerkletteren hahaha!

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kelly.

:101: welkom bij de club en gewoon blijven shoppen . ik ben bij verschillende klieniken geweest en uiteindelijk had ik een goed gevoel bij PC Vonk in A'dam. Klienik DeLaraisse. ik ben van een a naar een volle C gegaan en ben ook heel erg blij mee.

succes met de orientatie fase. volg je gevoel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trici,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu een lege B en wil graag een volle C denk ik. Ook ik zei dat ik ze niet perse groter wilde, alleen een beetje steviger maar zoals jij al zegt,

als je het dan toch voor het zeggen hebt... :131:

Zou ik jouw foto's mogen zien, ofwel mag ik jouw ww?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik denk dat ik ook voor een volle C ga, voor mijn zwangerschappen had ik ook C en dat heb ik altijd mooi gevonden.

Ik heb 26 juni een afspraak bij Via Sana in Mill, spannend hoor!!

Groetjes Kelly

P.s. Mag ik jouw foto's ook zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly!

Dan woon je vast bij mij in de buurt als je naar Mill gaat!

Ik ben geholpen in Veghel, gewoon het Bernhoven ziekenhuis. Heel erg goed geholpen. Wellicht ook een idee voor jou om eens een consult te nemen? Via de huisarts in het consult daar gewoon gratis.

Succes met orienteren en houdt ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly!

Dan woon je vast bij mij in de buurt als je naar Mill gaat!

Ik ben geholpen in Veghel, gewoon het Bernhoven ziekenhuis. Heel erg goed geholpen. Wellicht ook een idee voor jou om eens een consult te nemen? Via de huisarts in het consult daar gewoon gratis.

Succes met orienteren en houdt ons op de hoogte!

Hoi Merel,

Ik woon in Heesch dus dat is inderdaad niet zover van Veghel vandaan. Ik ga vrijdag eerst naar Via Sana en als het daar bevalt laat ik het ook meteen doen denk ik.

Ik wil eigenlijk graag nog voor de vakantie dus heb niet meer zoveel tijd. :wacko:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Nou dan woon je echt om de hoek bij mij! Mochten ze niet meteen bij Via Sana kunnen: maak gewoon een afspraak bij drs. Rysavy! kan ook bij Drs. Terng maar die is meer van de reconstructie en drs. Rysavy meer van het cosmetische. Geen wachtlijst daar!

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag 19 juni mocht ik op intake komen bij Via Sana in Mill. Ik heb mijn zus meegenomen voor de maat en vond het erg spannend. Na eerst een uitgebreide uitleg te hebben gehad van de assistente kwam Dr Bauland binnen. Hij vroeg of ik nog vragen had en ging toen meten. Toen dat was gebeurd kon ik eindelijk gaan meten maar wat is dat moeilijk zeg!! Ik vond eigenlijk alledrie de proteses maar klein in zo'n sportbh. We waren het er meteen alledrie over eens dat het de grootste zouden worden, 295 en die zou dan dual plane geplaatst worden. Maar toen ik de protese naderhand even in mijn eigen bh stopte vond ik het er toch wel erg groot uitzien. Ik wilde gaan voor een mooie C, heb nu een lege B maar volgens Dr Bauland zou dit een flinke C en misschien wel een D worden. Twijfels twijfels...

Mijn zus en de assistente twijfelden niet, die vonden dat ik voor de grootste moest gaan. We hebben meteen een datum geprikt, 30 juli gaat het al gebeuren! Ik vind het zo spannend...en natuurlijk heb ik vannacht wakker gelegen van de maat. Toch die 245 doen of de 295, wat is dat moeilijk zeg! Ik wil ze wel groot maar niet te groot en twijfel of dit niet te groot is, wat denken jullie?

Groetjes Kelly :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha , van die 'maat' ligt iedereen wakker : geen uitzonderingen :rolleyes:

Degenen die voor het grootste gaan zijn achteraf (lees ik dan) het minst telleurgesteld want grootte went . Daar kan ik van meespreken : ik vond mijn boobs het eerste half jaar eigelijk te groot maar ben nu tevreden en eigelijk kleiner wil ik niet meer . Als je al niet 'te groot' wil is het zo dat je de eerste maanden de indrukt hebt die borsten achterna te lopen (als je begrijpt wat ik bedoel) en dat iedereen het ziet . Dat is niet zo hoor - geen mens die 't ziet ! - enkel een gevoel dat overgaat want je moet even wennen .

