Ga naar inhoud

VERRASSING


Aanbevolen berichten

Wat een verrassing!! :1bouncingboobs: Vandaag ging ik mijn eerste sport bh kopen,ben nu één week PO. Ter info:er werd bij mij links 280cc en rechts 250cc achter de spier ingebracht. Ik had voor de operatie B80 waar je wel soms los door kon kijken:-S. De voorbije week was ik eerder minder tevreden en vond dat ik toch wat meer mocht hebben...maar vandaag schrok ik mij te pletter!! Nieuwe bh maat is D80!? Had ik ze nu echt veel te klein ingeschat dan? Herkennen jullie dit? Mij hoor je niet klagen hoor:-) De PC zei trouwens dat de zwelling niet meer zoveel zal afnemen...slechts enkele mm dus wil dit dan zeggen dat dit mijn nieuwe cupmaat is? :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

Ja dit had ik ook!!! hahah ik ben nu 4 weken PO en heb 325cc dual plane. (ik kwam van een 80/B) vorige week voor het eerst lingerie geshopt. Sta ik in het pashokje... ik dacht, ok, maar beginnen met een 80d.... hhhmmmm.... te klein, dan maar een 80e! hhmm..... nóg te klein???!!! MY GOD een 80f heb ik nu dus! hahah Dacht dat ik steil achterover ging! hahaha

Maar uuh... lekker gevoel he?! :136: eindelijk boobies! Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

Ja ik herken me hier helemaal in!

Ik hoopte van 75 A-AA uit te komen op minimaal C.

Zes weken na mijn operatie Bij de bijenkorf had ik meestal 75-80 D

Maar bij de hunkemoller weer 70E Dus heel verschillend, haha.

Alleen ik vind zelf dat ze 'ogen' als een normale C, dus staar je zeker niet blind op je nieuwe maat het gaat er ook om hoe ze 'eruit' zien.

Zouden ze bij die lingeriemerken niet beter een speciale 'borstvergroting' bh lijn kunnen maken, waarin je ook de maat draagt zoals ze 'ogen' ?

Neppers zijn natuurlijk ook steviger en minder soepel dan 'echte'. Dus heb je een ander soort steun/push up nodig in je Bh lijkt mij.

Maar altijd geldt: Zolang je er zelf maar helemaal blij mee bent en ze goed bij je lichaam passen :D

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ben ook pas 3 weekjes onderweg na mijn operatie, maar moet die verschrikkelijke BH en band van het ziekenhuis nog eens 3 weken dragen. Begint allemaal te irriteren nu...

Ikzelf dacht ook veel erger te schrikken van de grootte, maar vind het zelf allemaal wel meevallen, maar welke maat het word?? Had een 75 B..voorheen een 75C, en ik ben al blij als ik mijn eigen normale BH's weer aan kan, zonder ze op te vullen met complete panty's erin. Volgens mijn Lief zal ik toch nieuwe moeten kopen..vind ik ook niet erg. Wilde gewoon mijn maat terug van voor de zwangerschappen...met een beetje extra :125: hahahaha...is denk ik wel gelukt. Kom nu met BH gemeten op een onderwijdte van 74 en een bovenwijdte van 93. Zal wel een D'tje worden, denk ik....maar zolas ik al gelezen heb, veranderd dat na verloop van tijd nog.

Hoe is het met jouw herstel? Ikzelf vind het vrij zwaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag precies 3 weken po. draag sinds de operatie een sportbh van 70D (kwam van 70 aa) maar vind ze er helemaal niet zo groot uitzien! misschien moeten ze nog zakken en meer vorm krijgen. Ik heb geduld:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het heel grappig,

mensen die bijna geen borsten hebben

die willen d,e,f en zijn helemaal

dolgelukkig met hun nieuwe 75-80 f

terwijl ik van een 75 f naar een volle c/d ga

omdat ik er vanaf wil i.v.m me rug

best grappig om te lezen soms.

xx marcha

Hoi Marcha,

Het is toch niet echt te vergelijken hoor, want echte borsten zijn zwaarder en je kunt met siliconen wel een D-maat hebben, maar dat ziet er toch kleiner uit hoor. Als je mijn borsten ziet, dan lijkt het geen 70E, terwijl de pasvorm goed is. Echte E-borsten ogen veel groter!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi hoi,

ja dat is ook wel weer zo bij mij ogen ze ook veeel groter maar toch is het wel grappig om te lezen hoe wij vrouwen dat allemaal zeggen. vrouwen die kleine borsten hebben die willen grote borsten en vrouwen die grote borsten hebben willen kleine borsten.

xxx

Hoi Marcha,

Het is toch niet echt te vergelijken hoor, want echte borsten zijn zwaarder en je kunt met siliconen wel een D-maat hebben, maar dat ziet er toch kleiner uit hoor. Als je mijn borsten ziet, dan lijkt het geen 70E, terwijl de pasvorm goed is. Echte E-borsten ogen veel groter!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat wij mensen gewoon nooit helemaal tevreden zijn;

we hebben altijd wel weer iets wat beter of anders mag volgens mij..

Ikzelf heb niet veel borst en mijn zus daarintegen heeft (natuurlijke)cup E.

:1bouncingboobs: mijn zus zou ze wel wat kleiner willen en ik...... :rolleyes::1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het heel grappig,

mensen die bijna geen borsten hebben

die willen d,e,f en zijn helemaal

dolgelukkig met hun nieuwe 75-80 f

terwijl ik van een 75 f naar een volle c/d ga

omdat ik er vanaf wil i.v.m me rug

best grappig om te lezen soms.

xx marcha

Is idd grappig om te lezen. Ik had een 70 c voor de operatie, nu (11 dagen po) draag ik sportbh maat 75 c. Ik wilde geen grotere borsten omdat ik een e cup heb gehad voor het afvallen en toe had ik er veel last van met sporten. Dus ik wilde na mijn lift op dezelfde maat uitkomen, ik heb er maar 200 cc bijgekregen en is helemaal goed bij mijn lijf. heb zo ook op mn spier gekregen zodat ik nog fijn kan sporten :126:

Na de operatie dacht ik wel dat ze te groot waren, maar gister viel me op dat de zwelling al afneemt en normale vormen begint aan te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.