Guest Simsken Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Hallo, Binnen een maand is het zover. Op donderdag 30/07 krijg ik mijn BV 240 cc links en rechts en ook een verlaging van de borstplooi aan 1 kant. Dr. Visser zal de operatie uitvoeren in de Wellnessklinkiek. Kijk er al naar uit, maar het is nog wel een tijdje natuurlijk. Ik heb nu een A dus ik denk op een B uit te komen?? Ik las hier al vanalles over een manier om het aantal cc thuis eens uit te testen met rijst.. Hoe werkt dat juist, heb daar op de consultatie niks over gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Hey Simsken Welkom op het forum! Dat passen met cc's kan je bijv doen door die 240 cc van jou in de vorm van water/rijst/suiker in een boterhamzakje te doen en die dan in je BH te doen. Hou er wel rekening mee, dat op die manier 240cc veel meer lijkt dan wanneer het echt ingebracht is! Ik paste thuis met 300cc, maar had ook voorbeeldfoto's. Thuis met 300cc kwam ik meer dan in de buurt van de foto's, dacht ik, maar bij beide consults kwamen ze op meer uit: de ene zei 400 achter de spier, de ander 350 voor de spier. Aangezien je achter de spier ongeveer 50 cc kwijt bent voor het aangezicht, schatten beide pc's het aantal cc dus prima in, wat mijn voorbeeldfoto's betrof! Ik heb gekozen voor 350 op de spier en ze zien er uit, zoals ik op de foto bij me had Zoek anders zelf ook een voorbeeldfoto: kijk naar de bouw en vorm van de borst en kies iets wat jouw bouw goed benaderd en waarvan jij de borst prachtig vindt! Neem die foto mee en laat hem aan je pc zien! Dan weet deze wat voor beeld jij in je hoofd hebt en kan daar dan een goed aantal cc's voor uitkiezen Succes, Trici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 hoi simsken,ik word donderdag 25 juni door dr visser geholpen. ook in de wellness ik krijg ook 240cc.groetjes dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Hey dydy,Toevallig :-)Bij jou is het bijna zover..'k ben heel erg benieuwd naar wat het uiteindelijke resultaat (qua grootte) bij mij zal zijn..Wat heb jij nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fascia Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Hoi Simsken, Ik ben ondertussen bijna 6 weken po. Heb rechts 245 en links 270cc gekregen. Ik kwam van 75A en heb nu een grote 75C. Ik had 75C sportbeha omdat ze in het begin nog gezwollen zijn. Na een week ben ik een 75B gaan dragen omdat ik vond dat de C niet strak genoeg meer zat, maar na de 2de week was die dan weer te klein! Ik heb ze ook achter de spier gekregen en dan worden ze na enkele weken echt nog wel groter doordat de spier uitrekt. Ben vorige week bh's gaan shoppen en heb echt een 75C nodig. Had gevraagd voor een grote B maar ben nu heel blij dat ze wat groter zijn! Je raakt er zo snel aan gewoon! Heb je al eens geprobeerd met rijst of water? En wat vond je ervan? Ze lijken hiermee wel groter hoor. Groetjes, Fascia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hey, Gisteren was het dan zover, om 6u werd ik in de Wellnesskliniek verwacht. Heel erg blij dat het zo vroeg was! Woon namelijk zo'n uur en een half rijden van Genk dus zo kon ik de files vermijden. Om 3u30 opgestaan en uiteraard was ik dan al heel zenuwachtig Om 5u50 werd ik al door een verpleegster meegenomen om een paar foto's te nemen en documenten ivm allergiën,medicatie, alcoholverbruik,.. in te vullen. Een kwartiertje later, aangekomen op de kamer, moest ik een short aantrekken en een pijnstiller innemen. Dan was het wachten op de verpleegster tot ze me kwam halen. Gelukkig duurde dit niet al te lang want was toch wel zenuwachtig, vooral voor de verdoving. De verdoving viel eigenlijk heel goed mee, herinner me niks meer tot het aankomen in mijn kamer. Had eigenlijk helemaal geen last van pijn. Alleen wat slaperig. Uiteraard heel nieuwsgierig naar het resultaat. Kon niet snel genoeg uit