Ga naar inhoud

yeah, tevreden na bezoek pc


Aanbevolen berichten

Ben vanavond naar pc van der Werff geweest in het lange land ziekenhuis in Zoetermeer.

Aardige man die ik mijn borsten wel toevertrouw.

We gaan voor een bvk met het ankersysteem en voor een D cup.

Tijdens het vragen van hem zei ik dat ik G85 had en toen zei ie dat het geen probleem is hoogst waarschijnlijk voor de verzekering en mijn machtiging heb ik ook vanavond gelijk op de bus gedaan.

Max 3 weken wachten zei ie en als de machriging binnen is ben ik waarschijnlijk al voor 2012 geopereerd.

Ik krijg geen drains, daar is ie 4 jaar geleden al vanaf gestapt, zijn ervaring is dat drains meer ellende veroorzaken dan geen drains.

In de info die ik meekreeg staat dat ik gewoon mag douchen, alleen niet badderen, komt goed uit, heb toch niet een bad.

Gevraagd voor een Breform inwendig, maar daar had hij geen ervaring in, nog nooit gedaan omdat ie niet weet hoe het op langere termijn werkt, werkt ie er ook niet mee.

ook gevraagd over het later weer zakken van mijn borsten en of de tepels dan meezakken of op hun plaats blijven, nou ze zakken gewoon mee als hij ze op de goeie hoogte plaatst.

Ik blijf 1 nachtje slapen in het ziekenhuis.

Moet zelf een sport bh aanschaffen of stevige bh zonder beugels, dus daar ga ik maar naar op zoek nu.

Ook over de ArnicaD6 pilletjes was ie zeer positief, 2 weken vantevoren er mee beginnen. Over de Dermatix zalf was ie minder, want hij zei dat ie binnenwaarts hecht en dat dan niet nodig is, maar feit blijft toch dat je huid kapot is en door die zalf eerder en mooier geneest

Mijn vriendin is met me meegegaan, 2 horen toch meer dan 1 en wellicht gaat ze me ook wegbrengen en halen en fotoos maken bij het aftekenen enzo.

Wel spannend allemaal, komt toch een stukje dichterbij nu.

Kzal vandeweek eens een foto maken van mijn borsten nu en ook in album plaatsen hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag maar gewoon het ziekenfonds even gebeld of ze al iets wisten van de machtiging en de mevrouw zei dat het vandaag de toestemming de deur uit is, dus YEAH wat komt het dichtbij nu. Moet morgen toch in het ziekenhuis zijn voor een echo van een bobbel in mijn nek en ga dan gelijk een afspraak maken voor de wachtlijst :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik krijg een anker litteken.

Ook nog ff een grappig, tenminste vond ik, voorval vertellen.

Ben van het weekend bij mijn schoonma en rest van schoonfamilie en vertel tegen mijn schoonzus wat ik ga doen, schoonma er gelijk bovenop, HEB JE DAT WEL AAN JE MAN GEVRAAGD OF IE HET DAAR MEE EENS IS WANT HIJ MOET ER MEE OMGAAN EN TEGEN AANKIJKEN, gek mens of ik toestemming van mijn man nodig heb. Kijk als hij het echt niet zag zitten om redenen die redelijk zijn was er best over te praten natuurlijk, maar mijn schoonma bedoelde gewoon dat ik haar zoon zijn speledingetjes af nam :159: En tuurlijk heb ik het er met man over gehad vantevoren en hij is het er gewoon mee eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahahahhahahahaah Oh Mijn God wat een betrokkenheid van mama!! pffff *proest*

Hij moet er tegenaan kijken, tjeeeee !!! :133::145::blink:

Wat zei je : "Ik zal ze in een zakje op zijn nachtkastje leggen"

haha echt hè, ik kan er niet bij hoe mensen bij dergelijke opmerkingen komen :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI INKIE!!

wat goed dat het nu doorgaat!!

spannend hoor!

wat een rare reactie van je schoonmoeder!!! maar ja, gewoon sch... aan hebben!!

het gaat er tenslotte om, waar jij gelukkig van word!

ik wil je alvast heel veel succes toewensen!!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee wat een opmerking zeg.. vind het nogal egoistisch!!!

alsof borsten alleen maar belangrijk zijn om je man te plezieren, maar als jij er last van hebt, dat lijkt dan niet te tellen!

zou ik je ww mogen hebben ? Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.