Ga naar inhoud

Verwarring over wat het aantal cc uiteindelijk vergroot, please advise me!


Aanbevolen berichten

Heej Dames,

20 December is het voor mij zover, Prof. Dr van der Lei. Bergman kliniek Heerenveen.

Ik ben 26, 1.69meter. Nu 80B (OMTREK 77CM)

Ik wordt de 20ste geopereerd op de Dual Plane methode (Achter de borstspier)

NU MIJN VRAAG:

Hoeveel cc moet ik kiezen om op een Volle C of een kleine D uit te komen??

Ik lees veel topics en weet het nu niet meer.

Had jij ook 80B, dan wil ik heel graag van jou weten wat ik moet doen? Of heb je foto's voor me om te laten laten zien hoeveel cc jij hebt toegevoegd en welk resultaat je daarmee bereikt hebt, please show me!

Alvast bedankt! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Dames,

20 December is het voor mij zover, Prof. Dr van der Lei. Bergman kliniek Heerenveen.

Ik ben 26, 1.69meter. Nu 80B (OMTREK 77CM)

Ik wordt de 20ste geopereerd op de Dual Plane methode (Achter de borstspier)

NU MIJN VRAAG:

Hoeveel cc moet ik kiezen om op een Volle C of een kleine D uit te komen??

Ik lees veel topics en weet het nu niet meer.

Had jij ook 80B, dan wil ik heel graag van jou weten wat ik moet doen? Of heb je foto's voor me om te laten laten zien hoeveel cc jij hebt toegevoegd en welk resultaat je daarmee bereikt hebt, please show me!

Alvast bedankt! :136:

Hoi,

Wat leuk dat je voor een BV gaat! :1bouncingboobs:

Meid, ik kan je 1 ding vertellen, niemand hier die jou kan vertellen op welke maat je gaat uitkomen. Alleen je PC kan wel een beetje een indicatie geven van wat je ongeveer nodig zal hebben. Ieder lichaam reageert zo anders op het geplaatste volume!

Op dit forum zijn daar talloze voorbeelden van.

Ik heb vooral gevoeld welke pasprothesen ik goed vond voelen en dat bleek de 240 CC.

Nou, ik dacht, dan kom ik op een C uit....hahahahaha, dat werd 70E (ziet eruit als C/D ongeveer).

Kijk, de maat vind ik heel gaaf klinken, maar uiteindelijk hebben de pasprothesen bij mij echt de doorslag gegeven. Het gevoel komt vrijwel exact overeen qua grootte en daarom ben ik supertevreden.

Dus mijn advies: VOELEN!!!! (anders word je helemaal kierewiet...)

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! ik weeg 68 kilo, ben 1.70 lang, onderwijdte voor de operatie 82 cm (dus iets dikker dan jij) en bovenwijdte 96 cm.

Ik droeg meestal 85b omdat ik nogal gevoelig huidje heb, maar 80b paste ook hoor!

Ik heb 310 cc rond, medium profile op de spier gekregen, ik draag nu een 80E, maar laat je niet misleiden door die E hoor, het ziet er echt uit als een D!!!

mijn maten zijn nu 82 onder en 102 boven, mijn heupmaat komt precies overeen met mijn bovenwijdte.

In principe is het vaak zo dat als je slank bent je sneller een grotere cup krijgt met minder cc's , tenminste dat is wat ik veel lees hier, en ik denk wel dat het klopt, als

je geen vetjes hebt vallen de cc 's er niet onder weg.....

Het is heel erg moeilijk om van te voren te bepalen hoeveel cc's , ik streefde naar volleC of kleine D, het eerste advies kwa cc's was 245 of 275 en uiteindelijk ben ik voor 310 gegaan.

Daar ben ik nu heel blij mee want stiekum kreeg ik in de loop der tijd steeds meer behoefte aan een D ! Bovendien wen je heel snel aan je grotere borsten, ik vond ze eerst echt groot en nu best normaal......

Hou er rekening mee dat een natuurlijke borst in D cup groter is dan een borst door de pc gemaakt in D cup!!! dat is echt waar hoor.

Ik geef steeds hetzelfde voorbeeld om het duidelijk te maken maar< mijn zus heeft 75E van moeder natuur gekregen en ik heb 80E van de pc gekregen... en mijn borsten zijn echt behoorlijk kleiner!!!

Ik zou bij twijffel voor wat cc's meer gaan, en ik heb dat ook veel gelezen van andere meiden hier!!

het is en blijft moeilijk in te schatten, het valt bij iedereen weer anders uit,

Heel veel succes!! JOLLY :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben nu vooral met zakjes rijst aan het ''oefenen'' Ik denk dat ik me het beste voel bij 275 cc maar hoe meer ik erover nadenk hoe mooier ik grotere borsten vind...