Zelf ging ik van een lege 80B naar een volle 80C met 335cc .

Als je een smallere borstomtrek hebt - wat ik veronderstel aangezien je met nog geen 300 op een D zou kunnen uitkomen - heb je minder cc nodig om dezelfde cup te bekomen . Ook de elasticiteit van je huid , vet- en klierweefsel van je borsten bepalen oa mee wat 'de uitkomst' zal zijn dus moeilijk vergelijkbaar . Je chirurg kan dat eindrezultaat het beste inschatten en houd zeker rekening met jouw wensen .

Dus zet die twijfel in de kast en enjoy !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha , van die 'maat' ligt iedereen wakker : geen uitzonderingen :rolleyes:

Degenen die voor het grootste gaan zijn achteraf (lees ik dan) het minst telleurgesteld want grootte went . Daar kan ik van meespreken : ik vond mijn boobs het eerste half jaar eigelijk te groot maar ben nu tevreden en eigelijk kleiner wil ik niet meer . Als je al niet 'te groot' wil is het zo dat je de eerste maanden de indrukt hebt die borsten achterna te lopen (als je begrijpt wat ik bedoel) en dat iedereen het ziet . Dat is niet zo hoor - geen mens die 't ziet ! - enkel een gevoel dat overgaat want je moet even wennen .

Zelf ging ik van een lege 80B naar een volle 80C met 335cc .

Als je een smallere borstomtrek hebt - wat ik veronderstel aangezien je met nog geen 300 op een D zou kunnen uitkomen - heb je minder cc nodig om dezelfde cup te bekomen . Ook de elasticiteit van je huid , vet- en klierweefsel van je borsten bepalen oa mee wat 'de uitkomst' zal zijn dus moeilijk vergelijkbaar . Je chirurg kan dat eindrezultaat het beste inschatten en houd zeker rekening met jouw wensen .

Dus zet die twijfel in de kast en enjoy !

Hoi B cupje,

Ik heb nu ook 80B maar volgens de chirurg zou ik met 295 cc op een volle C op een kleine D uitkomen. Als jij daarvoor 335 cc nodig had dan zal het bij mij wel meevallen denk ik en kan ik de gok gerust wagen. Ik ben tevreden met een volle C dus dazal het met die D cup wel meevallen. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Kelly71

Hoi allemaal!

Inmiddels zijn we alweer een paar weken verder en word ik over 3 weken al geopereerd. Omdat ik toch nog wat vragen heb en een beetje twijfel aan de maat heb ik volgende week vrijdag nog een afspraak. Ik kan dan mijn vragen stellen en nog een keertje passen. Ik krijg 295 cc en wil nog even kijken of het niet te groot is, daar twijfel ik nog een beetje aan. Dus volgende week een gesprek en dan 2 weken later de borstvergroting...ik tel al af!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Zelf ben ik ook bij Viasana geweest en heel tevreden.Alleen bij Dr Wijnberg.

Tja die maat blijft voor vele een twijfel.Goed dat je nog een keer op gesprek ga en wil kijken wat je wil.

Hij zal misschien ook wel met pasprotheses kijken tijdens de operatie wat het mooiste staat bij je.

Heel veel succes,je bent daar in goede handen.

Groetjes Tesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He Kelly,

Wat herkenbaar. Ik heb nu een lege A/B en ga naar een grote C kleine D (als het goed is) Ik krijg 350cc onder de spier (dan valt schijnbaar nog wat cc weg) en ook mcghan. Soft touch Dus wel veel vind ik zelf heb al met zakjes rijst heen en weer geweest haha. De ene zegt dat je het dan redelijk kan zien en de ander zegt juist helemaal niet :wacko: Je kunt het altijd even proberen ik heb wel het idee dat het er op lijkt hoor maar goed ik moet nog geopereerd worden.

Tja eigenlijk heb je helemaal niets aan dit antwoord want zoals je leestheb ik hetzelfde. DIe TWIJFEL :blush:

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Zelf ben ik ook bij Viasana geweest en heel tevreden.Alleen bij Dr Wijnberg.

