Ga naar inhoud

anoukkie : 21 oktober 2011 : Dr. Roddi


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

ja das idd ook het belangrijkste dat ze mooi zijn en bij je lichaam passen

de maat maakt dan idd nie veel uit

ik mag morgen eindelijk de tape eraf laten halen gelukkig word er helemaal gek van

die sportbh zal wel een stuk comfortabeler zitten

ben wel heel erg benieuwd hoe ze eruit zien zonder de tape

ik heb trouwens heel veel pijn links onder me oksel uitstralend naar de schouder herkennen jullie dat?

Verder heb ik gelukkig geen pijn ja beetje spierpijnachtig ma niet zo erg dat ik pijnstillers nodig heb gehad

heb soms wel het idee dat links hoger zit en harder is dan rechts

ma kan ook me eigen idee zijn

Ben ook wel heeel benieuwd op welke maat ik uitkom want lees toch altijd wel flinke cups hier hahaha

maar net wat maartje ook zegt als ze mooi zijn en je er zelf tevreden over bent maakt de maat helemaal niks uit

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stekende pijn vanuit mijn oksel herken ik wel..heb daar aan mijn rechtse kant veel last van, alleen straalt het bij mij niet naar de schouder, maar naar het onderste gedeelte van de borst. Ik wist niet dat ik zoveel spieren had boven in mijn lijf :wacko:

och ja..dat zullen wel de kwaaltjes zijn. Nu de ergste spierpijn voorbij is, voel ik ook pas de spanning die op mijn borsten staat. In het begin had ik zo'n pijn aan mijn spieren, dat ik die spanning niet voelde...tsjee..die dingen staan echt nog strak hahahaha :24: En zo zullen we de eerste weekjes steeds weer tegen "nieuwe" kwaaltjes aanlopen, maar het komt goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej ben ik gelukkig nie de enige

ben ook veel te ongeduldig haha

die pijn in me schouders zou ook best door het slapen kunnen komen

want half zittend slapen is nie echt mijn ding haha

dat ze strak staan dat voel ik idd nog niet is echt nog de spierpijn

heb wel het idee dat rechts lager zit

Maar zal ik morgen wel beter zien als die tape eraf mag

maja de kwaaltjes horen erbij en zullen idd nog wel ff blijven en andere komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ging ff iets mis lang leve de touchscreen hahaha

maar we weten waar we het allemaal voor doen en dat maakt veel goed

ik heb het er allemaal wel over volgend jaar zomer kan ik ook eindelijk een mooie bikini aan die ook mooi gevuld is dan

nog ff geduld en idd alles komt goed

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het ook.

Ik had ook elke dag een ander gevoel en dacht hee hoort dit er wel bij.

Maar op een dag merk je dat je t gevoel hebt alsof het nooit anders is geweest en de kwaaltjes ineens weg trekken.

Tijd geven is belangrijk.

Ik heb nog steeds wel wat verschil tussen re en li. Dat komt door het genezen maar dit trekt langzaam bij.

En als dat niet gebeurd geen enkele borst is gelijk.

Ik ga in december op vakantie dus moet ook een nieuwe bikini kopen!! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo de tape is eraf wat deed dat verschrikkelijk veel pijn zeg werd er gewoon misselijk van.

Maar linkerborst is idd groter omdat er nog wondvocht inzit nu de sportbh die overigens ook superrr strak zit aan met gaasjes erin voor het wondvocht

de hechtingen nog een weekje langer laten zitten want ze was bang dat die anders opengaan als ze het nu had gedaan

het ziet er allemaal goed uit geen blauwe plekken maar het zag er wel pijnlijk strak uit zei ze

dus ik moet nog veeel geduld hebben maar kan niet wachten tot ik ook mooie bhs en bikinis kan gaan kopen

en niet onbelangrijk dat ze nu ook mooi gevuld zijn hahaha

maartje waar ga je heen op vakantie??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, daar ben je ook vanaf.

Dat strakke gevoel word steeds minder. :)

Ja een mooi gevulde bh of bikini is altijd mooier!

Ik ga naar cran canaria :D voor een weekje.

Omdat ik van de zomer niet weg geweest ben en mijn zomer vakantie voor de operatie en herstel heb ingepland.

Kijk ernaar uit!

Sterkte met herstellen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej lekker ben er zelf nog nooit geweest

durf je nu wel te vliegen

ik weet wel dat het geen kwaad kan ma ik ben toch altijd zo miep stress dat ik dan meen dat het bij wel erg is hahhaha

ja de tape was erg ma de bh is ook nie alles zit zo strak dat de bandjes erin staan

gelukkig mag ik morgen weer douche dus kan die ff uit ben benieuwd hoe het douche gaat denk dat ik ze steeds vast zou houden hahaha

nou iig alvast een hele vakantie klinkt nog ver weg ma is zo hier

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heerlijk. Ben zelf alleen op tenerife geweest.

