Ga naar inhoud

chantie89 : 26 oktober 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen,

Ik heb al veel op dit forum gelezen en dacht ik ga nu toch ook maar een account aanmaken. Ik ben vorige week op consult geweest (welnesskliniek) de indruk was goed en de pc was erg aardig en duidelijk. Morgen word ik geopereerd moet 10voor 8 aanwezig zijn. Maar ik wil even jullie mening horen over de cc's want je leest zoveel verschillende dingen, weet ook wel dat het bij iedereen anders is hoor ;)

Ik ben 1,59 en weeg maar 45 kilo (ja ik eet wel hoor haha) ik heb nu cup 70aa vrijwel niets dus. Ik zou graag een volle B tot kleine c willen. Met een volle b ben ik al super tevreden. De pc zei dat 230cc het mooiste is en dat dat al een flinke boezem zou zyn voor mijn postuur. Meer zou ze er ook niet inkrijgen, althans niet heel veel meer want dat zou dan niet mooi zijn. En daarbij ik wil natuurlijk niet te groot want ik ben maar klein en tenger. Denken jullie dat ik met 230cc de gewenste cup haal?

Alvast bedant, ik hou jullie uiteraard op de hoogte na de operatie. Spannend

Liefs chantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook bij het wellnesskliniek geweest.

Ik word geholpen door Dr. Linda Visser.

Ik ben 153c lang en weeg 40k.

Dat is dus ook heel erg klein en tenger.

Ik krijg 210cc en 235cc

Ook ik wou een volle B kleine C.

Ik heb geen idee als ik dit zal halen, maar ben al lang blij dat ik toch geholpen kon worden.

Ik denk dat het bij ons wel mooie en natuurlijk zal worden als het zo word gedaan.

Word het bij jou ook achter de spier gezet?

en welk profiel krijg je?

xx sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent dus ook wel petite ;-) bij worden ze ook achter de spier geplaatst ja en high profiel. Ja ben benieuwd, komt nu wel erg dichtbij :D ik laat het je wel weten hoe het is verlopen. Wanneer krijg jij je operatie? Ik ga trouwens ook by dr. visser. Xx chantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent dus ook wel petite ;-) bij worden ze ook achter de spier geplaatst ja en high profiel. Ja ben benieuwd, komt nu wel erg dichtbij :D ik laat het je wel weten hoe het is verlopen. Wanneer krijg jij je operatie? Ik ga trouwens ook by dr. visser. Xx chantie

Ik krijg ook achter de spier, high profiel.

maak jij er foto's van?

ik heb overal gezocht voor foto's van een soort gelijkt iets niks kunnen vinden, pffff

als je het niet doet begrijp ik hoor, hihi.

ik hou je topic in de gaten nu ben ik razend benieuwd.

Ik word pas 8december gedaan.

pfff nog zoooo lang haha.

kan niet meer wachten.

heeeeel veel suc6 morgen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh 8 december is het zo hoor!! Tijd gaat sneller dan je denkt. Ja ik zal er foto's van maken hoor voor je, haha dan heb je beetje een idee :-) ja thnx, hoop dat alles goed gaat. :D

Xxx

superrrr bedankt alvast.

veel suc6.

ik blijf kijken op je topic!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantie,

Ik ben bijna 3 maanden geleden geopereerd door dr Visser.

En ik ben ontzettend blij met het resultaat!

Bij mij paste er ook maar 230cc in als ik het natuurlijk zou willen houden.

Ik had een 70AAA en nu een 70C (75C of 70D in bh).

Hopelijk stelt dit je wat gerust :)

Staar je echter niet blind op cupmaten want het valt bij iedereen anders uit!

Als je er maar blij mee bent toch, dat maakt de cupletter niets uit ;)

Groetjes en alvast veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

ik ben ook klein 1.63 en weeg 53 kilo..

ik heb 240cc gekregen meer kon er niet in anders zou het nep lijken en ik heb tot wat ik tot nu toe opgemeten heb een kleine c!

denk dat je dus zowiezo een volle b wel gaat halen!! miscien ook wel een kleine C!!