Tja die maat blijft voor vele een twijfel.Goed dat je nog een keer op gesprek ga en wil kijken wat je wil.

Hij zal misschien ook wel met pasprotheses kijken tijdens de operatie wat het mooiste staat bij je.

Heel veel succes,je bent daar in goede handen.

Groetjes Tesss

Hoi Tess,

Wat leuk dat ik nou eens iemand lees die ook bij Viasana is geweest, das voor het eerst hier! Wat had jij, aantal cc, vorm enz?

Heb je geen foto's?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Wat herkenbaar. Ik heb nu een lege A/B en ga naar een grote C kleine D (als het goed is) Ik krijg 350cc onder de spier (dan valt schijnbaar nog wat cc weg) en ook mcghan. Soft touch Dus wel veel vind ik zelf heb al met zakjes rijst heen en weer geweest haha. De ene zegt dat je het dan redelijk kan zien en de ander zegt juist helemaal niet :wacko: Je kunt het altijd even proberen ik heb wel het idee dat het er op lijkt hoor maar goed ik moet nog geopereerd worden.

Tja eigenlijk heb je helemaal niets aan dit antwoord want zoals je leestheb ik hetzelfde. DIe TWIJFEL :blush:

Listy

Hoi Listy,

Het lijkt er inderdaad wel erg op, wat wij hebben en graag willen krijgen. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? Ik heb gepast met suiker, maar dan lijken ze wel erg groot, terwijl het met de pasproteses wel meeviel. Spannend hoor!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Wat is zo lees bij anderen maar ook uit eigen ervaring: de maat went echt heel snel en als snel heb je zoiets van: nou het mocht wel wat meer zijn! Dus als er een advies is van hoeveel cc's en het lijkt jou teveel dan zou ik toch erover nadenken om het toch te doen. Mijn pc zegt dat je ongeveer per 150 cc een cup omhoog gaat maargoed, ik denk dat de techniek van plaatsen ook van belang is.

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly!

Ik heb zelf afgelopen maandag 295cc anatomisch dual plane gekregen. Net als jij heb ik lang getwijfeld tussen 255cc of 295cc. Ik had 75AA en nu een 75C (voorzover ik nu kan zien, 4 dagen na operatie). Ben achteraf heel blij dat ik voor de grootste maat ben gegaan! Was bang dat het te groot zou worden, maar omdat ik echt van niks kwam, valt dit erg mee.

En zoals je veel leest hier, het went zo snel! Zelfs vind ik het al raar om mijn 'voor' foto's te bekijken.

Heel slim dat je wel nog even een consult hebt vantevoren, ik heb dat ook gedaan en het geeft toch rust om nog even je vragen te kunnen stellen.

Een andere tip van het forum: neem voorbeeld foto's mee van borsten die jij (qua maat en vorm) mooi vind, dat geeft je pc een idee van hoe je het wilt.

Succes met alles!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Ja jammer dat je zo weinig over Viasana leest hier.Ik ben er geweest voor een heroperatie ivm pijn klachten en complicatie links.Wel spijt dat ik de 1ste keer ook niet daar ben geweest maar oke.

Ik had ze eerst achter de spier en nu ervoor.

Met 185 cc anatomisch ben ik van 75 A naar 75 C gegaan.

Ik zal dit weekend mijn album via een pbtje naar je sturen.

Groetjes Tesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Wat is zo lees bij anderen maar ook uit eigen ervaring: de maat went echt heel snel en als snel heb je zoiets van: nou het mocht wel wat meer zijn! Dus als er een advies is van hoeveel cc's en het lijkt jou teveel dan zou ik toch erover nadenken om het toch te doen. Mijn pc zegt dat je ongeveer per 150 cc een cup omhoog gaat maargoed, ik denk dat de techniek van plaatsen ook van belang is.

Groetjes!

Merel.

Bedankt voor je reactie Merel, het zal wel lastig blijven tot de operatie denk ik, het is ook niet niks natuurlijk. Ik wil graag een volle C maar de chirurg zei dat het misschien wel een D zou gaan worden en dat heeft me aan het twijfelen gemaakt. Maar zoals jij ook al zegt, ik denk dat ik toch voor de grootste moet gaan, ik zou het ook jammer vinden als ze straks te klein zijn. Ik vind die van jou wel mooi qua grootte, van mij zouden ze dan nog iets groter mogen dus wat dat betreft zou het ook wel uitkomen.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly!