het bed raken om in te spiegel te kijken. Dat ging wel net iets moeilijker dan gedacht. Uiteindelijk heeft een verpleegster me moeten helpen om recht te raken en was best wel duizelig. Eerste reactie: zijn ze niet te groot?! Maar mijn vriend stelde me gerust dat dat niet zo was. De nietjes zien er wel niet echt aantrekkelijk uit Om wat aan de duizeligheid te doen kreeg ik een beschuit met confituur en wat cola. Voelde me onmiddelijk beter. Tegen de middag mocht ik naar huis. Ondertussen eerste dag na de operatie. Deze nacht niet zo veel geslapen maar voel me vandaag wel redelijk goed. Af en toe wat pijn als ik een verkeerde beweging maak, maar niets wat pijnstillers niet kunnen verhelpen. Straks eerste keer onder de douche, hopelijk lukt dat goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamiie-x Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 heey simsken!hoe voel je, je nu?en weet je al ongeveer wat voor cupmaat je hebt?en heb je ze voor of achter de spier?pff ik heb me de eerste dagen echt belabberd gevoeld, ik hoop dat jij je beter voelt als ik hoor!Liefs,Jamie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hey jamie-x, Ik voelde me vanmorgen vrij goed, nu krijg ik wel last in mijn bovenarmen. De linkerborst is het lastigst, soms maakt het zo'n raar geluid als ik me beweeg soort knappend geluid ofzo.. heel raar eigenlijk, maar met men rechterkant heb ik eigenlijk weinig last. De insnede werd via het tepelhof gedaan en achter de spier geplaatst. Geen idee wat voor cupmaat ik nu heb, draag een sportbeha 75B, maar zit eigenlijk vrij krap. Ik hoop echt dat het een B wordt/blijft en dat ze bij het indalen niet groter worden ofzo.. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanna Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hey Simsken,Dat knappend geluid kan lucht of vocht zijn dat in je borst zit. Bij mij was dat eerder een "borrelend" geluid. Niet mee inzitten hoor en als je dat toch doet bel je maar even naar de kliniek, heb ik ook veel gedaan, hihi!Grtjs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 hoi simsken,tof te horen dat het goed met je gaat en maak je maar geen zorgen hoor kleinerworden doen ze niet gauwgroetjes dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hey johanna,Bedankt voor de reactie. Het zou idd wel vocht kunnen zijn want het staat die kant wat gezwollen. Ziet er ook best wel blauw uit zag ik bij het douchen.@dydy: Denk ook niet echt dat ze kleiner zullen worden, maar hoop dat ze niet te groot uitvallen met een bh aan.Ik ben nogal mager en dat zou denk ik niet mooi zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hoi Simsken , ik reageer even omdat ik dezelfde twijfel lees als die ik had : "verdekke , wordt da ni wa groot ?" Normaal dat je zo denkt hoor , ze hangen dan ook net onder je kin 'mega' te wezen omdat je'r voor niet veel had . Wanneer ze indalen en ontzwellen heb je het juiste maatje te pakken . Tegen die tijd ben je ook al wat meer gewend aan de grootte . Dus , niks vrezen , wordt perfect ! Die nietjes zijn idd geen zicht maar eens eruit gaat dat héél vlug vervagen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Hoi Simsken ,ik reageer even omdat ik dezelfde twijfel lees als die ik had : "verdekke , wordt da ni wa groot ?" Normaal dat je zo denkt hoor , ze hangen dan ook net onder je kin 'mega' te wezen omdat je'r voor niet veel had . Wanneer ze indalen en ontzwellen heb je het juiste maatje te pakken . Tegen die tijd ben je ook al wat meer gewend aan de grootte . Dus , niks vrezen , wordt perfect ! Die nietjes zijn idd geen zicht maar eens eruit gaat dat héél vlug vervagen . Hey B-cupje, Bedankt voor de reactie! Ja, de grootte zal wrs wel wennen. De zwelling werd gistren wel erger, dus eventjes nr ziekenhuis gebeld. Maar blijkt volkomen normaal te zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chelsea Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Hallo Simsken,Vind het erg spannend om allemaal te lezen en zal het ook op de voet volgen. Ben erg benieuwd naar de eerste dagen na de operatie vooral omdat ik hier zelf tegenop zie ( mijn b.v. door Dr Visser 24-09-09) gr Chelsea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miranda1983 Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 hoi heb net even je foto's bekekeken.wauw zien er mooi uit.hoop dat de mijne er over 3 weken ook zo uit zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 hoi heb net even je foto's bekekeken.wauw zien er mooi uit.hoop dat de mijne er over 3 weken ook zo uit zienHey Miranda,Bedankt! Ziet er natuurlijk nog wat raar uit met de nietjes é..Maar die mogen er volgende week dinsdag uit, kan al niet wachten :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Basje Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Hoi Simsken , Ik heb net jou "verslag" gelezen en ben blij te horen dat het goed is gegaan. Ik ga zelf 5 november (pas) naar dr Visser voor een bv en ben heel erg benieuwd hoe het bij andere vrouwen is verlopen en geworden ! Ik heb zelf nog geen idee wat ik ga krijgen maar ik hoop op een mooie C (?)... Jij hebt ze via de tepel laten plaatsen las ik; is met mee gevallen of juist niet ? Het lijkt me wel het mooiste qua littekens, denk ik.. Ik lees dat ze bij jou erg mooi zijn geworden; geweldig zeg ! Ik ben benieuwd ! Groetjes, Basje Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 HalloGefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!Wat geweldig dat het goed met je gaat!!!Rust maar uit, en laat je heerlijk verwennen.ps. mag ik je ww?Groetjes Mira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Hey Basje,Ik verkoos zelf eigenlijk incisie onder de borst. Maar Dr Visser verkiest blijkbaar via het tepelhof. Het heeft beiden zn voor en nadeln natuurlijk.Het litteken zal wrs minder groot zijn, maar als ik er nu naar kijk vind ik het toch maar een raar zicht hoor. (nietjes zitten er nog in)Dinsdag mogen die er uit dus kijk er al naar uit.Heb nog niet zoveel foto's maar ik stuur je alvast mijn ww.Groetjes,Simsken Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Hallo Simsken,Heb net je foto's gezien, ziet er al goed uit zeg!!Alleen die nietjes zien er eng uit...(ik krijg dat ook) Hoe voelt dat nu aan, doet dat pijn, of voel je daar nu niets van?Doe maar rustig aan!!groetjes Mira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Hey Mira, Van de nietjes voel ik niet veel, doet nu nog geen pijn. Mss dat het eruithalen wel pijn doet Maar dat weet 'k nu nog niet, gaan er pas dinsdag uit. Gr Simsken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 hoi simskenMaak je maar geen zorgen de nietjes eruit halen voel je bijna niet een paar kleine prikjes das allles.groetjes dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Hey dydy,Bedankt voor de reactie! Gelukkig maar, had er wel wat schrik voor omdat het toch wel een gevoelige plaats is hé :-)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Hallo Gelukig dat de nietjes geen pijn doen, ziet er alleen een beetje eng uit! Heb jij meteen een sportbh aan moeten doen? Omdat Dr. Visser tegen mij zei neem maar n sportbh mee.. Want ik weet eigenlijk niet zo goed wele maat ik dan moet nemen. Groetjes Mira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simsken Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Hey Mira,Dr Visser vroeg me een sportbh maat B mee te nemen. Die heb ik na de operatie dan ook meteen aangedaan (met behulp van de verpleegster ;-)).Maar vond het ook best verwarrend want op de nazorgbrief die ik meekreeg staat nl. "De eerste dagen raden wij u aan om geen bh te dragen. Na een 4tal dagen mag u een sportbh dragen.."Heb de sportbh toch maar aangedaan.Simsken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts