esther123 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Hallo allemaal!Ik heb heel wat berichten van jullie gelezen. Ben erg blij om zo wat onformatie in te winnen. Ik onderga binnenkort (hoop ik) een bvk. Nu kan ik kiezen uit de Bergmankliniek in Heerenveen of het UMCG in Groningen. Ik ben al bij de Bergmankliniek geweest voor een gesprek. Ging allemaal erg vlot. Heb een gesprek gehad met Dr. Van Dam. Heeft iemand ervaring met haar gehad? Ik weet niet goed waar ik voor moet kiezen. Mijn man vinft het idee van een prvekliniek 'eng' en geeft de voorkeur aan het ziekenhuis. Voor het geval er iets misgaat, ben je al in een ziekenhuis...WAt een optimisme... Hoop iets van jullie te horen! Ik weet niet goed of ik deze vraag wel op de goede plek zet. Ik ben niet zo heel handig met forums enzo, sorry..Groetjes, EStherik bedoel natuurlijk informatie ipv onformatie...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Ik heb geen ervaring met dr. van Dam. Wel met de Bergmankliniek! Het gevoel van ''eng'' hoef je daar zeker niet te hebben. Het is een van de bekendste klinieken in Nederland en ze zijn zeer professioneel. En de kans DAT er iets mis gaat, is zeer klein. Maar idd, als je in het ziekenhuis word geholpen, ben je al wel in het zekenhuis.. Maargoed, dat risico HOU JE ALTIJD. of je geopereerd word of niet.. Ik zou van je eigen gevoel uit gaan.. waar voel JIJ je fijner.. welke arts vind JIJ fijner. DAT is het allerbelangrijkste!!! succes met je keuze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Dr van Dam?? Die heeft ook mijn bvk gedaan als we het over dezelfde persoon hebben. Mijn bvk is in het MCL gedaan. Ben zeer tevreden over het resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esther123 Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Dr van Dam?? Die heeft ook mijn bvk gedaan als we het over dezelfde persoon hebben. Mijn bvk is in het MCL gedaan. Ben zeer tevreden over het resultaat.Als dit een vrouwelijke arts is, is het waarschijnlijk dezelfde. Was ze blond? Ik vind het wel spannend om onder het mes te gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Duck Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Ik vind persoonlijk UMCG een fijn ziekenhuis maar toch zou ik ook voor een prive kliniek gaan. Je hoort daar naar mijn gevoel net wat meer over! En sowieso is bergmankliniek een erg bekende kliniek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Als dit een vrouwelijke arts is, is het waarschijnlijk dezelfde. Was ze blond? Ik vind het wel spannend om onder het mes te gaan...Ja klopt is een blonde dame. Ze is erg vriendelijk en voelde me ook op mijn gemak bij haar. Ik kende haar nog niet voordat ik de bvk liet uitvoeren. Maar resultaat ben ik blij mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.