Ga naar inhoud

anoukkie : 21 oktober 2011 : Dr. Roddi


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

ik ben nieuw hier dus waarschijnlijk hebben julllie deze vraag al vaak gehad alvast sorry

ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door dr roddi super fijne man

maar nu mijn vraag

ik heb 350cc rond cohesive 2 op de spier gekregen

dat zou volgens dr roddi uitkomen op een mooie c cup

maar ik vind ze best wel klein eerlijk gezegd

kan misschien nog komen door de tape maar ben echt bang dat het geen c gaat worden als de tape eraf is zijn ze dan ook gelijk wat groter of juist niet

Ik had maar een aa 75/80 is misschien ook makkelijk om te weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej dat stelt me wel gerust

ik heb weinig geduld haha

ben 3 dagen geleden geopereerd en meen dat ik alles wel weer kan

maar daar kom ik snel vam thuis als iets probeer te doen

heb alleen wel veel last van die tape ben blij als die eraf mag

en ben dan ook heeel erg benieuwd welke maat sportbh ik nodig heb

ik heb altijd gedacht dat neptieten juist groter waren dan echte haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ik ben met 310 cc op de spier van B naar E gegaan!! (het ziet eruit als D) dus ik verwacht dat jij die C wel gaat halen!!

ik zal voor je duimen hoor!

liefs, jolly :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je die C ook wel haalt! ik ben met 240 cc uitgekomen op een kleine C ik had alleen dan wel een 70aa.

Ik snap dat je ze eerst klein vind lijken dat had ik ook! ik dacht ik vind ze helemaal niet zo groot...

Dat komt omdat alles eerst nog heel strak staat, die van mij zijn al heel erg veranderd en staan al meer naar voren toe!

Elke dag worden ze een stukje mooier, het komt helemaal goed meid!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super thanks voor jullie reacties

ja alles staat zo strak en hoog nog

ik zei ook gelijk toen ik uit de narcose kwam nou ze zijn nog klein hahaha

maja is al veel meer dan ik had natuurlijk

ma staan zo raar puntig door die tape

wanneer komt het gevoel trouwens weer terug in de tepels?

Want dat voelt zooo raar net of ik jeuk eaan heb ma als ik ze dan aanraak voel ik helemaal niks

Maja ik heb dan ook totaal geen geduld meen dat alles na een week eruit ziet zoals het blijft hahah

Maar heb al gelezen dat dat maanden duurt dus moet ik heel veel geduld gaan hebben maar zal allemaal goed komen als ik jullie reacties lees ben ik weer extra gerustgesteld thanks meiden

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nieuwe tieten vecht een hooooop geduld! De eerste week vond ik mijn boobs ook echt zooo klein, ik kon wel janken! Maar ze gaan nog veranderen en komen meer naar voren en gaan ook absoluut meer zakken!

ik kreeg mijn gevoel pas terug na 4/5 weken ongeveer. Nu 4 maanden later heb ik aan de onderkant van mijn borst nog niet echt het gevoel terug, maar ik persoonlijk kan me daar niet aan storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel herken ik wel

ik heb ook zoiets van is dit alles

heb ik me hiervoor nou laten opereren en een hoop geld voor betaald.

Okeej dus het gevoel komt wel weer terug gelukkig

heb nu wel hele erg jeuk van die tape echt verschrikkelijk maja nog 4 daagjes op me tanden bijten

de zwelling begint wel al wat minder te worden maar zakken kunne ze nu nie echt denk ik door de tape

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden

ik hoop echt dat het een goeie c word

vrijdag mag de tape er eindelijk vanaf word er zo gek van en dan ben ik heeeel benieuwd welke maat sportbh het word

maar je kunt er echt niks van zeggen als ik dat hier zo lees

Maar hoop het echt want is toch heeel veel geld en vooral als het dan toch nie helemaal is wat je wilde

maar aan de andere kant alles is al meer dan de aa die ik had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik had een kleine A en heb ook 350 cc, ik wou zelf 400 maar me pc zei dat hij dat er echt niet in ging krijgen omdat ik weinig vel had bij mijn borsten.

