Jump to content

UMCG

esther123

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik heb heel wat berichten van jullie gelezen. Ben erg blij om zo wat onformatie in te winnen. Ik onderga binnenkort (hoop ik) een bvk. Nu kan ik kiezen uit de Bergmankliniek in Heerenveen of het UMCG in Groningen. Ik ben al bij de Bergmankliniek geweest voor een gesprek. Ging allemaal erg vlot. Heb een gesprek gehad met Dr. Van Dam. Heeft iemand ervaring met haar gehad? Ik weet niet goed waar ik voor moet kiezen. Mijn man vinft het idee van een prvekliniek 'eng' en geeft de voorkeur aan het ziekenhuis. Voor het geval er iets misgaat, ben je al in een ziekenhuis...WAt een optimisme... Hoop iets van jullie te horen! Ik weet niet goed of ik deze vraag wel op de goede plek zet. Ik ben niet zo heel handig met forums enzo, sorry..

Groetjes, ESther

ik bedoel natuurlijk informatie ipv onformatie...:-)

Ik heb geen ervaring met dr. van Dam.

Wel met de Bergmankliniek! Het gevoel van ''eng'' hoef je daar zeker niet te hebben. Het is een van de bekendste klinieken in Nederland en ze zijn zeer professioneel.

En de kans DAT er iets mis gaat, is zeer klein. Maar idd, als je in het ziekenhuis word geholpen, ben je al wel in het zekenhuis..

Maargoed, dat risico HOU JE ALTIJD. of je geopereerd word of niet..

Ik zou van je eigen gevoel uit gaan..

waar voel JIJ je fijner..

welke arts vind JIJ fijner.

DAT is het allerbelangrijkste!!!

succes met je keuze.

:126:

Dr van Dam?? Die heeft ook mijn bvk gedaan als we het over dezelfde persoon hebben. Mijn bvk is in het MCL gedaan. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Als dit een vrouwelijke arts is, is het waarschijnlijk dezelfde. Was ze blond? Ik vind het wel spannend om onder het mes te gaan...

Als dit een vrouwelijke arts is, is het waarschijnlijk dezelfde. Was ze blond? Ik vind het wel spannend om onder het mes te gaan...

Ja klopt is een blonde dame. Ze is erg vriendelijk en voelde me ook op mijn gemak bij haar. Ik kende haar nog niet voordat ik de bvk liet uitvoeren. Maar resultaat ben ik blij mee.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.