Ga naar inhoud

Booby : 18 juni 2009 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben een moeder van 2 kinderen en krijg morgen eindelijk een borstvergroting!

Ik ga naar MCS en wordt geopereerd door dr. Koopmann. We zijn uitgekomen op 350 cc medium profile rond, achter de spier.

Ik hoop van een a cup naar een volle c te gaan!

Verder ben ik getrouwd en werk partime als administratief medewerkster!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Booby!

Gefeliciteerd! :43:

Ik hoop dat alles goed is verlopen. Ben erg benieuwd naar je verslag en het resultaat!

Geniet er van (in hoeverre dat al kan) en pak je rust.

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booby,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobys! Hopelijk gaat alles oke met je!

Ben benieuwd naar je operatieverslagje!

Groetjes,

MErel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Het is op zich wel goed gegaan maar, men, wat viel de pijn me tegen gisteren...... Ik kon nog niet aan me neus krabben.... :wacko:

Vannacht wel goed geslapen, ik was om half 8 wakker, en heb vanmiddag ook nog ff gelegen.

Als ik me wat beter voel, niet meer zo stijf, dan zal ik uitgebreid verslag doen! :D

Bedankt voor jullie berichtjes!!!

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

Ik zal mijn bv verslag eens delen met jullie..... :D

Ik ben dus eergisteren geopereerd in MCS door dr. Koopmann. Ik heb 350 cc medium profile ruwe eurosillicone's gekregen, achter de spier.

Ik was mooi op tijd, moest om 13.15 uur aanwezig zijn en mocht gelijk naar binnen. Even afscheid van mijn moeder nemen want alleen mijn man mocht mee.....

Er werden foto's gemaakt, kreeg een ok jasje aan en het wachten was begonnen.... Om 14.00 uur werd ik gehaald en toen ging het vrij snel.

Mijn man kreeg om 14.45 uur al een telefoontje dat alles goed was gegaan en dat ie me over 4 uur op mocht halen!!

Ik voelde me helemaal door de mangel gehaald, jeetje wat een spierpijn, ik kon echt niks. Pokke eind teruggereden in de auto en bij thuiskomst gelijk weer pijnstilling en een slaaptablet ingenomen en tot half 8 volgende ochtend geslapen!!! Heerlijk!!

Afgelopen nacht niet zo goed geslapen, ik wist niet meer hoe ik liggen moest zeg, ja, op me rug maar pfff, dat valt niet mee hoor!

Ik heb vandaag ook een beurs gevoel aan mijn ribbenkast.... Morgen mag het tape eraf en mag ik me douchen, wel voorzichtig natuurlijk.

Het MCS is me trouwens heel goed bevallen, heel vriendelijk, goede nazorg en werd gistermorgen gebeld met de vraag hoe het gegaan was de eerste nacht! Ik kan er niks negatiefs over zeggen, de dokter kwam na de operatie zeggen dat alles goed gegaan was maar ik was nog te ver weg vanwege de narcose dat ik niet goed kon reageren. Ik zag alleen in een schim dat ie zijn ok pak uit had en een wit overhemd en zwart colbert aan had, hahaha!!!

Ik ben zoooo nieuwsgierig naar het resultaat! Ik had een lege a cup en hoop toch wel op een volle c!!

Maar moet nog even geduld hebben!!!!!

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booby,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs:D

Hoe is het nu met je? Is de pijn al wat minder en kun je wat beter slapen?

Enn, heb je het resultaat al kunnen zien?

groetjes May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Leuk dat je er naar vraagt!

Het is morgen een week geleden dat ik de operatie heb gehad en ik moet zeggen, het gaat steeds beter!! :14:

Ik merk alleen nog bij (te) zware bewegingen dat ik 'dat' nog even niet moet doen.....

Vannacht voor het eerst weer 'laag' geslapen en dat was ook een stuk beter, ik hoop vandaag overdag dan ook niet zo moe te zijn. Ik heb zelfs heel voorzichtig even op mijn zij gelegen, heerlijk hoor, even een andere houding!!

Ik ben wel vrij moe nog overdag maar dat zal door de narcose komen en het feit dat ik 's nachts gewoon niet mijn optimale nachtrust krijg.

De borsten zien er ook goed uit, zijn nog wel erg hard maar het model word steeds beter, ik heb dan wel bijna 24 uur per dag die borstband erbij om. Ik heb hem alleen vannacht afgedaan :blush: ff lucht, haha!!

Ik ben heel blij dat ik voor medium profile heb gekozen, ik had eerst low profile......, maar denk echt dat die te breed was geworden, ik voel nu met de binnenkant van mijn bovenarmen heel iets de borst, denk dat het met low erger geweest zou zijn.

Denk dat de volle C wel gaat lukken!!!

Voor jou komt het ook dichtbij nu he?? Is dat de reden dat je wakker was op dat tijdstip dat je online was ;) ?? Waar ga jij naar toe? Vertel.......

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bo!

Wat fijn dat het alweer steeds beter met je gaat! Heeerlijk dat je weer een beetje ' normaler' kunt slapen.

Ik geniet nog even heerlijk van op mn zij slapen haha!

Een volle C dat klinkt goed hoor! Heb je ook foto's? Ik las in je andere topic dat je alleen naaste familie over je bv hebt verteld. hebben anderen het ook al opgemerkt?

Daar ben ik nou zo benieuwd naar, of het mensen opvalt. Waarschijnlijk hebben wij het idee dat de hele wereld het ziet, maar iets niks minder waar;)

het zit er voor mij inderdaad ook aan te komen brr! Dat was niet de reden dat ik al zo achterlijk vroeg op het forum zat trouwens ;), moest naar mijn werk en dacht, nog even kijken. Merk wel dat ik er steeds vaker aan denk, eng, maar ook heeel veel zin in!

Heb foto;s erop gezet van hoe het nu is, dan mag er toch echt wel wat gebeuren :rolleyes:

Ik ga trouwens bij dr Winter in de Jan van Goyen Kliniek in Adam!

Hoop dat je snel nog meer opknapt, enne geniet van je boobs :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik was van de 'kipfiletjes' soms zelfs een dubbele, hihi :blush: , ik heb dus altijd wel een (neppe) gevulde bh gehad..... Ik heb nog niemand erover gehoord maar ben ook nog niet echt weg geweest, ff een beetje kalm aan de eerste tijd! Ik ben nogal afgevallen de laatste tijd en mijn borsten waren het eerst weg, balen!!! Maar ik heb nu geen klagen meer :rolleyes:

Je was idd achterlijk vroeg op het forum ja, hahaha!!! Dan moet je wel vroeg beginnen zeg, op je werk. Heb je vrij genomen om te herstellen? Ik ga straks voor het eerst autorijden, zal wel gaan denk ik, we hebben stuurbekrachtiging en rijden automaat :125:

Ik ken die kliniek niet maar heb de naam wel vaker voorbij zien komen! Ik vond het aan de ene kant heel spannend maar was eigenlijk heel rustig toen ik daar was.....

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.