Ga naar inhoud

chantie89 : 26 oktober 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik kom zelf ook uit amsterdam. Wachttijd was in mijn geval nou.. Eigenlijk niet :P ik belde laatste week september. En heb 27ste mijn operatie al gehad :) maandje dus, maar ik mocht ook een week eerder maar ik ging toch voor de 27ste ;) xxx

wow dat is supersnel zeg :126: en heb jezelf voor Dr Visser gekozen of bepalen hun dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er niet specifiek omgevraagd maar toen ik op consult kwam en hoorde dat ik door haar werd geopereerd was ik erg blij want had goeie dingen oover haar gelezen :D en ze is ook heel eerlijk en geeft gewoon haar mening wat het beste is en ze heeft het goed gedaan (wat ik tot nu toe kan zien)

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow dat is supersnel zeg :126: en heb jezelf voor Dr Visser gekozen of bepalen hun dat??

Ik heb zelf voor haar gekozen omdat ik gewoon superrr dingen over haar heb gelezen!

en de wachttijd valt ook wel mee.

ik word 8 dec geopereerd.

@chantie: super dat het zo goed is gegaan heb even alles gelezen.

ik las ook dat je niet misselijk was.

Yeahhhhh! daar ben ik heel erg bang voor, hihi

ik kan haast niet meer wachten.

ben ook erg benieuwd naar de foto's.

xx sam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sam:

Nee ik was absoluut niet misselijk en was eigenlijk best fit vlak daarna dus ik mocht naar huis toen ik daar klaar voor was, ik wilde zo snel mogelijk weg natuurlijk, lekker naar huis ;). Ik heb al 1 foto staan, wel met sportbh aan want toen ik vanmorgen keek was ik een beetje beurs aan de zijkant, haha dus dat was niet zo charming ;-)

Ben je al zenuwachtig?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sam:

Nee ik was absoluut niet misselijk en was eigenlijk best fit vlak daarna dus ik mocht naar huis toen ik daar klaar voor was, ik wilde zo snel mogelijk weg natuurlijk, lekker naar huis ;). Ik heb al 1 foto staan, wel met sportbh aan want toen ik vanmorgen keek was ik een beetje beurs aan de zijkant, haha dus dat was niet zo charming ;-)

Ben je al zenuwachtig?

Xxx

hihi ja best wel:$

soms kan ik er gewoon niet van slapen of word ik er misselijk van.

ben ook een beetje bang voor de slaap verdoving.

komt omdat ik ook al vaker onder narcose ben geweest en daar was ik altijd heel erg ziek van.

is dat trouwens de bh van het wellnesskliniek?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee deze is van de hema (maar zit lekkerder dan die van de kliniek haha) maar ik had frisdrank over die bh laten vallen, ja typisch mij dus die van de kniniek zit even inde was, vandaar :P

ooo haha okey.

als die ook goed zitten is misschien ook wel fijn.

die zijn niet zo duur en je hebt er toch meerdere nodig.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen!

hoe voel je je vandaag?

heb je al het gevoel dat de pijn minder word?

krijg je trouwens gewoon paracetamol voor de pijn?

ik kan die sterke dingen namelijk allemaal niet verdragen aan me maag.

kus sam

Hey sam :)

Ja voel me nu wel goed,wel wat stijfjes maargoed. Heb vooral eind vd avond wat meer last dan is t allemaal wat meer opgezet en 'sochtends als ik wakker word wat stijf.

Ik heb gewoon paracetamol gekregen ja daar slik ik er zo'n 6 tot 8 per dag van haha.

Dus je krijgt niet een of ander raar spul hoor ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallows,

hoe gaat het nu met je?

zijn je borsten al een beetje aant veranderen?

en hoe is het met de pijn?

kan he al weer veel dingen doen?

xx sam

Heej sam,

Zie nu pas dat je nog wat had gestuurd, wat dom van mij zeg, niet eens gezien haha.