Ikzelf vind ze ook heel erg klein voor mijn gevoel.. dus hopen dat ze nog groter worden,

zal vast wel als ik dit allemaal zo lees haha.

Komt vast wel goed met ons haha.

doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ja idd dat zei de pc ook tegen mij dat het dan ook te nep zou kijken

mij vriendinnen zeggen dat ik gek ben dn dat ze echt nie klein zijn haha

maja voor mijn gevoel worden ze steeds kleiner

maar als ik het hier idd allemaal lees is er nog hoop hahaha

en anders moetwn we het er toch mee doen

Maar achteraf had ik gewild dat ik ff had doorgezeurd voor toch misschien meer cc maja das achteraf

en wie weet hoe mooi ze er over een paar weken uitzien

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh meid herkenbaar hoor,je bent gewoon bang dat het niet word wat je dacht.

Ik had een kleine B en ben met 450cc naar F gegaan.Dus ik denk dat jij het makkelijk haald.

Vervelend he die tape,ik had het ook maar na 3 dagen kreeg ik blaren onder mijn tape dus moest het eraf en meteen een sport bh.Ik had eerst een 80C bh was wat teleurgesteld maar die dingen vallen groot.De verpleeger zei dat het dan een D werd.

Na een paar weken toch een D bh gekocht,ik bleef pijnlijke borsten houden.

Die zat perfect.en nu met gewone bh's kom ik dus uitop een 75F.

Fijn dat roddi jou ook goed bevallen is...de meningen over hem zijn nog wel eens verdeeld.

De ene vind het geweldig en de ander vind hem een botte boer!!!

Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ja ik ben idd wel bang dat het nie word wat ik ervan verwachte

maar na de reacties te hebben gelezen heb ik toch wel weer goeie hoop dat het toch wel goed komt.

Jaaaa die tape is idd echt verschrikkelijk jeukt aan alle kanten en heb nu ook veel jeuk bij me littekens ma das een goed teken zeggen zs.

Ik vind dr roddi een hele fijne man kon alles vragen aan hem maakte ook grapjes heb idd ook andere verhalen gehoord.

Ma ligt ook wel aan jezelf denk ik een man van weinig woorden is hij wel maja als ik veel wil praten ga ik wel na een psycholoog hahhaa

hij is verder goed in zijn vak en dat vind ik het belangrijkste hij kan beter een mooi paar borsten maken met weinig woorden dan dat hij me de oren van de kop praat en de borsten er niet uitzien

maja iedereen heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij was op voorhand 330cc afgesproken maar is dan 300cc geworden ook omdat het te nep ging worden en ik had specifiek gevraagd om natuurlijk te blijven.

iedereen rond mij vindt ze ook groot en ik zie het soms ook niet. zit tussen ons 2 oren denk ik. ik zie soms nog in de spiegel (vooral in kleren) mijn vorige borsten dus die 300cc is vermist dan. maar mijn man zegt dat ze groot genoeg zijn en niet groter hadden gemogen dusja. mijn slecht beeld zit toch dieper dan ik dacht dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij dan 350cc

ma toen ik die pasprotgeses inhad met 350cc leken veeel groter dan wat ik nu heb

zit dan nog wel in tape ma ik geloof echt niet dat ze zo gaan worden als met die pasprotheses ik hoop het wel natuurlijk want dat paste perfect bij mijn lichaam

