Ga naar inhoud

Miss_boobies : 7 november 2011 Dr. Malfeyt : Reinhart Kliniek: Maastricht


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen aan jullie.

Ik ben Miss_boobies en ben 25jaar , ik ben 1,61 cm en weeg 65 kilo. Mijn cup maat is op dit moment 75a.

Op 7nov. Is het dan eindelijk zover voor mijn bv. Ik ben zo erg nerveus dat het eindelijk gaat gebeuren ,maar zit constant te denken als ik niet te weinig cc krijg.

Ik krijg 400 cc ( volle c ) , maar ik tweifel als ik geen spijt krijg als ik geen 450 cc neem.(kleine d)

Wat vinden jullie hiervan???????

En waren jullie ook zo nerveus voor de operatie.

Mijn pc is dr.malfeyt van de reinhart kliniek in maastricht, toen ik op consult was had ik een heel tevreden gevoel en vertrouwd.

Hele fijne verpleegkundige ook, dus dat zit wel goed.

Nou ik hou jullie wel op de hoogte,

P.s dit is wel een fijne site zeg!!!!!

Groetjes M_B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat je met 450cc op een E gaat uitkomen, maar prothese borsten zien er kleiner uit dan natuurlijke borsten dus als je op een D voor het zicht wil gaan, zou ik voor de 450cc gaan, als je echt voor de D cup wil gaan dan zou ik voor de 400cc kiezen. Maar het valt echt bij iedereen anders dus ik kan het je ook niet met zekerheid zeggen.

Succes met je keuze.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Miss_Boobies!

Ik had ook al gereageerd op jouw profiel.

Ik had een kleine A (cup70A) en heb met 450cc nu maat 70F :rolleyes: .

Van strapless bh maat 75E.

Moeilijk kiezen he?

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai janine,hahahaha

Ja ik vind het ook erg moelijk,woow ja ik heb ook 75A, ma ik wil wel voor en kleine d gaan dus denk dat het dan wel 400 cc gaat worden..... maja ik heb nog 8 dagen de tijd om definietief te beslissen.......

Sorry dat ik niet je berichtje heb gelezen op mijn profiel, maar moet nog alles even uitproberen hahahaha.....

Ma jij heb je bv 1 okt. Gekregen he??? Hoe heb je de tijd erna ervaren??

En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Miss_Boobies

Het is mij 100% meegevallen!!!

Maar ik had me dan ook op het ergste voorbereid!

Ik vond de pijn etc goed te doen, heb weinig last gehad!!!

Je voelt wel spierpijn enzo, bij overeind komen etc, maar dat is het dan ook wel!

Heb wel veeeeeeel geslapen vooral de eerste week, komt vast door de narcose.

Maar das voor het herstel alleen maar fijn toch?..

Heb in ieder geval geen slapeloze nachten gehad, ik was zo moe dat rechtop slapen ook geen probleem was :lol: .

Nou nog even aftellen, dan heb jij ze ook!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Het gaat nu opschieten he. Ik wens je echt veel succes met de laatste dagen aftellen en dan kan je genieten van je nieuwe boobs.

Liefs,

Cindy

Nog 5 DAGEN......pffff spannend!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Miss_Boobies

lekker relaxen en op naar de ok ...............bijna ben je aan de beurt.

ik denk dat 400 cc mooi is je komt van helemaal niks he.

er moet ook plaats voor zijn meiske.

ik ben benieuwd wat het worden gaat.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh spannend he! Nog eventjes en dan is het zover!

Twijfel je nog over je cc's? Gewoon aangeven hè, nooit met spijt achteraf lopen van "had ik maar"!

Doe het rustig aan, en ga je niet onnodig zenuwachtig maken ;)

Ik ga maandag voor de 3e keer onder narcose dus ik weet al wat het is, en kan je daarom zeggen : geen zorgen, het is niet eng, het is niet raar..je merkt het echt niet. JE valt zonder dat je het echt in de gaten hebt in slaap, voelt echt heeeeeeeel gewoon en echt niet eng!

Ik ben de vorige keer lachen en al grapjes makend in slaap gevallen.

Zet hem op, you can do it!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Janine,

Je twijvelt nog steeds tussen 400 en 450 he?

Kies dan aub voor de 450cc! Overleg met je pc en als het mogelijk is altijd de 450cc kiezen!'

Ze zeggen ook dat bij dual plane 50cc verdwijnt achter de spier.

Je krijgt er zeker geen spijt van dat je voor de grootste kiest, andersom waarschijnlijk wel....Omdat je nu al zo in dubio zit.

Doorhakken die knoop! Je wilt het graag in 1keer goed doen tenslotte!

Je laatste weekend met kleine tietjes!!!!!!

Veel liefs Miss_Boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Nou daar ben ik dan weer he ... sorry dat ik dagen niks van me heb laten horen. Maaar ik HEB BOOBIESSSSSS........... :136:

Ik heb zo'n erge pijn gehad. en vooral giater met de drains eruit halen.Nu is het ook nog eens ik word harstikke ziek van een narcose, en ja hoor dat was nu ook weer het geval.

Ik kan nu namelijk ook weer niet slapen want ze staan zo op spanning het is net als ze ontploffen.. is dat normaal????????? :blink:

Nou maar dedag zelf ......

Ik was er om half 8 en kon om 8 uur al de ok op.... Moest me natuurlijk nog omkleden en dr.malfeyt kwam om nog wat foto's te maken.

Toen kreeg ik een infuus in en was zo in dromenland..... Toen ik eenmaaal wakker word had ik eerst zoiets van hmm waar zijn ze hahahaha maja dooor verband en zo zie je dat natuurlijk niet...

Ik heb gekregen : 450 cc :1big_boobs:

En nu is het afwachten tot ik me beter voel he ,

ik ga zkrr ook foto's plaatsen maar dames gun me nog ffkes de tijd want ik vind het heel akelig als de bh uit gaat :wacko:

maar ze komen zowiezo dat beloof ik jullie...........

groetjes Miss_Boobies :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag van me nieuwe Boobies........ :101:

DaG 1:

Vanmorgen heel vroeg al wakker 6.00 uur.... :huh: want we moesten om 7.30 in maastricht zijn.

Ik had van het weekend wel alles al opgeruimd,maar toch nog even de laatste ronde en dan konden we gaan.

We stonden ook nog in de file en ik me natuurlijk al zorgen maken maar we waren 10 min. te laat en was gelukkig geen probleem.

Ik werd erg lief en vriendelijk ontvangen en werd na me kamer gebracht , me vriend(bijna man haha) mocht natuurlijk mee.

Ik kreeg een ok hempje en een heel mooi mutsje en dat mocht ik aan doen.Ik kreeg meteen 2 paracetamols voor erna.

Daarna mocht ik afscheid nemen en al mee na de ok, kreeg een infuus in en dr.malfeyt kwam ook nog eventjes alles doornemen.En er werden ook foto's gemaakt.

Toen op naar de ok, en stonden me allemaal mensen op te w8te en ze waren ook erg vriendelijk.Ik kreeg een kapje op en opeens was ik weg hahaha.....

Ik ging om 08.10 uur ok binnen en werd wakker om ........(wat ik niet weet ) ik weet wel dat ik wat aan het mompelen was dat ik het heel erg koud had en pijn en opeens was ik weer weg.Opeens was ik wat helderder wakker en toen d8 ik ff onder de deken kijken, en ik keek en d8 ,uhhhh waar zijn ze??? hahaha maarr khad zon strakke bh aan.

Toen zag ik ook dat het 12.30 uur was en om 13.00 uur hebben ze me na de kamer gebracht. Mijn liefje zat er nog steeds op me te w8te en vroeg aan me hoe het was , ik wou zeggen ok en opeens moest ik heel erg spugen...... :mad::102:

Hoe wat was ik toch misselijk ............. ze hebben me steeds ook vanalles gegeven voor de misselijkheid maar niets hielp. Toen het eenmaal 17.00 uur was kreeg ik er genoeg van ik had zoiets misselijk zijn kan ik thuis ook zijn he .... Ik kreeg toen nog een antibiotica en toen gingen de zustertjes me aankleden...Nou WAT EEN PIJN!!!!!!!!!!!!! Ze hebben me na de auto gebracht en er ingezet zodat ik perfect zat en niet misselijk zou worden.

De weg na huis ging op zich wel goed, ik had een hele fiijne houding, en me sjatje reed erg voorzichtig in de bochten en op de drempels...

Toen we thuis kwamen moest ik natuurlijk ook weer uit die auto komen hahahaha dat was ook weer een hel..... Maar ben er goed uitgekomen.Toen ben ik zelf met de drains erin na binnen gelopen aan de hand van me tante.Toen heeft ze me op de bank gelegt met 2 kussens in de rug .

Natuurlijk kwam me dochtertje meteen kijken en ze schrok van de drains maar gelukkig was ze er snel aan gewend. Verder zijn er ook nog wat mensen gekomen, maar heb ik niet veel van meegkregen want ik was en nog vol op de morfine en ik kon heel slecht praten en ademhalen(druk op de borst)

Iedereen weg heeft me sjatje me medicijnen gegeven en ben gaan slapen, toen heb ik geslapen tot 02.00 s'nachts zo ongeveer en heb ik weer medicijnen gekregen maar kon niet meer slapen , toen heb ik maar wat tv gekeken.

Dag 2:

Heel erg veel pijn , en ik had vandaag alleen maar de gedachten waarom heb ik dit gedaan????????????? :102:

Heb ook de hele middag vol op de medicijnen geslapen en kon nog steeds niet eten vandaag , want was nog erg misselijk.

En zodra ik iets binnen kreeg moest ik ook meteen weer spugen :mad:

Die nacht ook maar helft geslapen en weer tv gekeken....

Dag 3:

Vanmorgen wakker geworden viel het een beetje mee met de pijn, ik had wel erg last van de drains.

De hele dag door eigenlijk , ik heb ook nog met de kliniek gebeld omdat ik het idee had dat 1 drain lost was gegaan maar dat kon niet want die zaten met een hechting vast,dus dat was weer een zorg minder.

Morgen mogen ze eindelijk eruit ,hopelijk doet het wel niet zon pijn.Want ik heb al heel erg veel pijn nu .. maja hier heb ik zelf om gevraagd...

Ook deze nacht weer slecht geslapen, vaak wakker en niet meer kunnen slapen.

Dag 4:

Yaah vandaag mogen eindelijk de drains eruit, hopelijk zal dat wel een opluchting zijn.Ik moest er om 09.45 zijn dus lekker op tijd.

Dr.Malfeyt was er ook bij hij ging eerst even de bh los maken en ernaa kijken , hij vond de linkerkant nog erg opgezwollen en dacht dat er nog vocht bij zat, dus moest hij met een spuitje de drain leeg spuiten ..brrrr... vies gevoel was dat. Gelukkig waren ze wel vochtvrij en konden de drains eruit, dat deden twee zustertjes allebei 1 kant ze telden tot 3 en toen moest heel diep uitblazen en dan zouden hun trekken... AAAUUUUUUUWWWWWWWWWWWWW maja ze zijn eruit :huh:

Toen kwam dr. malfeyt nog eens kijken en zei dat ik volgende week donderdag nog eens op controle moet komen en dan de week erna gaan we de hechtingen eruit halen.Hij zei ook dat dit de vorm nog lang niet zal zijn ,maar dat het zich nog allemaal moet gaan uitrekken.Maar voor de rest zag het er netjes uit!!!

Ik ben toen ook na huis gegaan en weer lekker de hele dag gelegen , die nacht had ik iets verschrikkelijks meegemaakt ik werd wakker om 24.00uur helemaal huilend en me liefje kwam na me toe om te kijken wat er aan de hand was (ik slaap verlopig nog alleen,hij is bang dat hij me raakt) ik d8 dat ze uit elkaar zouden spatten zo voelden het.Ik wist absoluut niet wat er met me ging gebeuren.Hij heeft me toen medicijnen gegeven en ben ik recht op gaan zitten en durfde niet meer te gaan liggen,gelukkig een uurtje later gingen de medicijnen werken.

Dag 5:

Vandaag gaat alles wel prima,wel nog erg gespannen allemaal.Maar ik weet nu dat dat ook weer minder gaat worden.Ik heb een bh van het ziekenhuis gekregen, en die wou iki vandaag eigenlijk gaan vervangen voor een nieuwe stevige sportbh.Ik na de winkel samen met me nicht en uitgelegt wat ik nodig had .En ze kwamen meteen met iets aan.Ik die gepast en het een 75D WOOOOOOOOOOOW :126::126::126:

Ze hadden me die ook aangelaten omdat die op dat moment wel lekker zat , eenmaal onderweg na huis vond ik het niet meer fijn zitten , die van het ziekenhuis is toch nog wat steviger ik had echt het idee bij die nieuwe dat ze af zouden vallen of zo hahaha had ze ook hele tijd vast.

Dus heeft mijn moeder die oude snel even uitgewassen en kon ik die weer aan doen en was meteen weer vertrouwd....

nu lekker op de bank want ben erg moe...........

nou meiden vervolg komt...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6 :

Vandaag ging het opzich wel lekker , een hele goeie nacht gehad (voor het eerst weer)

Ben met me dcohtertje na sinterklaas geweest , wel natuurlijk de hele tijd op een stoel gezeten en niks gedaan. hahaha

En toen ik thuis was ik ook kapot moe alleen al van de drukte om me heen denk ik (met medicijnen op)..........

Maar ja nu lig ik gewoon weer lekker op de bank, om te rusten.

Ik kijk ook iedere dag even na de boobies en het is net alsof ze iedere dag mooier uitzien, ze zijn wel nog opgezwollen want dat voel je erg maar dat is ook eigenlijk het enigste.

Dus hopelijk gaat die druk ook snel over...

word vervolgd...........

XxxxX :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss_Boobies,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

Je herstel loopt niet zo lekker lees ik maar je hebt de eerste week er al weer bijna opzitten!

Nog even doorzetten en je voelt je zo weer de oude :)

Sterkte!

Groetjes

Dank je ....... Ja ik maak me ook niet druk om het herstel want wat ik nu voel is niks na wat ik de eerste 3 dagen heb gevoeld.... Ik denk dat het gewoon wennen is aan die druk...

Komt goed....

xxxx

Mooi verslag meis, leuk om ff bij te lezen hoe het met je gaat. Wauw, een D-cup! :1bouncingboobs: Ik ben benieuwd hoe het is geworden. Heb je ook foto's?

Slaap lekker voor straks. :54:

Thanks... Ja foto's gaan komen......

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.