ik wou het ook natuurlijk en mijn pc ook :) dat is het ook geworden! je ziet echt niet dat ze nep zijn ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ja ik ben al weer vroeg wakker. Ik zal even vertellen hoe het allemaal is gegaan. Ik moest er gister 10voor 8 zijn, werd heel snel geholpen, kreeg nog even een gesprekje met de chirurg of ik nog akkoord was met het aantal cc, nou ik bleef bij die 230ccc (achteraf maar goed ook) daarna werd ik geopereerd en ze waren zooo lief allemaal, echt zo lief, stelde me allemaal echt op mn gemak. Rond 11uur kwam ik al bij en eigenlijk ging dat wel goed allemaal ben echt niet misselijk geweest en ook niet zoveel pijn gehad direct na de operatie. Volgens mij is t toch wel een behoorlijke c geworden alhoewel ze wel erg opgezet zijn nu natuurlijk. Mn sport bh is een 70c en die knelt wel behoorlijk haha maargoed dat hoort erbij. Ik mocht al snel naar huis omdat ik me eigenlijk erg goed voelde. Ik kreeg een glas cola, nadat ik die suikers binnen kreeg voelde ik me al een stuk fitter en me zusje kwam aan met een redbull haha dat vond de dokter een hele goeie ze zei nou dat is eigenlijk nog beter daar zitten meer suikers in ik mocht om half 2 al naar huis, ze kwam met een rolstoel aan.. Maargoed dat hoefde niet ik kon echt prima lopen. Ben meteen naar de apotheek gereden en meteen paracetamol ingenomen. Toen ik eenmaal thuis kwam begon ik toch wel last te krijgen. Het is toch allemaal opgezet en behoorlijk uitgerekt want ik had natuurlijk echt een cup aa. Resultaat is wel mooi maar het moet allemaal wel even inzakken uiteraard. Maar vanmorgen werd ik wakker, jeetje wat een drama om uit je bed te komen zeg. Ik slaap bij mijn moeder thuis want woon op mezelf maar ik kan bijna niets zelf dus ik jankend me zusje roepen haha ja echt! Dus zij hielp me overeind, ik me paracetamol ingenomen en zit nu lekker op de bank. Gewoon rustig aan doen. Hadden jullie ook moeite met opstaan? Ik had de pijn wel iets minder verwacht maargoed dat went vanzelf denk ik dan maar. :)

Xxxxxxxx chant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel!!!

Opstaan kun je vergemakkelijken door eerst je benen buiten het bed te gooien, en dan met de buikspieren overeind komen, dan gebruik je je benen als hefboom...

Een goed herstel toegewenst!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullieeeee wel :D !

Ja dat opstaan is geen pretje maargoed dat word vanzelf wel minder denk ik :) wie mooi wilt zijn........ ;-) maar het is toch zo dat het allemaal nog wel een beetje moet indalen?zitten nu nog best hoog en ik heb een sportbh van de kliniek dus die plet alles.. Haha lekker gevoel NOT, maar vind ze wel al mooi :)

Jij oook beterschap!

Xxxie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Je hebt het al achter de rug, fijn dat je zo snel terecht kon.

Ben jij onder slaapverdoving geopereerd? De pc waar in heen wil doet dat namelijk ook, maar ik vind het zo eng idee, dat ik misschien wakker word of van alles nog mee krijg.

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi risje,

Dankje wel :D

Wanneer word jij geopereerd?

Ja ik ben ook onder slaapverdoving geopereerd, je hoeft echt niet bang te zijn. Ik heb helemaal niks gemerkt, ik lag daar en ze stelde me gerust beetje. Aan het kletsen en ik heb niks gemerkt haha ik werd ineens wakker en toen was het gebeurd en keek ik onder de lakens en daar zaten me 2 bobbels dan. Haha helemaal niets gemerkt! En daarna voelde ik me ook meteen top toen ik op mijn kamer lag, kreeg wat drinken en voelde me eigenlijk gewoon fit :D komt allemaal goed! En ook niet misselijk geweest :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Waarschijnlijk word ik 22 december geopereerd, is mijn wens omdat de kids dan 2 weken vakantie hebben. Maandag zou dit bevestigd worden, dus ben benieuwd!!

Ik ben er zo bang voor! Ik zie helemaal niet tegen na de operatie en herstel op, maar in ingreep zelf. ik ben bang dat ik er tegen ga vechten en dan toch nog van alles mee krijg.

Maar ik vindhet heel fijn om te horen dat jij het fijn hebt ervaren. Was jij ook zo ontzettend zenuwachtig? Het ene moment denk ik kom op, dit is wat je zo graag wilt, en het andere moment durf ik gewoon niet. De operatie zou 3 uur duren, zo lang ben ik nog niet onder het mes geweest.

ik heb nacoses gehad en daar had ik helemaal geen last van en viel snel in slaap en voor mijn gevoel werd ik een paar minuten later wakker.

Ik hoop maar dat ze me helemaal weg kunnen krijgen, hihi.

Is wel heel fijn dat jij niet zo lang hoefde te wachten, dan kun je je ook niet zo lang druk maken, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow december is het al snel, heeel spannend!

Ja ik was super zenuwachtig ik heb de nacht voor mijn operatie niet eens geslapen haha zo zenuwachtig was ik, maar dat zagen ze ook wel aan me toen ik daar was dus ze zeiden al toen ik daar lag maak je niet druk we gaan je heel mooi maken het word zeker mooi. En toen boem was ik weg en werd ik wakker toen het gebeurd was. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken, je krijgt er echt niks van mee! Komt goed. Ik was meer bang voor het herstel dan voor de operatie zelf, dat wel. Is nu 3dagen geleden maar ik kan eigenlijk best veel zelf :)

Maar is logisch dat je zenuwachtig bent, het is ook niet niks allemaal :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh kan niet wachten tot ze beetje ingaan dalen hoor en die sportbh!!grrrrrr. Zo ik zit ff op me klaagstoel hoor haha

Hoelang is de wachttijd eigenlijk van de wellness kliniek?? ik wil heel graag in 2012 een bv gaan doen maar zit nog even te bedenken hoe en wat ik dat allemaal ga doen woon zelf in amsterdam en woon alleen met mijn zoon maar die is al 11 dus die kan gelukkig al veel zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.