Ga naar inhoud

Pijn in rechterborst..3weken PO..ik doe al z0 weinig?? wie herkent dit?


Gast Lucky71

Aanbevolen berichten

Hoi,

ben nu 3 weken PO en heb veel last van mijn rechterborst. Als ik mijn rechterarm al iets beweeg, krijg ik een stekend gevoel onderin mijn borst. Ik heb echt heel rustig aan gedaan, omdat ik geen enkel risico wil lopen. De operatie kost al genoeg, toch?

Nu weet ik niet of het een soort pijn is omdat ik rechts ben en nu weer wat meer rechts doe (lichte dingen).

Mijn linkerkant is veel soepeler.

Vooral s'morgens ben ik onwijs stijf en moet mijn liefie me nog elke morgen uit bed duwen. Slaap ook ontzettend slecht op mijn rug..lees wel verhalen over meiden die al snel op de zij slapen, maar dat durf ik echt nog niet.

wie o wie kan mij zijn ervaringen vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi... Ik heb sinds 17 oktober mijn BV en ik werd vanochtend voorhet eerst wakker op mijn linkerzij rechts op mijn zij liggen ging al een paar daagjes eerder. Mijn PC zei me dat ik dat gewoon mocht als ik geen pijn heb... dus ik denk dat je er gewoon iets zelfverzekerder in gaat worden als de pijn echt helemaal verdwenen is... Hoewel ik toch ook wel lees dat die pijntjes er ook wel bij horen... zeker de eerste maanden nog...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi... Ik heb sinds 17 oktober mijn BV en ik werd vanochtend voorhet eerst wakker op mijn linkerzij rechts op mijn zij liggen ging al een paar daagjes eerder. Mijn PC zei me dat ik dat gewoon mocht als ik geen pijn heb... dus ik denk dat je er gewoon iets zelfverzekerder in gaat worden als de pijn echt helemaal verdwenen is... Hoewel ik toch ook wel lees dat die pijntjes er ook wel bij horen... zeker de eerste maanden nog...

Liefs B(.)(.)B

Hoi...

so he...dat is snel!!! Pfff...ik durf het eigenlijk ook niet, aangezien ze het adviseren voor 6 weken om op je rug te slapen, maar ik heb zo'n last van mijn rug nu...

Hoop dat die pijn in mijn rechterborst ook afneemt binnenkort, voel het wel minder als ik mijn borst iets optil...misschien is die Ziekenhuis-BH wel iets aan verslappen en word het tijd om zelf een goede sportbeha aan te schaffen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucky!

Waar zit de pijn?

Ik heb zelf weleens bij bepaalde bewegingen dat het trekt/pijnlijk is bij mijn litteken.

Verder heb ik weinig last van de pijn gehad. Dus ik weet het niet....

Anders je pc eens om advies vragen?

Ik slaap al vanaf 1.5 week po voorzichtig af en toe op mijn zij om mijn rug te ontlasten.

Dat ging na 2.5 week zonder pijn.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder herstel is anders ! Zelfs die van je eigen borsten wat in principe 2 aparte operatiewonden zijn .

Dual plane is heftig , ik heb een zwaar en best wel lang herstel gehad (indien interesse klik op mijn profiel voor meer info).

Bij mij was het de linker die achterop hinkte (ben ook rechtshandig).

Komt allemaal in orde : véél geduld ! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.