Heb er zo'n zin in!

Ja durf wel te vliegen, als ik op vakantie ga is het al langer dan 3 maanden terug.

Er staat toch geen tijd voor om weer te mogen vliegen?

Ik was ook blij dat ik na 6 weken van die kliniek bh af was.

Maar voor je het weet is het zover.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ennie..al gewend aan de BH nu?

Neem aan dat jij geen drains had? Ikzelf heb er 4 dagen mee rondgelopen. Jee zeg, die tas op op het laatst wel zwaar. Ook raar, dat de ene chirurg drains aanbrengt en een ander niet. Ook heb ik geen tape gehad, de morgen na de operatie, toen ik weer naar huis mocht, mocht het drukverband eraf en heb ik zo'n ziekenhuis BH en zo'n strakke band om gekregen, die ik dus 6 weken moet dragen.

Went ook wel weer, alleen met kleding is dit lastig. Al mijn kleding moet hooggesloten zitten tot aan mijn nek, anders zie je die band! Kan maar een paar shirtjes/truien aan nu en verlang zo naar mijn andere kleding..hoop dat ik mijn blousjes straks nog dicht krijg hahahaha.

Heb nu alvast een sportbeha gekocht, maat 75E...jee zeg..had ik nooit verwacht, maar met "normale" BH's zal dat wel weer anders zijn. Ligt ook aan het merk. Moet nu die band en BH nog eens 3 weekjes dragen..ben blij als ik straks alleen die sportbeha aan mag. Maar ga die sportbeha nu af en toe dragen met die band, want die ziekenhuis BH heeft zo'n irritante klittenbandsluiting voor, dat is weer heel gevoelig op mijn boobs.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, wat een fijne site is dit zeg.ik krijg 7nov. Me borstvergroting:-) ben zo nerveus.en ik maak me druk als ik wel goeie maat heb gepakt.ik heb nu 75a en ik krijg 400cc dat zal dan een grote c zijn.ma ik ben bang dat ik spijt krijg als ik geen 450cc neem. Wat denken jullie. Mijn pc is dr.malfeyt van reinhartkliniek in maastricht.

Gr. Janine

Hoi allemaal, wat een fijne site is dit zeg.ik krijg 7nov. Me borstvergroting:-) ben zo nerveus.en ik maak me druk als ik wel goeie maat heb gepakt.ik heb nu 75a en ik krijg 400cc dat zal dan een grote c zijn.ma ik ben bang dat ik spijt krijg als ik geen 450cc neem. Wat denken jullie. Mijn pc is dr.malfeyt van reinhartkliniek in maastricht.

Gr. Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, wat een fijne site is dit zeg.ik krijg 7nov. Me borstvergroting:-) ben zo nerveus.en ik maak me druk als ik wel goeie maat heb gepakt.ik heb nu 75a en ik krijg 400cc dat zal dan een grote c zijn.ma ik ben bang dat ik spijt krijg als ik geen 450cc neem. Wat denken jullie. Mijn pc is dr.malfeyt van reinhartkliniek in maastricht.

Gr. Janine

Hoi allemaal, wat een fijne site is dit zeg.ik krijg 7nov. Me borstvergroting:-) ben zo nerveus.en ik maak me druk als ik wel goeie maat heb gepakt.ik heb nu 75a en ik krijg 400cc dat zal dan een grote c zijn.ma ik ben bang dat ik spijt krijg als ik geen 450cc neem. Wat denken jullie. Mijn pc is dr.malfeyt van reinhartkliniek in maastricht.

Gr. Janine

HOI !! aan de 75A lees ik af dat je slank bent, volgens mij moet jij met 4oo cc makkelijk een D cup behalen hoor, hoe worden ze geplaatst?? dualplane of onder de spier????

als dat zo is denk ik dat je straks een mooie D cup overhoud, dus die mooie volle c lijkt mij wel zeker!

houd er wel rekening mee dat het gewoon heel moeilijk te voorspellen is, het valt bij iedereen anders uit omdat je rekening moet houden met heel veel factoren, zoals bouw, gewicht enz enz.

Ik ben met 310 cc op de spier van b naar E gegaan (ziet eruit als D !!!)

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jolly,

Bedankt voor je reactie,

Nou ik heb maatje 38 en ben 1,61 groot en weeg 65 kilo.

