Ga naar inhoud

kipkerrie : BV oriëntatiefase : Dr. Plovier/Dr. Nio/Dr. Ludlage


kipkerrie

Aanbevolen berichten

Dag dames,

al geruime tijd (echt....een jaar ofzo ondertussen haha) lees ik mee met al jullie verhalen over borstvergrotingen. Ik heb er ect ontzettend veel aan gehad, en nu dat ik dan eindelijk in de fase ben dat ik op consulten ga, leek het me toch maar s tijd om me voor te stellen! Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd, en ik ben eigenlijk heel gelukkig... Ook met mijn lichaam ben ik blij, en zelfs met mijn borsten ben ik niet ontevreden: ze zijn klein, een 75a/b, maar wel mooi van vorm. Ik draag nu vaak push up bh's dus het lijkt een mooie C...maar dat is helaas niet meer zo zodra de bh uitgaat haha... Een bv is daarom iets waar ik echt al heel lang over nadenk, zeker geen vluchtige beslissing ofzo. Het lijkt me gewoon geweldig om mooie volle borsten te hebben, ik vind dat gewoon zo mooi!

Door veel gelezen te hebben en veel fotos te hebben bekeken, had ik voor mezelf al helemaal bedacht wat ik wilde: ronde prothesen, semi-cohesief (zacht), en op de spier. Ik ben nu dus op 3 consulten geweest, en heb de volgende adviezen gekregen...

Dr Plovier zei: semi-cohesief en rond, dual plane/achter de spier (ik snap nog steeds niet of zijn manier van opereren nou onder 'dual plane' of 'achter de spier' valt?). Qua maat had hij het over 350-400 cc, maar 350 noemde hij eigenlijk allee omdat ik zo schrok van 400 cc, hij heeft het daarom (al zuchtend :P) naar beneden gebracht tot 350 cc.

Dr Ludlage zei: 275 of 310 cc, ook rond maar dan hoog cohesief en niet semi-cohesief. De kans was 'redelijk' dat ze boven de spier geplaatst zouden worden, dat moest tijdens de operatie bekeken worden, anders zou het dual plane worden.

Dr Nio zei: (ik citeer:) "Niemand zal het bij jou boven de spier plaatsen, of hij moet echt volslagen debiel zijn", haha. Hij was dus duidelijk voorstander van achter de spier ;) (of dual plane, hij zei dat dat hetzelfde is), en daarnaast rond, semi-cohesief, 350-400 cc.

Dus, hoewel mijn wensen voor semi-cohesief en rond goed mogelijk zijn, is voor de spier blijkbaar niet echt de beste optie voor mij. Daar baalde ik echt heel erg van toen ik het hoorde, want op fotos vind ik voor de spier plaatsing er het natuurlijkst uitzien, en als ik ervaringen lees voelen die ook natuurlijker aan en bewegen ze meer mee. Aan de andere kant zijn er ook wel nadelen waar ik bang voor ben: rimpeling (ik ben erg slank/dun), zichtbaarheid van de randen... Maar als ik dan aan dual plane denk, vind ik de nadelen dat het er in mijn ogen wat onnatuurlijker uitziet, minder natuurlijk meebeweegt, en wat hoger zit. Ik wil namelijk echt een zo natuurlijk mogelijk resultaat! Ben zo bang voor dat neppe effect! :(

Maargoed, nu probeer ik dus te wennen aan het idee dat voor de spier niet gaat lukken bij mij....En als het dan toch achter de spier/dual plane wordt, heb ik een voorkeur voor dokter Plovier. Ik hoor van veel meiden dat ze erg tevreden zijn over zijn werk, en achter/dual plane is natuurlijk ook zijn specialiteit dus daar heeft hij veel ervaring mee. (En, ook niet onbelangrijk, bij hem weet ik dat ik niet afgescheept wordt met weinig cc's.) Nu heb ik al veel fotos gezien van zijn werk, maar eerlijk gezegd vind ik niet alle fotos van zijn werk op dit forum mooi...vaak vind ik dat het er toch nog onnatuurlijk uitziet, met erg veel bolling bovenin de borst...maar tegelijkertijd lees ik dat veel meiden die door hem geholpen zijn erg blij zijn met het resultaat en het erg natuurlijk vinden. Heb ik dan zo'n ander idee van wat natuurlijk is vraag ik me af, of lijken de borsten op foto's gewoon wat onnatuurlijker dan in het echt ofzo? Het valt me wel op dat veel fotos geplaatst worden van vrij snel na de operatie, en ik kan me voorstellen dat het (vooral bij dual plane/achter de spier) gewoon een lange tijd duurt voordat alles mooi zakt?

Daarom wat vragen aan dames die geholpen zijn door dr Plovier, vooral dual plane/achter:

* Hoeveel cc hebben jullie gehad? (en wat was de beginsituatie?)

* Zien jullie borsten er nu natuurlijk uit? En met natuulijk bedoel ik vooral: is de overgang bovenaan de borst mooi glad en niet bol?

* Hoe lang duurde het voordat je borsten er echt mooi uit begonnen te zien?

* Hoe voelen jullie borsten aan? Zacht of juist stug?

* Hoe bewegen de borsten mee?

Het liefst zou ik hierop antwoord krijgen van dames die al ruime tijd geleden hun bv hebben gehad, want ik hoop dus dat sommige foto's hier een wat vertekend beeld geven van het resultaat van dual plane/achter de spier omdat het veel tijd nodig heeft om mooi te worden... (Overigens ervaringen van dames die dual plane/achter de spier hebben maar bij een andere dokter, zijn ook welkom!).

Ik hoop gewoon dat ik wat van mijn twijfels verlost kan worden, want ik word er gek van! Ik twijfel nu vooral omdat ik dat idee van liever voor de spier niet los kan laten...het zou gewoon zo ideaal zijn als ik een groot volume, semi-cohesief, voor de spier zou kunnen krijgen! Maarja, de pc's zijn natuurlijk de experts, en als zij zeggen dat het niet mooi wordt voor de spier, zal dat wel zo zijn!

Nou dat was het wel weer, ik heb jullie nu wel weer genoeg lastig gevallen haha! Sorry voor het lange verhaal maar bedankt voor het luisteren!

Groetjes Kipkerrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisje, natuurlijk luisteren we naar jouw bericht.

Ik vind je verhaal heel herkenbaar. Ik was er ook heel lang mee bezig en wilde het liefst ook zachte, ronde prothesen voor de spier. Ik kreeg van een arts het advies anatomisch en achter de spier haha.

Ik heb de arts gezocht die het meest aan mijn wensen kon voldoen. Ik heb ze dual-plane gekregen, voor de spier was geen optie voor mij. Mijn boobs zijn niet hard en ze vallen opzij als ik lig, zo 'nep' lijkt het dus niet!

Ik ben ruim een half jaar geleden (4april) door dr. Plovier geholpen en geen seconde spijt gehad.

Ik vind mn borsten juist heel natuurlijk, ik heb zondag een foto geplaatst in de gallerij.

Ik ben bij drie artsen geweest en dr Plovier wilde ook de meeste cc's plaatsen. In het begin had ik natuurlijk wel mn twijfels (wordt het niet te groot???), maar ik had achteraf gezien nog wel meer cc's kunnen hebben :rolleyes:

Als je wilt mag je mn album zien, daar zie je dat ze in maanden heel erg veranderen. In het begin stonden ze hoog en strak, na een maand of 4 begonnen ze zachter te worden en ze veranderen nog steeds.

Heel veel succes met je zoektocht!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan niet geholpen door Plovier, maar door Nio ;)

Zeer kundige pc die weet waar die over praat, zegt waar het op staat en scheept je ook niet af met lage cc’s.

Snap wel je teleurstelling, denk dat de meeste het liefste voor de spier hebben! Is gewoon vaak het mooiste, ben ik met je eens.

* Hoeveel cc hebben jullie gehad? (en wat was de beginsituatie?)

Mijn 1ste bv van een lege 75B naar een 75D met 450cc rond 85% filled.

* Zien jullie borsten er nu natuurlijk uit? En met natuulijk bedoel ik vooral: is de overgang bovenaan de borst mooi glad en niet bol?

Als alles mooi gaat zakken en zachter wordt gaat het er zeker natuurlijk uit zien. Wil je niet de bolling bovenop de borst of een stuk minder dan is misschien de 85% filled een optie.

* Hoe lang duurde het voordat je borsten er echt mooi uit begonnen te zien?

Persoonlijk vond ik met mijn 1ste bv men boobs het mooiste rond de 7 maanden po, ze blijven echt flink door veranderen.

* Hoe voelen jullie borsten aan? Zacht of juist stug?

Na een maand of 3-4 al lekker zacht maar zelfs na tijd worden ze zachter.

* Hoe bewegen de borsten mee?

Ik heb dan dual-plane plaatsing, voor de spier kon ook niet ivm te dunne huid en dit beweegt zeer natuurlijk mee. Nio is juist wel een voorstander van voor de spier, maar dan moet het wel kunnen en mooi worden. Geheel achter de spier is niet hetzelfde als dual-plane, bij dual-plane zit het maar voor een gedeelte erachter. Dual-plane is natuurlijker als geheel achter de spier.

Mocht je foto's willen zien mag je me altijd een pb sturen ;)

Heel veel succes met het maken van een keuze.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf ben ook door plovier geholpen en ben 1 van de weinige met minder cc's.

Ik heb zelf ook duidelijk aangegeven dat ik niet teveel cc wilde. Hij wilde het op de operatiedag zelf toch ook nog omhoog doen,maar ik bleef zeggen dat ik niet teveel cc's wilde.

Uiteindelijk is het 360 cc geworden en heb nu een F cup!!

Mijn foto's staan hier niet,maar als je wilt mail me maar dan laat ik je mijn foto's zien.

groetjes,

shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kipkerrie!

Ik ben 11 dagen geleden geholpen door Nio.

Ik wil wel even aangeven net als Femmy dat Nio juist de voorkeur heeft voor voor de spier, dus als hij zegt dat het niet kan dan denk ik dat hij gelijk heeft.

Ik vond Nio een zeer prettig man en hij kwam heel kundig over, nam ook alle tijd voor je.

Aan het begin zit er altijd bollig boven de tepel. Door het zakken gaat het volume dan meer naar onder de tepel en wordt de bovenpool vlakker.

Als je bij Plovier gaat zou ik wel duidelijk een maximum aangeven. Ik heb al meerdere keren gelezen dat er tijdens de operatie meer in is gegaan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben ook bij plovier geweest!

Heb ook dual plane omdat ik te weinig weefsel bovenop heb.

Ik heb juist wel veel voorbeelden gezien van natuurlijke borsten bij dual plane!

Denk idd dat dat komt omdat het proces veel langzamer gaat! Pas na een x aantal maanden zie je het uiteindelijke resultaat.

Ik heb 450cc gekregen, dat was het maximale volgens plovier!!!

Meer hoefde van mij ook niet! Dit was precies wat ik in mijn hoofd had!

Ik wilde perse cereform of eurosiliconen, met sebbin had dr plovier meer cc's kunnen plaatsen zei hij, maar op sebbin zit 'maar' 10 jaar garantie.

Hoe dat zit weet ik niet, wellicht heeft sebbin meer tussenmaten ofzo.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties :) het is echt fijn om jullie ervaringen te lezen. @ Naomi en Femmy, het is eigenlijk wel goed om te weten dat Nio een voorkeur heeft voor voor de spier, want dan zal het bij mij dus inderdaad wel écht niet voor de spier kunnen. (Toen Plovier het zei twijfelde ik nog omdat hij bijna altijd dual plane aanraadt.) Ik vind het idee van dual plane wel steeds minder erg als ik van jullie hoor dat het er natuurlijk uitziet en ook meebeweegt. Ik kwam vanochtend ook een Amerikaansen site tegen met fotos van dual plane plaatsingen en dan een jaar post-op, en het zag er echt super uit! Ik heb m perongeluk gesloten maar als ik m weer vind post ik de link wel even.

Ik heb net opgezocht hoe ik pbjtes kan sturen, dus dat ga ik straks even proberen (ik ga zo uit eten dus dat zal wel morgenochtend worden). Zou echt graag wat fotos van jullie zien naleijk :)

Groetjes kipkerrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

weet iemand of er sites zijn waar je de afmetingen van sebbin, cereform en eurosiliconen kunt vinden? Dus breedte en projectie, en bijbehorende aantal cc's... Ik ben namelijk benieuwd of medium profile mogelijk is bij mij, gezien mijn afmetingen...en hoeveel cc er dan dus nog in kan.

Hoop dat iemand me meer kan vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom wat vragen aan dames die geholpen zijn door dr Plovier, vooral dual plane/achter:

* Hoeveel cc hebben jullie gehad? (en wat was de beginsituatie?)

Ik heb 450 cc gehad, en had een 75a nu een E, maar zou wel groter willen!

* Zien jullie borsten er nu natuurlijk uit? En met natuulijk bedoel ik vooral: is de overgang bovenaan de borst mooi glad en niet bol?

Lastig oordelen over jezelf, vind ze wel heel mooi, maar je ziet wel dat ze nep zijn, maar dat heb je snel met rond!! Andere zeggen dan wel dat ze natuurlijk er uit zien, oordeel zelf zou ik zeggen, ze staan in de gallerij!

* Hoe lang duurde het voordat je borsten er echt mooi uit begonnen te zien?

Ik vond ze meteen al mooi hihi :D

* Hoe voelen jullie borsten aan? Zacht of juist stug?

Zacht!!

* Hoe bewegen de borsten mee?

Beetje... maar niet zoals een echte borst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij mijn lijstje

* Hoeveel cc hebben jullie gehad? (en wat was de beginsituatie?)

Ik heb360cc gehad, en had een 70/75a en nu 70 F

* Zien jullie borsten er nu natuurlijk uit? En met natuulijk bedoel ik vooral: is de overgang bovenaan de borst mooi glad en niet bol?

Al zeg ik het zelf LOL die van mij zien er vrij natuurlijk uit.

* Hoe lang duurde het voordat je borsten er echt mooi uit begonnen te zien?

Na een aantal weken en toen de kliniekbh helemaal uit was gingen ze naar mijn idee nog beter vormen.

* Hoe voelen jullie borsten aan? Zacht of juist stug?

Bij mij zijn ze wel zacht,maar nog niet helemaal.

* Hoe bewegen de borsten mee?

Dat is moeilijk hier uit te leggen met mjn boobs, heb een consult met plovier daarover op 25 november.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.