Ga naar inhoud

Maja: 10 november 2011: Dr. van Engeland: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben Maja 32 jaar en ik heb onlangs besloten om een borstvergroting te laten doen :1bouncingboobs:

Ik ben er al een aantal jaar mee bezig maar iedere keer twijfelde ik weer, nu na mijn 3e en laatste kindje was ik zo klaar met mijn theezakjes dat ik toch heb besloten het te laten doen.

En als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan heb ik het niet in mijn.... nou ja je weet wel :P

Dus op 22 oktober jl. heb ik een consult gehad met dr van Engeland van de Bergman kliniek in Bilthoven, het was een fijn gesprek en omdat ik mezelf al redelijk had ingelezen op diverse fora was het allemaal snel duidelijk, dr van Engeland is een voorstander van anatomisch en dual plane en ik ook dus daar waren we het al snel over eens qua maat wil ik graag op een volle C uitkomen en dat vond dr van Engeland ook een goed idee, het word ergens tussen de 290 en de 320 cc.

Gelukkig kon ik al heel snel terecht, dus 10 november a.s. gaat het gebeuren!

Van de week de papieren gekregen en daar werd ik gevraagd of wij op een varkensmesterij wonen en dat is het geval, ik weet dat ze dan bang zijn voor infectiegevaar maar er stond helaas niet bij wat dan de procedure is, ik heb er overgebeld maar de dame aan de telefoon wist het ook niet en ik word er waarschijnlijk maandag over teruggebeld, hopenlijk kan de operatie wel gewoon doorgaan want dat zou ik wel heel vervelend vinden.

Nou ja we wachten het af, ik vind het super spannend met name omdat ik het niemand in mijn omgeving ga vertellen en ik heel benieuwd ben of mensen het door gaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.