Ze worden een ronde vorm, en worden achter de borstspier geplaats.....

Dus jij denkt dat 400cc genoeg is?????? Niet 450cc ...?

Groetjes janine

hoi Janine! volgens mij moet het lukken hoor met 4oocc, maar ik ben geen arts he!! dit is gewoon mijn mening, gebaseerd op mijn eigen ervaring en de verhalen van anderen!

ik kan je helaas niets garanderen!!

succes met beslissen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi

alweer ff een tijdje geleden dat ik hier was

ik ben nu wel gewend aan die bh zonder voel ik me iegen niet fijn ahaha

maar echt tevreden ben ik nog niet ben nu bijna 4 weken verder

ik vind ze echt klein vooral links is ee nstuk kleiner dan rechts

en erg zakken doen ze ook nog niet als ik een bh maat 80c aandoe dan past rechts er perfect in maar links niet dat is dan iets te groot

ik had duidelijk aangegeven dat ik een volle c wilde

ik weet niet of ze nog groter gaan worden als ze nog gaan zakken hoop het echt wel want vind ze nu echt gewoon te klein

maja geduld hebben zeggen ze allemaal maja dat heb ik nie echt haha

maar ik heb gevraagd om een volle c maar als het nu een volle b blijkt moet ik daar dan ma genoegen meenemen????

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anoukkie,

Nou ik zou daar dan geen genoegen mee nemen, je hebt toch ook genoeg geld achter gelaten ,dan wil je toch ook waar je om gevraagd he ;)

Ik zou toch eens contact met je pc opnemen, en vertellen wat je dwars zit hoor...

Succes, Groetjes Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb gister gebeld en er werd mij gezegd dat ik nog moest afwachten zeker tot 6 tot 8 weken

en ik ben nu vrijdag pas 4 weken

in januari moet ik zowiezo terug voor controle en dan ga ik het er zeker nog eens over hebben als het dan nog zo is het is natuurlijk al veel meer dan ik had maar toch als ik onder de douche sta dan voelt het niet zo

als ze allebei waren zoals rechts dan was ik meer tevreden geweest

is idd heel veel geld en dan mag je toch wel verwachten dat je krijgt wat je graag wil

maar dat het zolang duurt voor ze gaan zakken is dat normaal

dacht altijd dat dat wel wat sneller ging

voor nu moet ik maar ff afwachten

en hopen dat het verschil bijtrekt en dat ze gaan zakken en hopelijk dan ook nog iets groter worden

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi miss_boobies

bedankt voor je berichtje dat ga ik zeker onthouden

hoop natuurlijk dat het uiteindelijk niet nodig zal zijn

maar om nu zoveel geld uit te geven en dan nog ontevreden zijn is ook niet de bedoeling natuurlijk

ik kan helaas geen fotos op internet zetten want mijn tel is kapot en ik be ner ook nie zo handig in haha

zou best kunnen dat jullie zouden zeggen van nou meid valt reuze mee allemaal haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg blij dat ik volgende week mijn tweede consult heb. Die heb ik afgesproken om weer te passen. Ik wil er zeker van zijn dat ik nog steeds achter mijn eerste keuze sta van 380cc

Het ene moment ben ik er helemaal zeker van en het andere moment ben ik bang dat het straks te klein zal zijn of juist veel te groot.

Als ik sommige foto's zie met het aantal cc....je kan er geen peil op trekken :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik wist ook niet wat ik wou .. 400 cc of 450 cc , maar mijn pc zou zelf beslissen want ik wou niet te groot en ook niet te klein en heeft hij voor 450 gekozen.... Ben van een A na een D gegaan .... dus ja is bij iedereen toch verschillend en misschien wat je zegt als wij ze zien valt het wel reuze mee ;) ben benieuwd..

(ik ben trouwens janine.bognar he kheb naam veranderd omdat ik foto's op profiel wou zetten)

XxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

okeej haha

ja ik wou dat ik ook voor meer was gegaan nu achteraf

maja volgens de pc was 350cc echt de max voor mij

ma als ik dat hier soms zie dat sommige net zoiets hadden als ik en dat er dan 450cc inging

denk ik misschien had ik nog ff moeten doorzeuren voor meer cc haha

maja aan de andere kant de pc za lhet niet voor niks hebben gezegd mijn huid staat nu na bijna 4 weken nog super strak en zakken ho maar maja geduld das het sleutelwoord heb ik hier wel gelezen

ben wel superr blij als het januari is dat ik weer terug kan voor controle en dan hoop ik dat het allemaal is bijgetrokken en ik tevreden ben

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.