Ga naar inhoud

tamy : 19 oktober 2011 : Dr. Hofman : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

heb woensdag 19 okt me borstvergroting gehad.In rotterdam maasstad ziekenhuis door dhr hoffman.het ging de dag zelf allemaal heel snel moest om 7.00 binnen zijn en half 8 ging ik al weg.kwart over 8 werd ik na o.k gebracht en werd 9.30 wakker nou wakker suff wakker.

de operatie is me echt heel erg mee gevallen.zit nu op dag 4 en gaat eigenlijk heel goed.heb ronde protheses 300 cc voor de borstspier had zelf een gewone b cup en hoop echt op een volle c.ik blijf er telkens na kijken haha vind ze echt heel mooi.maar de ene borst is wat meer opgezet als de andere komt dit vaker voor??maak me eigenlijk een beetje zorgen.en waneer zie je eindelijk wat het echt word?hoop dat jullie me wat meer hierover kunnen vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamy,

Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Met 300cc ga je zeker wel 1 of 2 cupmaten vooruit!

Het is normaal dat je borsten nog ongelijk zijn, het zijn twee verschillende plaatsen die afzonderlijk herstellen.

Na 6 weken heb je een wat definitiever resultaat, na 3 maanden nog beter en na 1 jaar zijn ze meestal wel zoals ze blijven.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamy,

ik heb 28 sept. ook 300cc gekregen ik had van te voren een a of soms b lag aan de bh. Als ik het nu nameet kom ik op een 70D uit maar vind het super mooi bij me passen. Is gaaf he al als je in de spiegel kijkt, kan er zelf ook naar blijven kijken en verheug me nu al op de bh's die ik eindelijk kan gaan kopen.

Veel succes nog met het herstel, het gaat iedere dag beter!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit vandaag op dag 6 na mijn bv.ben er heel blij meee. :1bouncingboobs::rolleyes: .heb ook weinig last ervan gehad en dan denk ik bij me eigen is dat wel goed,de eerste 3 dagen wel wat spierpijn pijn gehad zo voelt het dan maar zou het zo weer doen.als ik voor de spiegel sta is de ene borst hoger als de andere dit heeft als ik goed begrijp de tijd nodig om te herstellen!!

Ik voel me eigen zo goed dat ik van alles wil doen omdat ik nergens last van heb is dit verstandig??en mag je op je zij slapen want dat rug slapen is echt verschrikkelijk. :wacko: :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamy,

Heel herkenbaar, als je je goed voelt wil je al gauw van alles doen maar je kun beter wachten!

Zware dingen tillen is erg slecht, of stofzuigen e.d.

Je kunt best proberen om op je zij te slapen hoor, als je een kussen onder je borsten legt of op een dekentje ligt is dit goed te doen.

Groetjes en sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

He tamy kan je wat meer vertellen over de behandeling in het maasstad ziekenhuis ik ben nog aan het orienteren waar ik het wil laten doen heb een consult gehad in Bergmanclinic voelde erg goed en beviel ook alleen hoorde ik van vrienden via via dat het maasstad ziekenhuis ook "goed" werk leverd is voor mij ook wat dichter bij huis en een ziekenhuis gaat minder snel dicht of blijft meestal langer bestaan dan een kliniek dus dus blijf ik nog even alles checken en vergelijken en jij bent volgens mij de enigste die op dit formu het in het maasstad heeft laten doen!

Zou je misschien ook een foto kunnen of willen plaatsen, want op de sitre van het maasstad kan ik daar niets over vinden en ook niet over de prijzen?

Hoe heb jij het aangepakt?

veel vragen sorry, maar het is niet iets dat je over een nacht ijs beslist toch??

groetjes boobs-wanted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.