Ga naar inhoud

bv : twijfelen wel of niet


impulselaser

Aanbevolen berichten

Hallo ik stel mij even voor ik ben andrea en ben 32 jaar, ik heb altijd al kleine borsten gehad maar na 3 zwangerschappen zijn ze nu AA :139:

Ik heb al wat rond gekeken op de site en al wat info op gevraagd bij verschillende klinieken maar ik twijfel heel erg. Ik ben vooral bang dat het bij mij natuurlijk mis gaat of dat ik veel kapselvorming krijg. Ook ben ik dat ik mij niet rustig kan houden voor die 6 weken en dat zou zonden zijn. Mijn vraag is als er nog meer vrouwen zijn met jonge kinderen hoe zij dit dan hebben gedaan?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen een keuze te maken want aan de ene kant wil ik het heel erg graag maar aan de andere kant zie ik als een berg tegen de risico's op.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy

ik had zelf ook een aa en heb 565 cc laten zetten dus aardig wat,ik heb daarnaast een zoontje van bijna 2 jaar en moet zeggen dat ik daar ook heel erg tegen op zag alleen het is me reuze meegevallen,ik had de eerste 2 weken hulp,me vriend was thuis en daarna ben ik het rustig weer zelf gaan doen allemaal,je zal alleen de eerste weken niet kunnen knuffele maar dat is ook het enigste.Ik zou het gewoon doen als ik jou was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly21,

Bedankt voor je reactie! Mijn jongste is 2 1/2 dus optillen wordt wel heel erg moeilijk. ik heb een afspraak gemaakt voor consult 19 november ik ben benieuwd wat ze daar zeggen?? Na Hoeveel weken ben jij weer aan het werk gegaan? Ik denk als ik het door zet,en voor een operatie ga het 1week voor de kerst vakantie doe dan heb ik 3 weken voor ik weer aan het werk moet. En hoef ik de kinderen niet heen en weer te brengen naar school

Was jij niet bang dat het inkapselen van de borsten verkeerd zou gaan?

Graag hoor ik jouw ervaring

groetjes impulselaser

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo impulselaser

Ik ben moeder van 2 kindjes eentje van 3 en eentje van nu 7mnd.ik had altijd al grotere borsten gewild,maar na de twee bevallingen helemaal.ik heb de keuze dus ook snel gemaakt en ben er gelijk voor gegaan.ben afgelopen woensdag geholpen dus zit nu op dag 6 van mijn bv.tuurlijk ga je denken gaat het wel bij mij goed,dat gebeurt drek bij mij inkapseling!!.maar die kansen zijn heel klein.daartegenover krijg je straksss hele mooie borsten dat heeft mij de doorslag gegeven.bij mij is het echt heel erg mee gevallen de operatie en de pijn heb bijna nergens last van gehad.en nu thuis valt het eigenlijk wel mee me man zorgt goed voor de kleinste die hoef ik niet te tillen verder geef ik hem zelf eten,luier verschoonen,aankleden enzo aleen het tilwerk doet me man.ik kan ook absoluut niet stil zitten en dan duurt 6 weken lang.mijn pc heeft me verteld dat ik zelf voel wat ik aan kan en dat doe ik dan ook.ik laat het zwaar tillen aan me man over maar voor de rest kan ik alles zelf.

hoop je een beetje geinformeerd te hebben heb je nog vragen dan hoor ik ze graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.