Guest ~nail~ Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Wie kent dit!heb toch een vraag omtrent het raar vocht verlies wat ik heb.heb sinds 2 weken dat ik wittig vocht verlies net onder mn tepelhoof in de verticale litteken.ik vind het persoonlijk echt op borstvoeding lijken...Heeft niemand hier last van of herkend dit?heb inmiddels 1 antibioticakuur gehad van de huisarts maar die vondt het ook niet echt een ontsteking. heb ook contact gehad met de bergman kliniek en kan hiermee dinsdag 23 juni terecht bij hem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Ik denk eigelijk ook aan melkproductie !? Een zeldzame - voorbijgaande - 'complicatie' na een bv maar ze bestaat wel . Heb je stuwinggevoel in je borsten ?Langs de andere kant zal je huisarts wel geen kieken zijn zeker en dat wel herkennen ... en 't komt van het litteken zeg je .Ben benieuwd ! Laat wat weten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts