Ga naar inhoud

Verwarring over wat het aantal cc uiteindelijk vergroot, please advise me!


Aanbevolen berichten

Nu de dag steeds dichter bij komt heb ik ineens veel behoefte om elke dag wel twee of drie keer op dit forum te kijken,

Ik heb last van zoveel emoties die over me heen komen,

Doe ik hier wel goed aan,

Worden ze niet te groot?

Hoe gaat mijn omgeving reageren...

Hoe gaat mijn lichaam eruit zien als ik ooit zwanger wordt.

Krijg ik mijn buikje er nog af voor de zomer zodat het beeld precies zo is als waar ik voor ga (i know een stom streven, maar de waarheid verteld, dat is mijn ideaal beeld, als ik het nu niet doe wanneer dan wel?!)

Hoe erg gaat de pijn zijn,

Wat nou als er complicaties zijn,

Ga ik wel goed herstellen...

O my god, zoveel dingen in mijn hoofd zoveel twijfels, het gevoel alsof alleen mijn vriend en mijn beste vriendin en mijn zus me serieus nemen.

Mn moeder neemt me nauwelijks serieus en zegt, het valt toch wel allemaal mee en zo'n grote ingreep is het nou ook weer niet.... Ze is super lief begrijp me niet verkeerd maar zij gaat er vanuit dat ik mnet kerst vrolijk op de bank kom zitten alsof er niks aan de hand is.

Het zweet breekt me uit nu ik dit typ. en o jee wat een situaties ik me wel niet in me hoofd haal.

Mijn grootste angst is dat ik een dag van te voren helemaal doordraai en het niet meer durf, alles al betaald en ik wil dit al zo lang maar ik ben een held op sokken laten we het daar maar op houden.

De gedachte dat als ik na twee weken weer aan het werk moet dat het nog niet kan...

Ik heb best zwaar werk waar veel getild moet worden...

Pfff. en stoppen met roken ho maar! en op n streef gewicht zijn voor de operatie ook niet!

Sorry maar ik moest het gewoon even van me afschrijven denk ik.

Ik wil nog maar eens benadrukken dat ik dit forum super vind, en dat het met helpt!!!

Helll.... na vannacht nog 4 daagjes wachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

veel succes dinsdag ik word morgen voorzien van lift+implantaten anatomisch achter de spier tussen de 300cc/360// en een bwc dus gaat pittig worden moet om 7"00 aanwezig zijn spannend, kriebels gieren door mijn lichaam jij nog 1 dagje...ook spannend hoor veel sterkte met je herstel

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel succes overmorgen, en wat ik je nog even zeggen wil:

Wat je chirurg heeft gedaan is idd de juiste oplossing: je BLIND laten passen.

Vele dames zeggen welke cupmaat ze willen, maar hebben er helaas geen idee van wat dit inhoud.

Ikzelf heb 3 passessies genomen voor ik een besluit heb genomen.

Ik wou oorspronkelijk ook voor een B gaan, maar zal nu zeker een volle C hebben.

Hoe heb ik dan gepast en wat raad ik ook andere dames aan:

Neem kledij mij die het het liefste draagt, zomerkledij, winter, losjes, strak, met strepen.... en pas zeker ook met kledij aan.

Velen zitten te kijken naar een opgevulde BH, terwijl je figuur er ook goed moet uitzien met kledij, want die heb je tenslotte toch het meest aan nietwaar ?

Heb dus vertouwen in je blinde passessie, het komt zeker goed, je hebt gekozen naargelang je uiterlijk en wat je zelf het mooist vindt, niet op cupmaat, en dit is wat telt!!!

Toy, toy, toy voor overmorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo even een korte update, ik ben gisteren om 8 uur 's ochtends geopereerd.

Wat zijn ze groot?!!! wel even wennen hoor.

Pijn valt mee!

De eerste halve dag was super fijn , ik kon steeds heerlijk slapen van de narcose, daarna werdt het minder,

vannacht veel pijn in mn rug gehad en kon mezelf niet bewegen, super vervelend.

Vandaag wat kortademig en af en toe misselijk, maar hé als dit het is, prima!

Ik heb een hele lieve vriend die goed voor me zorgt dus ik red me wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op dag 3 en voel me prima! ik kan alweer zelf opstaan, naar de wc en heb gister voor het eerst gedouched, maar kan mn haar niet wassen hahah.

Dus voel me nu net een zwerver met een vet bossie op mn hoofd!

Nu lekker aan het niksen.

Tot zover

!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Beetje gelijkaardig als wat ik had: 265 achter en kwam uit op een d, maar t ziet er zo groot niet uit hoor! Het volume raak je snel gewend hoor!

Fijn dat alles zo vlotjes verloopt, niet te veel doen ook he want achteraf bekoop je dat hoor, trust me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe boobs.

Ik hoop dat je na 2 weken je werk kan hervatten.

Ik ben op 4 januari aan de beurt, en heb dan 12 dagen verlof.

Ik heb niet echt zwaar werk, maar moet toch regelmatig iets optillen, en wel heel veel mijn armen vooruit strekken.

In een ander topic hier las ik dat je de armen 6 weken niet mag gebruiken, i.v.m draaien van de prothese.

Ga dit es navragen bij mijn pc.

Die zei dat ik na 3 dagen alweer mag gaan werken, maar dit zag ik zelf niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Baileysker,

Ik hoop ook dat twee weken genoeg is,

Je hebt ook je band om he om het draaien van de protheses te verkomen.

Er gaan heel veel verschillende verhalen de ronde,

Ik ga gewoon uit van het geen dat mijn PC mij verteld.

En dat is:

1 week je Band om, niet te strak, het mag niet knellen.

3 weken je bh dag en nacht aan, daarna drie weken alleen snachts.

Ik heb een beurs in Januari waar ik een jurk aan moet en ik heb dit overlegd met mijn PC, en hijgaf aan dan doe je voor die vier dagen gewoon een nette bh aan, dat kan geen kwaad.

En met je armen naast je lichaam houden heb ik ook gelezen maar dat is mij niet verteld dus ik luister gewoon naar mijn lichaam.

Het herstel gaat erg goed, en het valt echt mee hoor!! Ik heb twee dagen echt rug pijn gehad en een soort van ribpijn maar verder,,, ja je bent beperkt en je kan niet alleen omhoog komen maar goed ik heb daar een heel lief vriendje voor.

Ik vind douchen nog wel eng, ineens hangen ze los. heel raar gevoel.

Die van mij wegen in totaal 700 gram dus das ineens een gewicht aan je buste.

In het boekje staat idd dat je na drie dagen weer mag werken maar dat zou ik je zekerr niet aanraden hoor!

Twee weken minimaal!

Als je nog vragen hebt, i'm here to help!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt mer voor de info,

Wat betreft die beurs,

Je mag dan al 4 dagen een gewone bh aandoen.

Ik heb net 1 maand na de PO een trouwfeest, dan zou ik in principe voor die ene avond ook een gewone bh mogen dragen?

Van die band heeft mijn pc eigenlijk niets gezegd.

Heeft gezegd dat ik de eerste week ingetaped wordt, en daarna een sportbh dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou over die sportbeha, ben gisteren langs de Hema gepasseerd.

Heb ik de sportbeha's bekeken, met voorsluiting hadden ze daar niet.

Maar mijn ventje zal me wel helpen, heeft enkele dagen verlof genomen daarvoor.

Heb er me al 2 meegenomen, kon niet wachten.

Qua maat dus eigenlijk een gok, de omtrek heb ik wat breder genomen, dus 80, en heb normaal 75.

En van cup een C genomen.

Mag ze binnen 30 dagen nog gaan omruilen of mijn centen terugvragen, dus da is al een hele goede service.

Weet jij een winkel waar ze die sportbh met voorsluiting hebben?

Mijn pc is Dr. Dedoncker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn bh bij de Bergmann kliniek gekocht voor 50 euro.

Heel goed dat je een maaat groter hebt gedaan!!

Misschien verkoopt jou kliniek ze zelf ook wel? anders even op ingternet bestellen

http://www.underfashion.nl/sportbehas/?soort_artikel=sportbeha%20voorsluiting&gclid=CKLb177ymq0CFdEj3god11rFnA

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=met-voorsluiting ik heb de stabilizer speciaal voor na de operatie, op deze site kun je de bh kopen.

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.