Eerst maar even op mijn streefgewicht uitkomen, hoewel dat erg moeilijk is maar ben nu 63 kg en wil graag naar 60 kg. Dan kan ik pas echt goed vergelijken wat bij mijn lichaam past.

Ik lees ook dat het een groot verschil maakt als je de silicoon onder de borstspier laat plaatsen of bovenop.... Ik doe onder, de Dual plane methode.

Ik ben trouws wel super bang voor de operatie, ik ben nog nooit geopereerd en ben een heel groot mietje! Hoe was die van jou? eng? en heb je veel pijn gehad nadien?

Nogmaals bedankt voor je reactie

x margriet

Hoi,

Wat leuk dat je voor een BV gaat! :1bouncingboobs:

Meid, ik kan je 1 ding vertellen, niemand hier die jou kan vertellen op welke maat je gaat uitkomen. Alleen je PC kan wel een beetje een indicatie geven van wat je ongeveer nodig zal hebben. Ieder lichaam reageert zo anders op het geplaatste volume!

Op dit forum zijn daar talloze voorbeelden van.

Ik heb vooral gevoeld welke pasprothesen ik goed vond voelen en dat bleek de 240 CC.

Nou, ik dacht, dan kom ik op een C uit....hahahahaha, dat werd 70E (ziet eruit als C/D ongeveer).

Kijk, de maat vind ik heel gaaf klinken, maar uiteindelijk hebben de pasprothesen bij mij echt de doorslag gegeven. Het gevoel komt vrijwel exact overeen qua grootte en daarom ben ik supertevreden.

Dus mijn advies: VOELEN!!!! (anders word je helemaal kierewiet...)

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bedankt voor je reactie!

Ik denk dat wij twee erg vergelijkbaar zijn kwa maten/figuur.

Heb jij misschien ook foto's die ik mag zien?

Alleen jij hebt de prothese op de spier he? ik krijg hem op de Dual plane methode, Ik vraag me af hoeveel verschil dat maakt?

Weet jij dat?

x Margriet

HOI!! ik weeg 68 kilo, ben 1.70 lang, onderwijdte voor de operatie 82 cm (dus iets dikker dan jij) en bovenwijdte 96 cm.

Ik droeg meestal 85b omdat ik nogal gevoelig huidje heb, maar 80b paste ook hoor!

Ik heb 310 cc rond, medium profile op de spier gekregen, ik draag nu een 80E, maar laat je niet misleiden door die E hoor, het ziet er echt uit als een D!!!

mijn maten zijn nu 82 onder en 102 boven, mijn heupmaat komt precies overeen met mijn bovenwijdte.

In principe is het vaak zo dat als je slank bent je sneller een grotere cup krijgt met minder cc's , tenminste dat is wat ik veel lees hier, en ik denk wel dat het klopt, als

je geen vetjes hebt vallen de cc 's er niet onder weg.....

Het is heel erg moeilijk om van te voren te bepalen hoeveel cc's , ik streefde naar volleC of kleine D, het eerste advies kwa cc's was 245 of 275 en uiteindelijk ben ik voor 310 gegaan.

Daar ben ik nu heel blij mee want stiekum kreeg ik in de loop der tijd steeds meer behoefte aan een D ! Bovendien wen je heel snel aan je grotere borsten, ik vond ze eerst echt groot en nu best normaal......

Hou er rekening mee dat een natuurlijke borst in D cup groter is dan een borst door de pc gemaakt in D cup!!! dat is echt waar hoor.

Ik geef steeds hetzelfde voorbeeld om het duidelijk te maken maar< mijn zus heeft 75E van moeder natuur gekregen en ik heb 80E van de pc gekregen... en mijn borsten zijn echt behoorlijk kleiner!!!

Ik zou bij twijffel voor wat cc's meer gaan, en ik heb dat ook veel gelezen van andere meiden hier!!

het is en blijft moeilijk in te schatten, het valt bij iedereen weer anders uit,

Heel veel succes!! JOLLY :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1,75 en weeg iets van 65 kilo.voor de operatie 64 whahaha

Ik heb 450 rond op de spier gekregen en draag 75F....mijn omtrek is ook 77.

Ik dacht dat ik altijd 80B had(voor de operatie maar na na meten na de operatie in de lingerie winkel is dat dus 77 cm.

Het ziet er bij mij ook echt niet uit als een echte F vind ik ze passen goed bij me lichaam.