Ben nu 2 weken po, hechtingen zijn eruit, erg netjes echt klein litteken dus ben ik blij mee :D en zit op een prachtige plekzodat je het niet ziet natuurlijk ;)

Om eerlijk te zijn kon ik eigenlijk alles na 1 week al, dus ik moest eigenlijk gewoon opletten dat ik niet TEveel deed want ik had gewoon geen pijn meer. Ben ook gewoon gaan werken en rij al weer makkelijk auto :) dus al met al valt het me reuze mee. Ik zie wel dat ze aan het veranderen zijn ja, zijn nog wel wat hard natuurlijk en nog beetje indalen :):D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt het dat welnesskliniek maar 1999 euro vraagt voor een BV??

das errug goedkoop zeg! of is dat een andere kliniek die ik nu heb gevonden.

ik heb het over de welnesskliniek in belgie.

groetjess

Hey meis,

Klopt is 1999 euro. Sommige mensen zetten hun twijfels er geloof ik bij vanwege de prijs. Maar ze zijn ontzettend aardig en alles is super gegaan daar echt niks te klagen. Ben super tevreden. Je kan me foto"s ook zien trouwens. Overweeg je zelf ook een bv?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ja ik ben al weer vroeg wakker. Ik zal even vertellen hoe het allemaal is gegaan. Ik moest er gister 10voor 8 zijn, werd heel snel geholpen, kreeg nog even een gesprekje met de chirurg of ik nog akkoord was met het aantal cc, nou ik bleef bij die 230ccc (achteraf maar goed ook) daarna werd ik geopereerd en ze waren zooo lief allemaal, echt zo lief, stelde me allemaal echt op mn gemak. Rond 11uur kwam ik al bij en eigenlijk ging dat wel goed allemaal ben echt niet misselijk geweest en ook niet zoveel pijn gehad direct na de operatie. Volgens mij is t toch wel een behoorlijke c geworden alhoewel ze wel erg opgezet zijn nu natuurlijk. Mn sport bh is een 70c en die knelt wel behoorlijk haha maargoed dat hoort erbij. Ik mocht al snel naar huis omdat ik me eigenlijk erg goed voelde. Ik kreeg een glas cola, nadat ik die suikers binnen kreeg voelde ik me al een stuk fitter en me zusje kwam aan met een redbull haha dat vond de dokter een hele goeie ze zei nou dat is eigenlijk nog beter daar zitten meer suikers in ik mocht om half 2 al naar huis, ze kwam met een rolstoel aan.. Maargoed dat hoefde niet ik kon echt prima lopen. Ben meteen naar de apotheek gereden en meteen paracetamol ingenomen. Toen ik eenmaal thuis kwam begon ik toch wel last te krijgen. Het is toch allemaal opgezet en behoorlijk uitgerekt want ik had natuurlijk echt een cup aa. Resultaat is wel mooi maar het moet allemaal wel even inzakken uiteraard. Maar vanmorgen werd ik wakker, jeetje wat een drama om uit je bed te komen zeg. Ik slaap bij mijn moeder thuis want woon op mezelf maar ik kan bijna niets zelf dus ik jankend me zusje roepen haha ja echt! Dus zij hielp me overeind, ik me paracetamol ingenomen en zit nu lekker op de bank. Gewoon rustig aan doen. Hadden jullie ook moeite met opstaan? Ik had de pijn wel iets minder verwacht maargoed dat went vanzelf denk ik dan maar. :)

Xxxxxxxx chant

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantie,

dank je voor de snelle reactie!

het is inderdaad niet duur!

ik zit er zelf ook aan te denken inderdaad.

alleen zou ik het pas ergens volgend jaar willen laten doen,

werk in de zorg, dus moet zoiezo een aantal weekjesvrij regelen dan.

zie staan dat het alleen nog in november 1999 euro kost,

weet jij toevallig of dit echt zo is? of hebben ze die "aanbieding" gewoon altijd?

ben je inmiddels al goed herstelt?

je (.)(.) zien er super uit!

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben ook in de welnesskliniek geopereerd op vrijdag nu juist een week geleden.

had ook enorm veel last om uit bed te komen .heb al altijd recht in de zetel geslapen .

dinsdag moet ik de draadjes er uit laten halen en hoop dat alles inorde is want mijn rechter borst is echt hard opgezwollen onder mijn oksel en zeer pijnlijk.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantie,

dank je voor de snelle reactie!

het is inderdaad niet duur!

ik zit er zelf ook aan te denken inderdaad.

alleen zou ik het pas ergens volgend jaar willen laten doen,

werk in de zorg, dus moet zoiezo een aantal weekjesvrij regelen dan.

zie staan dat het alleen nog in november 1999 euro kost,

weet jij toevallig of dit echt zo is? of hebben ze die "aanbieding" gewoon altijd?

ben je inmiddels al goed herstelt?

je (.)(.) zien er super uit!

liefsss

Oke hartstikke leuk dat je er ook aan denkt, ja ik voel me er ook heeel prettig bij en ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb mijn borsten in oktober laten doen ;) toen stond erbij alleen in oktober. Maar is dus ook november, ik heb het vaker zien staan. Volgens mij is die prijs gewoon vast hoor en gewoon een lokkertje haha :P maar alles is super geregeld daar. En ben nu 2 weken po en voel me super, eerste dagen wat last maar ik ben 5 dagen later al begonnen met werken (werk opkantoor dus niet zo zwaar) maar kan ook al autorijden en eigenlijk alles zelf. Soms wat spierpijn en thats it :D

Je kan altijd even bellen en informeren over die aanbieding. Maar ik denk eerlijk gezegd dat die prijs er in dec jan febr maart apr ook nog wel zal staan ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Klopt is 1999 euro. Sommige mensen zetten hun twijfels er geloof ik bij vanwege de prijs. Maar ze zijn ontzettend aardig en alles is super gegaan daar echt niks te klagen. Ben super tevreden. Je kan me foto"s ook zien trouwens. Overweeg je zelf ook een bv?

Xx

hoi chantie,

dank je voor de snelle reactie!

het is inderdaad niet duur!

ik zit er zelf ook aan te denken inderdaad.

alleen zou ik het pas ergens volgend jaar willen laten doen,

werk in de zorg, dus moet zoiezo een aantal weekjesvrij regelen dan.

zie staan dat het alleen nog in november 1999 euro kost,

weet jij toevallig of dit echt zo is? of hebben ze die "aanbieding" gewoon altijd?

ben je inmiddels al goed herstelt?

je (.)(.) zien er super uit!

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben ook in de welnesskliniek geopereerd op vrijdag nu juist een week geleden.

had ook enorm veel last om uit bed te komen .heb al altijd recht in de zetel geslapen .

dinsdag moet ik de draadjes er uit laten halen en hoop dat alles inorde is want mijn rechter borst is echt hard opgezwollen onder mijn oksel en zeer pijnlijk.

groetjes

Hoi hoi,

Ja ik had eerste dagen ook veel last hoor. Kon ook mijn bed niet zelf uit komen, dus ik sliep maar op de bank haha. Je bent pas een week po dus logisch dat ze nog wat opgezwollen zijn en hard aanvoelen. (Bij mij zijn ze al wel een stuk zachter dan in het begin maar ook nog wel hard) de zwelling duurt zoieso wel even. Hoeveeel cc heb je? En ben je tevreden?heb je ze voor of achter de spier.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hartstikke leuk dat je er ook aan denkt, ja ik voel me er ook heeel prettig bij en ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb mijn borsten in oktober laten doen ;) toen stond erbij alleen in oktober. Maar is dus ook november, ik heb het vaker zien staan. Volgens mij is die prijs gewoon vast hoor en gewoon een lokkertje haha :P maar alles is super geregeld daar. En ben nu 2 weken po en voel me super, eerste dagen wat last maar ik ben 5 dagen later al begonnen met werken (werk opkantoor dus niet zo zwaar) maar kan ook al autorijden en eigenlijk alles zelf. Soms wat spierpijn en thats it :D

Je kan altijd even bellen en informeren over die aanbieding. Maar ik denk eerlijk gezegd dat die prijs er in dec jan febr maart apr ook nog wel zal staan ;)

Xx

okee dat zou mooi zijn haha als die prijsaltijd zo is!

fijn dat het je allemaal zo goed is bevallen en dat het goed gaat met je.

kun je vrijbblijvend op consult daar? denk dat ik dat maar eens ga doen :)

ben alleen bang dat ze ooit zullen veranderen als ik aan kinderen ga beginnen,

hebben ze jou daar informatie over gegeven?

heb jij nu een C-cup? ik wil naar een grote C/kleine D.

liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee dat zou mooi zijn haha als die prijsaltijd zo is!

fijn dat het je allemaal zo goed is bevallen en dat het goed gaat met je.

kun je vrijbblijvend op consult daar? denk dat ik dat maar eens ga doen :)

ben alleen bang dat ze ooit zullen veranderen als ik aan kinderen ga beginnen,

hebben ze jou daar informatie over gegeven?

heb jij nu een C-cup? ik wil naar een grote C/kleine D.

liefss xxx

Ja je kunt vrijblijvend op consult, kost 35 euro en ik ben bij dr visser geweest. Dus ik kan haar aanraden ;) is een hele fijne lieve vrouw en erg eerlijk. Ik wilde een volle b kleine c. Ik ben maar tenger en klein. Heb 230cc gekregen achter de spier en sport bh en bh's zijn nu 70c bij mij. Ben dik tevreden :)

Ja kinderen... Daar moet ik ook nog aan beginnen haha. Ze zei tegen mij ik zou ze niet te groot doen want zodra je aan kinderen begint kunnen ze ook nog groter worden etc (natuurlijk veranderen ze dan wel iets) en ze zei ook je moet ze niet te groot doen het moet wel mooi in verhouding zijn met je lichaam als je op het strand loopt. Daar heeft ze natuurlijk gelijk in dus ze geeft zelf haar mening en advies en eigenlijk liet ik haar gang gaan want ging ervan uit dat zij wel wist wat het mooiste zou zijn :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kunt vrijblijvend op consult, kost 35 euro en ik ben bij dr visser geweest. Dus ik kan haar aanraden ;) is een hele fijne lieve vrouw en erg eerlijk. Ik wilde een volle b kleine c. Ik ben maar tenger en klein. Heb 230cc gekregen achter de spier en sport bh en bh's zijn nu 70c bij mij. Ben dik tevreden :)

Ja kinderen... Daar moet ik ook nog aan beginnen haha. Ze zei tegen mij ik zou ze niet te groot doen want zodra je aan kinderen begint kunnen ze ook nog groter worden etc (natuurlijk veranderen ze dan wel iets) en ze zei ook je moet ze niet te groot doen het moet wel mooi in verhouding zijn met je lichaam als je op het strand loopt. Daar heeft ze natuurlijk gelijk in dus ze geeft zelf haar mening en advies en eigenlijk liet ik haar gang gaan want ging ervan uit dat zij wel wist wat het mooiste zou zijn :)

X

Okeee dan denk ik dat ik me ook eens ga laten adviseren door haar. Fijn trouwens

dat het een vrouw is hhaha.. voel ik me denk toch iets fijner bij.

Hoe is het daar qua uitslaapkamer enzo? Word je wakker in een speciale

rustruimte samen met andere, of heb je echt een privékamertje?

Ben jij in België ook op consult geweest of is dat ergens anders?

Bedankt voor al je info :)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee dan denk ik dat ik me ook eens ga laten adviseren door haar. Fijn trouwens

dat het een vrouw is hhaha.. voel ik me denk toch iets fijner bij.

Hoe is het daar qua uitslaapkamer enzo? Word je wakker in een speciale

rustruimte samen met andere, of heb je echt een privékamertje?

Ben jij in België ook op consult geweest of is dat ergens anders?

Bedankt voor al je info :)

Liefs xxx

Ja ik voelde me ook prettiger bij een vrouw :)

je word inderdaad wakker op een uitslaapkamer en je hebt wel een prive kamertje dus je ligt gewoon lekker alleen en prive. ik mocht al na 2uurtjes weg dus dat was wel lekker wanneer je je goed voelt kan je dat aangeven dan komen ze nog even kijken en toen mocht ik gaan :)

Ben ook in belgie op consult geweest, woon in amsterdam was ongeveer 2,5uur rijden dus viel wel mee:) je moet er iets voor over hebben he haha.

succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik voelde me ook prettiger bij een vrouw :)

je word inderdaad wakker op een uitslaapkamer en je hebt wel een prive kamertje dus je ligt gewoon lekker alleen en prive. ik mocht al na 2uurtjes weg dus dat was wel lekker wanneer je je goed voelt kan je dat aangeven dan komen ze nog even kijken en toen mocht ik gaan :)

Ben ook in belgie op consult geweest, woon in amsterdam was ongeveer 2,5uur rijden dus viel wel mee:) je moet er iets voor over hebben he haha.

succes :D

okee dat is wel erg fijn, zo'n privé uitslaapkamertje.

voor mij is het 1 u. en 20 min. rijden dus valt mee.

maandag ga ik even contact opnemen :)

dankje wel! xxxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.