Jump to content

Beetje onzeker.....raar gevoel!!!

Recommended Posts

Dames!!!

Ik ben bijna 3 weken po en heb een raar gevoel aan mijn linkse borst....

Het voelt namelijk of hij een beetje loszit....vooral als ik voorover buk of iets wil pakken.

Dan lijkt het of de prothese wegschiet zeg maar. Ik kan het moeilijk omschrijven. Mijn linkse borst is ook wat gevoeliger en zit nog hoger. Zou het te maken hebben met vocht of moet deze kant nog meer inkapselen?

Hebben meer meiden dit?

Gisteren zat ik in de auto en als we dan rijden voel ik hem ook.....ook als ik wandel dan lijkt ie op en neer te gaan.

gr!

Hoi,

Wat vervelend voor je joh. Ik zou het in ieder geval vragen aan je PC en even kijken bij het profiel van Tessje, want volgens mij had zij hetzelfde als jij, als ik me niet vergis! (heeft ook voor de spier) Ze staat in mijn vriendenlijst.

Suc6!

Liefs :116:

Ja idd als ik ook naar voren buk....ook als ik kracht zet in mijn arm om iets op te pakken, lijkt dan of mijn spier tegen mijn prothese aandrukt ofzo.....

Ik heb het ook gehad,ik vergeleek het gevoel met een zakje waar water en lucht in zit,als je dan schud voel je ook dat gevoel.

na een week of 6 is het bij mij weg gegaan.

Het heeft even tijd nodig

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.