Ik heb zelf afgelopen maandag 295cc anatomisch dual plane gekregen. Net als jij heb ik lang getwijfeld tussen 255cc of 295cc. Ik had 75AA en nu een 75C (voorzover ik nu kan zien, 4 dagen na operatie). Ben achteraf heel blij dat ik voor de grootste maat ben gegaan! Was bang dat het te groot zou worden, maar omdat ik echt van niks kwam, valt dit erg mee.

En zoals je veel leest hier, het went zo snel! Zelfs vind ik het al raar om mijn 'voor' foto's te bekijken.

Heel slim dat je wel nog even een consult hebt vantevoren, ik heb dat ook gedaan en het geeft toch rust om nog even je vragen te kunnen stellen.

Een andere tip van het forum: neem voorbeeld foto's mee van borsten die jij (qua maat en vorm) mooi vind, dat geeft je pc een idee van hoe je het wilt.

Succes met alles!

liefs May

Hoi May,

Ik heb jouw foto's gezien en daar ben ik blij om, heb ik toch een beetje idee wat het inhoudt, die 295 cc dual plane. Van mij zouden ze wel ietsje groter mogen en aangezien ik nog wat meer borst heb nu dan jij denk ik dat ik toch echt voor die 295 moet gaan. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

Ja jammer dat je zo weinig over Viasana leest hier.Ik ben er geweest voor een heroperatie ivm pijn klachten en complicatie links.Wel spijt dat ik de 1ste keer ook niet daar ben geweest maar oke.

Ik had ze eerst achter de spier en nu ervoor.

Met 185 cc anatomisch ben ik van 75 A naar 75 C gegaan.

Ik zal dit weekend mijn album via een pbtje naar je sturen.

Groetjes Tesss

Hoi Tess,

Ja dat vind ik ook jammer, ze hebben het toch druk genoeg, dat is het 'm niet. Ik ben ook erg tevreden over de gesprekken en de mensen, erg vriendelijk en erg kundig lijkt me maar ik moet nog dus kan er verder nog niet echt over oordelen natuurlijk. Lief dat je je album naar me wil sturen, ik ben erg benieuwd!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Toevallig ben ik vandaag ook bij Bauland in Mill op consultatiegesprek geweest. Ik las dat jij vandaag ook nog even langs zou gaan. En ben je er al achter wat je wilt? Het blijft moeilijk, ik kan me voorstellen dat je met die twijfel blijft zitten tot op de dag van de operatie.

Ik ben nog niet zover dat ik definitief een knoop ga doorhakken. Ik laat alles eerst s even rustig bezinken, en kijk in de tussentijd rond op het forum, en neem na mijn vakantie verdere stappen. Hopelijk mijn laatste 'ongemakkelijke' vakantie :rolleyes:

Ben heel benieuwd naar het verdere verloop naar je operatie en van je operatie.

Groetjes,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Toevallig ben ik vandaag ook bij Bauland in Mill op consultatiegesprek geweest. Ik las dat jij vandaag ook nog even langs zou gaan. En ben je er al achter wat je wilt? Het blijft moeilijk, ik kan me voorstellen dat je met die twijfel blijft zitten tot op de dag van de operatie.

Ik ben nog niet zover dat ik definitief een knoop ga doorhakken. Ik laat alles eerst s even rustig bezinken, en kijk in de tussentijd rond op het forum, en neem na mijn vakantie verdere stappen. Hopelijk mijn laatste 'ongemakkelijke' vakantie :rolleyes:

Ben heel benieuwd naar het verdere verloop naar je operatie en van je operatie.

Groetjes,

Kaat

Hoi Kaat,

Wat leuk, nog iemand die bij Bauland op consult is geweest. Hoe laat was je daar? Misschien hebben we elkaar wel gezien? Ik moest er om 13 uur zijn.

Ik ben er inmiddels helemaal uit, had nog wat vragen over de anatomische implantanten maar ben er nu helemaal gerust op. Ook wat betreft de maat ben ik zeker nu, ik heb nog een keer gepast en het is gewoon precies goed, voor zover je dat kunt zien. Bauland zei zelf ook dat het precies bij me past dus dat gaat het worden. Nog 2 weekjes, begint echt op te schieten nou...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.