Ik zou eerst voor 350-375cc geen mar na passen met rijst vond ik groter mooier!Dus ben ik weer terug gegaan naar me arts om groter te bespreken!!

Ik was ook nooit geopereerd en heb een angst stoornis.Mijn grootste angesten waren narcose en flauwvallen.

Maar ik heb het toch gedaan,en achteraf denk ik waar heb ik me in hemelsnaam druk over gemaakt!

Het is me echt reuze mee gevallen.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik krijg 7 nov. Me bv. Ik ben 1,61cm en weeg 64kilo, en kheb nu 75A.

Ik zou eigenlijk voor 400 cc gaan voor een mooie D, ma als ik jullie verhalen allemaal hoor denk ik toch echt dat ik voor 450 wil gaan....

Kan ik daarmee w8te tot volgende week of moet ik dat echt nu doorgeven?????

En sliepen jullie ook zo slecht voor de operatie ,ik kom niet in slaap en ben heel erg onrustig....

Groetjes Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bedankt voor de geruststelling!

Ik ben namelijk echt echt bang voor het moment voor dat ze me in slaap brengen...

Ik lees alleen wel dat jij de prothese op de spier hebt, ik krijg hem onder de spier..

Wat ik een beetje lees links en rechts is dat dit wel pijnlijker is... maar ik heb geen idee, hoe erg de pijn is van zo'n operatie.. wat zou jij zeggen, schaal 1 op 10?

I dont know, i'm just scared i guess.

Maarrr ik heb de afspraak al wel gemaakt voor de operatie, lekker een week voor kerst zodat niemand het door heeft!

Hoef 1 Januari pas weer aan het werk.

Is twee week rust voldoende? Wanneer was bij jou de pijn een beetje voorbij?

Thnx

x Margriet

ik ben 1,75 en weeg iets van 65 kilo.voor de operatie 64 whahaha

Ik heb 450 rond op de spier gekregen en draag 75F....mijn omtrek is ook 77.

Ik dacht dat ik altijd 80B had(voor de operatie maar na na meten na de operatie in de lingerie winkel is dat dus 77 cm.

Het ziet er bij mij ook echt niet uit als een echte F vind ik ze passen goed bij me lichaam.

Ik zou eerst voor 350-375cc geen mar na passen met rijst vond ik groter mooier!Dus ben ik weer terug gegaan naar me arts om groter te bespreken!!

Ik was ook nooit geopereerd en heb een angst stoornis.Mijn grootste angesten waren narcose en flauwvallen.

Maar ik heb het toch gedaan,en achteraf denk ik waar heb ik me in hemelsnaam druk over gemaakt!

Het is me echt reuze mee gevallen.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Janine,

Ik zou het nu alvast doorgeven!!

Straks hebben ze hem niet klaarliggen ofzo.

Hangt ook van je pc af, want bij mij is het vlak voor de ok pas afgesproken!

Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Heb hier vaker gehoord dat degene op het laatste moment niet meer cc kon krijgen. Bijv bij Juud is dit ook gebeurd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Janine,

Krijg je op de spier of Dual Plane?

Ik zelf ben bang dat ik te veel cc laat inbrengen, dus ik ga (denk ik) voor 280 cc en hoop daar mee een anderhalf cup te groeien als ik hem achter de spier laat inzetten.

Ik denk dat je vooral al je twijfels moet bespreken met je arts of beauty coach, daar zijn ze voor toch?

het is wel je lichaam,

succes!

x margriet

Hallo allemaal,

Ik krijg 7 nov. Me bv. Ik ben 1,61cm en weeg 64kilo, en kheb nu 75A.

Ik zou eigenlijk voor 400 cc gaan voor een mooie D, ma als ik jullie verhalen allemaal hoor denk ik toch echt dat ik voor 450 wil gaan....

Kan ik daarmee w8te tot volgende week of moet ik dat echt nu doorgeven?????

En sliepen jullie ook zo slecht voor de operatie ,ik kom niet in slaap en ben heel erg onrustig....

Groetjes Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Bij iedereen valt het cc's anders uit en dit moet je gewoon aan je arts over laten ;)

Ik heb met 325 cc rond dual-plane een 70E bereikt en kwam van een 70a

Maar ik zie ook meiden met mijn postuur en die had pas met 565 70E/F bereikt! Dus het is echt heel verschillend. Maar daarin tegen zie je ook weer meiden die met 230 cc dit al hebben bereikt

Hihi ik maak het makkelijk voor je he :P Nee meid moet je echt aan je arts over laten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MARISJUH,

Hahah thnx! maar je kan me wel goed helpen hoor, omdat ik lees dat je wel een dual plane operatie achter de rug hebt, kum jij me iets vertellen over de pijn nadien?

Waar ik rekening mee moet houden of wat ik kan verwachten?

Alvast bedankt!

x margriet

Heey meid!

Bij iedereen valt het cc's anders uit en dit moet je gewoon aan je arts over laten ;)

Ik heb met 325 cc rond dual-plane een 70E bereikt en kwam van een 70a

Maar ik zie ook meiden met mijn postuur en die had pas met 565 70E/F bereikt! Dus het is echt heel verschillend. Maar daarin tegen zie je ook weer meiden die met 230 cc dit al hebben bereikt

Hihi ik maak het makkelijk voor je he :P Nee meid moet je echt aan je arts over laten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Janine,

Krijg je op de spier of Dual Plane?

Ik zelf ben bang dat ik te veel cc laat inbrengen, dus ik ga (denk ik) voor 280 cc en hoop daar mee een anderhalf cup te groeien als ik hem achter de spier laat inzetten.

Ik denk dat je vooral al je twijfels moet bespreken met je arts of beauty coach, daar zijn ze voor toch?

het is wel je lichaam,

succes!

x margriet

Hallo margriet,

Ja ik krijg het achter de borstspier.... ja ik ga dat ook doen wat je zegt ik ga morgen eens bellen....

Thanks, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bedankt voor je reactie!

Ik denk dat wij twee erg vergelijkbaar zijn kwa maten/figuur.

Heb jij misschien ook foto's die ik mag zien?

Alleen jij hebt de prothese op de spier he? ik krijg hem op de Dual plane methode, Ik vraag me af hoeveel verschil dat maakt?

Weet jij dat?

x Margriet

hoi margriet! ik denk dat ik hem op de spier heb gehad omdat ik toch wel wat eigen borst en vetweefsel had, als je minder vet en borst van jezelf hebt kan je beter voor dualplane gaan want anders ga je de randen

van het implantaat zien aan de bovenkant van de borsten! vandaar dat jou pc voor dualplane heeft gekozen!! (jij hebt minder vetjes dan ik)

Sorrie ik heb helaas geen foto's, ik vond mijn voor foto's zo vreselijk dat is ze heb gedeleted, ik wou het nooit meer zien!

Ik heb toevallig gister weer nafoto's geprobeerd te maken, maar ook die waren niet mooi en heb ik weer verwijderd, sorrie!!

lukt het me om goede foto's te maken zal ik ze er zeker opzetten! ze zijn steeds te donker of ik vind dat er teveel opstaat (zoals mijn buik, jakkie)

Groetjes!! jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jolly,

Ik denk niet dat het mijn plaats is om me hier mee te bemoeien maar wil toch iets kwijt...

Vetjes .. I know all about them! trust me, Ik ben van twee jaar geleden (69kilo) naar nu 63,4 kilo gegaan, en ik ben nog steeds niet helemaal happy met mijn buik..

Maar Jolly, je hebt al mooie 'nieuwe'borsten en ik vind het zo zonde dat jejezelf als jakkie beschouwd! Kijk eens goed in de spiegel meid, waarschijnlijk ben je mooier dan waar je jezelf krediet voor geeft!

Bedankt voor je reactie, ik ben namelijk heel erg onzeker over alles (ik ben namelijk een mietje als het op opereren aankomt!! Dus alle lof aan jou dat jij het al hebt aangedurft!) en waardeer alle reacties enorm!

x Margriet

hoi margriet! ik denk dat ik hem op de spier heb gehad omdat ik toch wel wat eigen borst en vetweefsel had, als je minder vet en borst van jezelf hebt kan je beter voor dualplane gaan want anders ga je de randen

van het implantaat zien aan de bovenkant van de borsten! vandaar dat jou pc voor dualplane heeft gekozen!! (jij hebt minder vetjes dan ik)

Sorrie ik heb helaas geen foto's, ik vond mijn voor foto's zo vreselijk dat is ze heb gedeleted, ik wou het nooit meer zien!

Ik heb toevallig gister weer nafoto's geprobeerd te maken, maar ook die waren niet mooi en heb ik weer verwijderd, sorrie!!

lukt het me om goede foto's te maken zal ik ze er zeker opzetten! ze zijn steeds te donker of ik vind dat er teveel opstaat (zoals mijn buik, jakkie)

Groetjes!! jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Janine,

Ik zou het nu alvast doorgeven!!

Straks hebben ze hem niet klaarliggen ofzo.

Hangt ook van je pc af, want bij mij is het vlak voor de ok pas afgesproken!

Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Heb hier vaker gehoord dat degene op het laatste moment niet meer cc kon krijgen. Bijv bij Juud is dit ook gebeurd.

xxx

Haai janine,

Dank je wel voor je advied,ik zal morgen meteen eventjes bellen. Maar bij me consult is wel afgesproken of 400 of 450..... maar toen wist ik het nog niet. Maar nu wel :D:P dankzij jullie....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jolly,

Ik denk niet dat het mijn plaats is om me hier mee te bemoeien maar wil toch iets kwijt...

Vetjes .. I know all about them! trust me, Ik ben van twee jaar geleden (69kilo) naar nu 63,4 kilo gegaan, en ik ben nog steeds niet helemaal happy met mijn buik..

Maar Jolly, je hebt al mooie 'nieuwe'borsten en ik vind het zo zonde dat jejezelf als jakkie beschouwd! Kijk eens goed in de spiegel meid, waarschijnlijk ben je mooier dan waar je jezelf krediet voor geeft!

Bedankt voor je reactie, ik ben namelijk heel erg onzeker over alles (ik ben namelijk een mietje als het op opereren aankomt!! Dus alle lof aan jou dat jij het al hebt aangedurft!) en waardeer alle reacties enorm!

x Margriet

thanks Margriet!! ik waarder dit heel erg !!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had natuurlijk op de spier maar bij mij zie je echt niet dat ze nep zijn(moet je je even toevoegen als vriendje dan kan je de fotoos bekijken)

Ach ja die buik heb ik ook,maar goed heb twee kinderen gehad en als ik echt wil dat hij strak word moet ik gaan sporten en helaas is dat niet aan mij besteed.

Ik zou als de mogelijkheid is lekker voor die 450 ze zeggen dat bij dualplane en achter de spier wat ccs weg vallen!

Die operatie valt echt heel erg mee geloof mij maar en ik kan het weten lol

Na 2 weken was bij mij de ergste pijn weg,maar goed dat verschild van mens tot mens.

Hou er wel rekening mee dat je 6 weken echt niet mag tillen,hoogboven je hoofd mag reiken etc.

Ik wens je heel veel succes(en ook de rest van de dames die nog moeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Met dual voel je eigenlijk hele erge spierpijn! En met opstaan had ik de eerste 3 dagen wel erge pijn :unsure: Erg branderig was geen pretje maar na 4 dagen was het echt weg!!

Na 2 weken kon ik echt alles doen maar je moet je echt inhouden hihi! Mijn herstel met kleine pijntjes heeft lang geduurd wel 9 maanden :blush: Maar het resultaat mag er zijn mooie ronde boobs met een mooie natuurlijke afloop :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ongeveer hetzelfde als marisjuh... Eerste dagen gevoel van zware spierpijn, maar dat ging snel over. M'n vriend hielp me overeind uit bed de eerste 2 weken zodat ik m'n borstspieren kon ontzien. Zelf omhoog komen was geen optie, indd een branderig gevoel & pijn. Het is mij in ieder geval erg meegevallen hoor, dual plane!

Sorry voor mn Late reactie..

Liefs, Lin :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo hier was ik weer even met een update, Ik heb nu een foto geplaatst van voor en het aantal cc is veranderd we gaan nu voor 360 cc ipv 280 cc wel een groot verschil maar omdat ik zo twijfelde heeft de chirurg mij blind laten passen (zonder dat ik het aantal cc wist de pas bh aan en zeggen wat ik mooi vind) Dus nu ben ik beetje bang dat het misschien TE veel wordt? ik hoop op een D..... heb nu 77 cm omvang eb draag een 80 B. zie ook foto.

Waar denken jullie dat ik op uitkom????/

Please advise me, het is al de 20ste zover.

Thnx chicks!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden.

Ik wordt gek!

Zenuwen, terwijl ik al precies weet wat er gaat gebeuren! Heb heel vaak filmpjes gekeken, daar wordt ik rustig van maar nu komt het zo snel dichtbij!!!

Ben vooral bang voor de wachtkamer, ik kan mezelf gek maken met stress en voor de pijn daarna!

Ik krijg 360 cc dual plane en heb twee weken vakantie daarvoor.

Wanneer kun je weer / mag je weer auto rijden???

En mag je ook slaappillen nemen? tijdens de Diclofenac ??? Ik dacht dan slaap ik door de eerste twee dagen gewoon heen en dan is het ergste voorbij? Of mag dat / kan dat niet?

xx Mer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.