ukkie Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Hoi lieve allemaal, ik heb nieuwe foto's van mijn en ben zo benieud wat jullie ervan vinden, volgens mij zijn ze wel al iets gezekt maar die vetjes naast me oksel hoop dat die nog weggaan als ze mee zakken. Graag hoor ik jullie reaktie, thx allemaal en dikke knuf van mij, liefs Ukkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Hey Ukkie, Ze zijn prachtig hoor meid , je hebt nog wel veel zwelling lijkt me bovenaan, en ze moeten nog flink zakken iig, maar die 'vetjes' zoals jij het noemt, kan het zijn dat je die ook al had voor je bv? Meen het namelijk ook te zien op je voorfoto's, niet storend vind ik zelf. Het zal vast wel minder gaan opvallen als de zwelling weg is en ze gezakt zijn. Je mag er iig heel trots op zijn!!! Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stylista Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Hee, volgens mij is het juist na je bv minder geworden! Meid, het is echt geen vervelend gezicht. Integendeel, voor zo kort PO ziet het er geweldig uit Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalin-kids Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 hoiik heb ook ff gekeken en vind het nu juist minder opvallen dan voor je bv.vind het er goed uitzien al moeten ze nog veel zakken.gr linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.