Ik ben ook nie een van de slankste 168 en 67 kilo. Dus ik ben heel hard aan het duimen want anders worden ze nog vrij klein in verhouding met de rest

maar idd dat zelfbeeld zit er bij mij ook heeeel diep in

ik heb geen vriend/man ben pas gescheiden ma mijn ex vind het wel mooier zo mooi dat hij spijt heeft van de scheiding haha

maja is ook nie echt bevoordelijk voor mijn zelfbeeld want zo komt het toch over dat hij mee heeft laten zitren na bijna 12 jaar omdat ik niks had al roept hij nog zo hard van niet

maja wat het ook word ik zal het ermee moeten doen want geld voor een wissel heb ik nie liggen helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben vorige week op consult geweest. Donderdag word ik geopereerd, morgen dus al. Ik heb nu 70aa dus heeeel klein. Ik wilde graag een volle b of kleine c. Maar met b zou ik al heel blij zijn. De pc zei dat hij er maar 230cc in kan krijgen en dat dat het mooiste is en ik dan al een flinke voorgevel zou krijgen voor mijn postuur. Ja ik ben erg klein 1,59 en weeg maar 45kilo. Denken jullie dat ik een volle B ga halen?met 230cc.

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie vlindertje

maar een siliconen c is kleiner dan een natuurlijke c toch

Hoop dat het dan niet uiteindelijk een b word haha

echt erg lijkt wel of ik er nu veeeel meer meebezig ben dan toen ik me aa cupje nog had

Liefs

dat gevoel heb ik dus ook

dat ik nu veel meer bezig ben met mn borsten als voorheen

ik had een bepaalt beeld in mn hooft en dat is het niet geworden

dus je ben er erg vaak mee bezig dat ik ze eigenlijk te klein vind

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat begrijp ik helemaal

ik heb ook een beeld in mijn hoofd en ben ook bang dat het zo nie gaat worden

Bij mij gaat veijdag de tape er pas vanaf dus kan ook zijn dat het me dan meevalt ma ben bang van niet

had op internet ook gekekdn na fotos die ook met 350cc op se spier zijn gedaan

ma die lijken zoveel groter dan want ik nu heb ben idd ook bang dat ik ze dalijk alsnog te klein vind ma aan de andere kant denk ik nie zeuren is meer dan wat je had maja als je zoveel geld betaald wil je ook wel dat het is wat je ook echt wil

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik herken dit ook.

Maar de uiteindelijke maat vind ik niet belangrijk. Het gaat om het verschil van voor en na.

En ook hoe je je in je nieuwe lichaam voelt.

In het begin lijkt het groot en uiteindelijk blijven ze ongeveer dezelfde grootte, maar kijk je er anders tegenaan doordat je eraan went.

Ik ben met 270cc dual plane van een a naar een volle c gegaan. Maar elke bh maat hangt af van de de bh, het model, merk, en de vorm van de borst.

Ben 8 weken geleden geopereerd maar lees ook nog steeds op het forum haha.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben nu 3 weken po en heb nog steeds de ziekenhuisBH en die band om.

Dacht ook veel erger te schrikken van de grootte na de operatie..maar dacht ook..mmm..dat valt mee (hoor ik van vele dames)

Had zelf een 75b/kleine C. Heb 350cc dual plane gekregen...380cc kreeg de chirurg er ook niet in..waren mijn boobs net te klein voor. Nu vroeg ik gisteren aan mijn buurvrouw om haar sportbeha te mogen passen, zodat ik ongeveer weet welk model fijn is en een schatting van mijn nieuwe maat. Nu hoeft mijn buurvrouw echt geen borstvergroting..die heeft dus 75E. Ik schrok me kapot toen ik haar sportbeha zag, wat een groot ding..maar dacht..och ja..dan weet ik of dat een fijn model is..maar nu..hij paste me toch bijna hahahaha..iets te groot, maar toch. Heb deze sportbeha gisteren dus online besteld in maat 75E en 75 F....als het al een E is dan ben ik me toch wat blij..zo zien ze er echt niet uit. Deze sportbeha kan ik dus echt iedereen aanraden. Hij is van het merk: Shock Absorber, high level, met twee sluitingen. Een normale en een extra halverwege (soort bikinisluiting). Deze BH zit bijna net zo strak als die ziekenhuis BH met extra band. Deze kost wat, maar dan heb je ook iets...

Dus zo zie je maar..op het eerste gezicht valt het "tegen"..maar met passen kom je er wel achter..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.